Sato měl vůbec špatný den, protože v obou pátečních trénincích dostal smyk. Poprvé se tak stalo v poslední minutě úvodního testu, podruhé pak vůz otočil v prostotu startu a cíle a s monopostem pak zamířil hned do depa. Celkem ujel 41 kol a zajel devatenáctý nejlepší čas.
"Druhá série byla dost těžká, nemohli jsme dlouho najít optimální nastavení a ztratili jsme hodně času jeho úpravami v boxech. Vcelku to ale byla produktivní práce a s vozem pak už problémy nebyly," řekl Takuma Sato.
Giancarlo Fisichella byl po první hodině tréninku v Interlagosu na výborném třetím místě za bratry Schumacherovými, ale po skončení celého závodního dne obsadil nakonec až šestnáctou příčku, když ujel dohromady 47 okruhů. Jezdec se soustředil na seřízení vozu při jízdě s nádrží plnou paliva.
"Nezdá se, že jsme udělali takový pokrok, jaký se podařil jiným stájím. Ale s autem se stále cítím dobře, i když se chová lehce neklidně," řekl po tréninku Ital.
Nespokojený byl také šéf závodních a testovacích inženýrů Gary Anderson. "Zdá se, že jsme to dnes trošku nezvládli. Je možné, že výsledky jsou zkreslené tím, jak některé týmy zkoušeli vozy plné benzinu. Ale měli jsme v obou trénincích problémy, takže máme před sebou hodně práce při analýze nasbíraných dat," sdělil.