"Někdy si představuji, jaké by to bylo, kdyby formule 1 jezdily po ovále. Určitě bychom potřebovali jiné pneumatiky než máme nyní a samozřejmě také zcela odlišné nastavení. Byli bychom konečně jednoznačně rychlejší než současné vozy IRL. Pochybuji však o tom, že k něčemu podobnému někdy dojde," dodal smutně Villeneuve.
Týmu BAR se podařilo v poslední Grand prix v Monze získat jeden bod, ale protože Eddie Irvine zdvojnásobil letošní zisk Jaguaru, v Poháru konstruktérů BAR ztratil. Víc však bolí odstup na konkurenčí Jordan a tak šéf týmu David Richards doufá v bodový zisk i v USA.
"V Monze jsme zaznamenali díky nové verzi motoru drobný krok vpřed," uvedl Richards. "Honda pracovala neúnavně na dalším vývoji a to i v době, kdy většina ostatních výrobců se již plně zaměřuje na příští rok."
"Před Indianapolis máme za sebou další pokrok. Zkoušeli jsme na dvou různých drahách a doufám, že se opět prosadíme mezi prvních šest," dodal David Richards.