Na programu bylo tradičně dva závody. V úvodním uhájil první startovní pozici Prilaux. Usadil se na čele závodního pole a rychle si vytvořil dostatečný náskok. Cílem projel první. Připsal si tak letošní třetí prvenství a dostal se na vedoucí příčku MS.
"Jsem rád, že jsem se dostal do vedení šampionátu. Nepřikládám tomu ale mnoho důležitosti. O mistru se bude stejně jako loni rozhodovat až v posledním závodě," uvedl Andy Prilaux.
Naopak Rydell, v cíli třetí, ale nejlepší z pilotů seatů, byl ještě o poznání chladnější. "Mohlo být ještě lepší, protože v kvalifikaci jsme měli druhé, třetí i čtvrté místo. Ale já jsem jediný, který dosáhl na pódium. Starty jsou nás velký problém, a tak na nich musíme zapracovat," prohlásil Rickard Rydell.
Výsledky 1. závodu:
1. Andy Prilaux (BMW 320si) 22:12.805 min., 2. Dirk Müller (BMW 320si) -0.469, 3. Rickard Rydell (Seat Leon) -6.561, 4. Gabriele Tarquini (Seat Leon) -7.537, 5. James Thompson (Seat Leon) -11.242, 6. Augusto Farfus (Alfa Romeo 156) -11.597, 7. Jorg Müller (BMW 320si) -11.925, 8. Peter Terting (Seat Leon) -12.416.
Do druhého závodu z pole position startoval Terting. Start se mu moc nevydařil a klesl na čtvrtou pozici. Úspěšný byl domácí Jorg Müller s BMW. Ten se ujal k velké radosti domácích příznivců vedení. Za ním jezdil Farfus a Dirkem Müller na dalším BMW. Tato trojice udávala rozhodující tempo celého závodu, ale také sváděla mezi sebou tvrdé souboje.
Především druhý Farfus usilovně tlačil na vedoucího Jorga ve snaze přinutit jej k jezdecké chybě. Tomu se však podařilo ataky horkokrevného Brazilce úspěšně odvrátit a následně se i od vedoucí skupinky odpoutat. V té chvíli se karta obrátila a na neúspěšného Farfuse začal ze třetí pozice tlačit Dirk Müller. Avšak ani on nebyl úspěšný a vedoucí trojice dokončila závod bez změny pořadí.
"Mezi závody jsme změnili nastavení vozu, protože v prvním závodě nebylo optimální," hodnotil Jorg Müller. "Měli jsme totiž málo příležitostí zkoušet zde nastavení na suché trati. Ve druhém závodě jsem se cítil mnohem lépe. Šlo jen o to, neudělat nějakou chybu."
Na prázdno tentokrát vyšel tovární tým Chevroletu. Naopak spokojen byl druhý Farfus s alfou.
"Po zklamání z výsledků v Magny-Course a Brands Hatch jsme hodně pracovali na voze. Ve druhém závodě jsem měl brilantní start a zpočátku jsem napadal Jorga," řekl Augusto Farfus. "Ale nemohl jsem ho předstihnout, protože se začal zhoršovat stav pneumatik mého auta. Z druhého místa jsem šťastný, je to velmi důležité pro tým. Další závod je v mém domácím prostředí, ale ve skutečnosti jsem tam nikdy nezávodil. Doufám, že tam budu alespoň tak úspěšný jako zde."
Protagonisté seriálu MS se stěhují za moře, kde další dva závody hostí 2. července brazilský okruh Curitiba.
Výsledky 2. závodu:
1. Jorg Müller (BMW 320si) 22:11.321 min., 2. Augusto Farfus (Alfa Romeo 156) -1.399 vt., 3. Dirk Müller (BMW 320si) -1.707, 4. Peter Terting (SEAT Leon) -2.913, 5. Rickard Rydell (SEAT Leon) -5.729, 6. James Thompson (Seat Leon) -6.473, 7. Gabriele Tarquini (SEAT Leon) -7.397, 8. Yvan Muller (SEAT Leon) -9.487.
Stav šampionátu jezdců po 8 závodech:
1. - 2. Andy Prilaux (V. Brit.) a Yvan Muller (Fran.) 33 body, 3. - 4. Dirk Müller (Něm.), James Thompson (V. Brit.) 32, 5. - 6. Rickard Rydell (Švéd.), Gabriele Tarquini (Ital.) 31; 7. Jörg Müller (Něm) 28; 8. Augusto Farfus Jr. (Braz.) 22; 9. Peter Terting (Něm.) 21; 10. Alain Menu (Švýc.) 18.
Stav šampionátu značek po 8 závodech:
1. BMW 103 body, 2. Seat 100, 3. - 4. Chevrolet, Alfa Romeo 54.