"Letos jsem ještě lépe nejel. Jsem šťastný, jak jsme auto vylepšili," uvedl Němec, který se svým vozem dokázal dokonce vyhrát jeden den testů před čtrnácti dny právě na britské dráze. Už tehdy se ukázalo, že okruh Silverstone Toyotě nebývale sedí.
"Testy i včerejší páteční tréninky mě utvrdily v tom, že máme na dobrý výsledek. Auto mi tady sedí lépe než jinde. Závod může přinést velký úspěch," pokračoval pilot, který je znám svou nevyrovnaností. Jednou umí být pekelně rychlý, podruhé je pomalejší než kdokoli jiný.
Před týdnem ve Francii zůstal Schumacher těsně za body. Zítra si představuje výsledek zcela jinak. "V Magny Cours jsme byli docela rychlí, ale nevyšlo to. Doufám, že tady to bude jiné. Zaprvé se musíme soutředit na start. Jsem na kluzké straně dráhy, takže bude extrémně důležité, aby neudělal žádnou chybu."
Ralf, kterému po letošní sezoně končí v týmu smlouva, si uvědomuje, že Toyota letos opět zaostává za svými plány a přeje si, aby Velká cena Británie přinesla zlom.
"Celý tým tvrdě maká a snad konečně začneme sbírat body. Máme obě auta na startu mezi prvními deseti, takže jsem si jist, že se to může povést," dodal před týdnem dvaatřicetiletý pilot.
Jeho týmový kolega Trulli bude na startu o čtyři místa vzadu, přesto i on přemýšlí o bodech.
"Když vezmu v úvahu všechny okolnosti, je desáté místo na startu úspěchem," řekl Ital, který je považován za kvalifikačního specialistu. "Od pátku jsme bojovali s nastavením auta. Dnes ráno jsme se s tím pokusili něco udělat, bohužel se nepovedlo," vysvětloval.
"Ať jsme zkoušeli cokoli, byl jsem pomalý. Ale ta pozice na startovním roštu není zas tak špatná a s nastavením se snad ještě něco povede udělat," našel Ital na závěr trochu optimismu.