nápravy nebudou pravděpodobně vyhovovat.
Navíc se zkušený jezdec, který se věnuje rallye od roku 1985, teprve sžívá s novým vozem. "Poprvé jsme s ním testovali v neděli, kdy jsme v bývalém vojenském prostoru v Bělé pod Bezdězem najezdili jen asi pětadvacet kilometrů," přiznal Štolfa. Po prvních zkušenostech přirovnal peugeota k motokáře. "Je podstatně citlivější na ovládání a výkonnější než loňské saxo. Musím jezdit naprosto soustředěně a ani na moment nezaváhat," popsal čerstvé zkušenosti.
Na základě negativních zkušeností z loňské sezóny, kdy měli velké problémy se servisem pronajatého citroënu, se rozhodli starat se o vůz sami. "Vůz, který v roce 1998 získal titul v Dánsku, jsme nechali připravit v Německu u firmy Astec, ale dále se budeme o vše starat již sami," vysvětlil.
Vedle českého šampionátu uvažují Štolfa s Fantou, že by s fordem zúčastnili i seriálu mistrovství Evropy. "Vše je v rámci příprav a bude záležet na finanční dotaci Federace automobilového sportu na reprezentaci. Pokud tyto peníze nebudou, Evropu nepojedeme," dodal Štolfa.