Během rozhovorů nechtěl Montoya spekulovat o tom, zda-li mu okruh bude nebo nebude vyhovovat. Jestli trať sedne jeho jezdeckému stylu prý bude komentovat, až ujede několik kol. Jistý si je ale tím, že v Kanadě potká řadu starých kamarádu z dob, kdy jezdil v sérii CART.
Podle Kolumbijce je v Kanadě jeho hlavním cílem soustředit se na práci, dojet do cíle a případě získat body.
Jeho týmového kolegu Ralfa Schumachera před odletem do Kanady trápila chřipka, ale vše by již mělo být v pořádku. Po GP Monaka je Velká Cena Kanady pro Němce dalším podnikem, kde se mu v minulosti příliš nedařilo. V Monaku z pěti závodu ani jeden nedojel a v Kanadě ze čtyř podniků bodoval pouze jednou, v roce 1999, kdy získal 3 body za čtvrté místo.
Ralf je před Velkou Cenou Kanady optimistický a dobře naladěný, okruh Gillese Villeneuva je podle něj podobný tomu v Melbourne. Ralf podotkl, že velice opotřebovává brzdy a vyžaduje silný motor, který podle něj mají, a proto doufá, že se mu v Kanadě bude dařit a vyjede si nějaké slušné umístění.
"Okruh pro jezdce není těžký, jede se vlastně jen plyn-brzdy. Mám rád okruh v Kanadě, těším se tam a doufám v dobré umístění," dodal Schumacher, jehož loňském závodě, který se jel za deště, sestřelil domácí miláček Jacques Villeneuve.
Sportovní ředitel BMW Mario Theissen stejně jako Schumacher věří v dobré umístění obou jezdů. V posledních testech ve Francii a Monze podle něj dosáhli velice pozitivních výsledků. "Pracovali jsme nejen na výkonu motoru a celého vozu, ale také na spolehlivosti," řekl Theissen. Výhodu má tým podle něj v tom, že okruh vozům dobře sedí.
Williams má letos zatím nelichotivou bilanci. Ze 14 startů byly vozy dvakrát nabourány, jezdci celkem čtyřikrát chybovali a pětkrát tým zradila technika. Tým však odlétá do Kanady v dobrém rozpoložení a optimisticky naladěn, připraven bojovat o body.