Největší úspěch. "Asi dva body získané při závodu MS v Mexiku. Úspěchem bylo i to, že jsme se svezli Peugeotem 307 WRC a že jsme bez předchozích zkušeností s tímhle vozem na Rallye Bohemia soupeřili rovnocenně s Honzou Kopeckým."
Největší zklamání. "Určitě Německá rallye. Byli jsme povzbuzení dobrým výkonem z Rallye Bohemia, ale závod v Německu nám vůbec nevyšel. Při zkušební rychlostní zkoušce jsme přitom zajeli pátý nejrychlejší čas - byli jsme i před oběma továrními fordy, což se cení."
Co dál. "Chceme jezdit pravidelněji, posunout svou činnost zase o kus výš. Opřít se o projekt, který bude mít pevnou koncepci. Vlastně jedinou možnou cestu vývoje pro sebe vidíme v šampionátu produkčních vozů PWRC. Teď vedeme perná jednání. Do poloviny prosince se musí podat přihlášky k šesti závodům. Tak uvidíme."
Vůz WRC. "Startovat na mistrovství světa v týmu WRC, to je finančně hrozně nákladná věc. Nechceme však s touto kategorií ztratit kontakt. Rádi bychom se v příštím roce svezli vozem WRC v nějakých podnicích, jako tomu bylo letos."
Peugeot 206. "S ním jsem jezdil léta, ale s takovým autem už jsme se bohužel nedokázali posunout nikam výš. Jestli se mi po něm nestýská? Nejsem typ člověka, kterému se stýská po věcech. Je to jen technika, nářadí."
Čas. "Času, který jsem v této sezoně strávil za volantem závodního vozu, bylo dost málo. Prakticky jsem netestoval, jen jezdil na závody. To je velký rozdíl oproti jezdcům z velkých týmů. Třeba takový Rakušan Baumschlager má možnost si auto důkladně vyzkoušet a při závodech je to pak znát. My musíme improvizovat."
Peníze. "O finanční pokrytí projektu jde v první řadě, řádově se to pohybuje v milionech korun na sezonu. A člověk taky potřebuje kvalitní zázemí. Aby měl v případě potřeby možnost sáhnout pro jiné auto. Třeba v Argentině se nám letos stalo, že auta dorazila teprve den a půl před testem. To není úplně ideální."
Setkání mistrů. "Do Sosnové 11. listopadu asi nepojedu, po dlouhé době totiž nemám vlastní auto. A půjčovat si na Setkání mistrů vůz od někoho jiného, to je nesmysl. Jezdil jsem tam roky, ale všechno jednou skončí."
Konec? "Pokud by jednání o startu v MS produkčních vozů nedopadla dobře, budeme vážně zvažovat další působení na závodních tratích. Nemělo by příliš smyslu, abychom jen tak ojížděli pneumatiky a pálili benzin. V domácích závodech naši budoucnost nevidím. Ale jsem celkem optimista. Máme pět startů v MS a potvrdili jsme si, že bychom v něm mohli najít uplatnění."