Roudnický tým Buggyra ale útok na třísetkilometrovou hranici nevzdává, dojde k němu možná už v příštím roce. V úvahu přichází letiště ve Frankfurtu nad Mohanem, v Moskvě, případně na Slovensku.
Vršecký se dnes pokusil překonat alespoň světový rekord v akceleraci, ale mokrá dálnice ani této snaze nepřála. Při svých pokusech dostal dokonce několik smyků a velmi rychle poznal, že jeho pokus nemá naději na úspěch.
Závodník, který v pátek oslavil 31. narozeniny, po dojezdu bral dnešní neúspěch bez větších emocí. "V týdnu zde byly mnohem lepší podmínky, ale dnes to skutečně nebylo možné. Bylo na to příliš mokro, vůz se choval zcela jinak," posteskl si Vršecký před novináři.
Dopoledne se dvakrát nebo třikrát snažil vyzkoušet, jak se bude rekordní speciál na trati chovat, ale od rychlosti 270 km/h byla jízda velmi nebezpečná. "Nejvíc jsem se dostal na 286 kilometrů, ale zadní kola už pak hodně prokluzovala. Nešlo příliš zrychlovat, byť bylo zřejmé, že autíčko na to mělo," prohlásil jezdec.
Šéf Buggyry Martin Landsdorf uvedl, že tým byl na podobné potíže připraven. "Termín jsme si kvůli dostavbě dálnice vybrat nemohli, navíc nám zástupci Pardubického kraje i ředitelství dálnic vyšli vstříc ve všem. Počasí dnes ale bylo silnější, než bylo možné ovlivnit," řekl Landsdorf.
Dodal, že roudnická stáj rozhodně své rekordní plány neopouští. "Na vozu se bude přes zimu znovu pracovat, v úvahu přichází jarní termín mezi závody v Barceloně
a Zolderem," naznačil manažer.
Buggyra bude souběžně pracovat i na pokusu o akcelerační rekord na kilometru na tahači, který drží s rychlostí 155,7 km/h Švéd Boie Överbring. "Dnes jsme to zkoušeli, ale vůz musí být trochu jinak nastaven. Vzadu musí být tuplované pneumatiky, trochu jinak musí být seřízena také převodovka," uvedl Landsdorf.
K akceleračnímu rekordu není nutný tak dlouhý úsek, aby bylo potřeba využít dálnice. "K tomu stačí maximálně tříkilometrový okruh, který lze najít i na českém území," prohlásil zástupce Buggyry.