Podle rozhodnutí federace by v průběhu nadcházející sezóny mělo být povolení elektronické kontroly motoru a převodovky součástí balíku opatření, která by měla zvýšit bezpečnost závodníků. Pokud navrhované úpravy regulí schválí zástupci týmů při setkání 14. února a také Světová rada motoristického sportu 1. března, mohly by vozy s kontrolovanou trakcí jet už ve Velké ceně Španělska 1. dubna.
S Coulthardem souhlasí Brazilec Rubens Barrichello, který se podílel na triumfu Ferrari v Poháru konstruktérů. Podle něho je však větší podíl elektroniky na řízení vozů šancí pro menší týmy, aby se přiblížily současným gigantům McLarenu a Ferrari. "Z jezdeckého hlediska není kontrola trakce nic dobrého. Mám volnou jízdu rád a proto mě to bude mrzet," uvedl kolega mistra světa Němce Michaela Schumachera. "Ale mnoho lidí si myslí, že některé stáje už kontrolu trakce používají, a pro mne je důležité, aby měl každý stejné podmínky. Auta by se měla podobat a toho lze dosáhnout zavedením těchto systémů," dodal Barrichello.
"Všechny týmy by se přiblížily oběma špičkovým stájím," domnívá se rovněž Ital Jarno Trulli z Jordanu.
Jezdec stáje Ferrari Barrichello v sezoně 2000, při měřeném tréninku na Velkou cenu Brazílie. |