I když je tým v Poháru konstruktérů spolu s Minardi a Toyotou na posledním místě, mladý Australan zůstává optimistou. "Nemám pochyb o tom, že jdeme správným směrem. Naše výkonnost je v porovnání se špičkou více než slibná. Jsem si jistý, že v dalších dvanácti Grand prix ještě do pořadí na bodovaných místech promluvíme.
Antonio Pizzonia viděl šachovnicový praporek, bohužel na posledním místě. Na vině byl technický zkrat na startu. "Poprvé letos projel náš vůz cílem, to lze považovat za částečný úspěch. Pro mě ale závod skončil už na startu, když mi nefungovala kontrola prokluzu. Prostě se mi nepodařilo ten systém zapnout a inženýři ještě musí zjistit proč. Pak jsem vyjel z boxů a absolvoval takový test spolehlivosti. Před Velkou cenou Španělska se pokusíme v Mugellu problémy odstranit."
"Jsme hodně zklamaní," začal hlavní technik Mark Gillan. "K propadu Marka na startu jen to, že stále zjišťujeme, co se stalo. Nevíme ani, co přesně způsobilo, že Mark musel odstoupit, s největší pravděpodobností ale šlo o závadu hnací poloosy. každopádně byl pro nás první letošní evropský víkend velmi poučný."