Kvůli striktnímu týmovému pořádku u značky Ford se musel vítězství na Rallye Akropolis vzdát Španěl Sainz. I když před poslední rychlostní zkouškou vedl víc než o minutu nad Colinem McRaem, na povel zpomalil tak, že zvítězil Brit s náskokem 23 vteřin. "Týmový pořádek stále platí," řekl v průběhu soutěže Malcolm Wilson, šéf Fordu. Sainz profitoval z týmové hierarchie dvakrát, v roce 1997 právě u Fordu, kde ho musel nechat vyhrát Fin Kankkunen. Nejlépe za rok a půl působení u týmu Škoda zajel Armin Schwarz. Skončil pátý v absolutním pořadí, z něhož po defektech vypadla většina továrních jezdců, a získal první dva body do hodnocení jezdců. Je to letos nejlepší výsledek Škody. Schwarz, který ztratil přes dvacet vteřin na patnácté zkoušce kvůli proražené pneumatice, absolvoval soutěž s horečkou a anginou. Ve vedru 50 stupňů za volantem mu pomohlo aspoň to, že narozdíl od první etapy jezdci nemuseli mít kombinézy, ale směli jet v lehčím oblečení, v tričkách a šortkách. "Páteční etapa byla asi mou nejtěžší v životě. Uvažoval jsme o tom, že vzdám. I když bolesti v krku o víkendu ustoupily, cítil jsem se pořád unavený," řekl Schwarz, jemuž se vyplatilo jet na jistotu. "Ostatní se příliš hnali a v tvrdých podmínkách za to platili. Zvolil jsem rozumné tempo." Poslední etapu nedokončil kvůli poruše motoru ani Brit Burns (Subaru), vedoucí průběžné pořadí mistrovství světa, vinou ohně v motoru nebodoval Francouz Delecour (Peugeot.) Také Schwarzův týmový kolega Španěl Climent nedojel, v páteční etapě mu upadlo kolo.
Výsledky Rally Akropolis: 1. McRae (Brit.) 4:56:54,8, 2. Sainz (Šp., oba Ford) -23,1, 3. Kankkunen (Fin.) -6:38,3, 4. Arai (Jap., oba Subaru) -7:40,8, 5. Schwarz (Něm., Škoda) -9:11,0 6. Bakhashab (S. Arábie) -12:54,9.
Celkově: 1. B urns (Brit, Subaru) 38, 2. McRae a Grönholm (Fin., Peugeot) 24, 4. Mäkinen (Fin., Mitsubishi) a Sainz 2 3, 6. Kankkunen 18.
Značky: 1. Subaru 58, 2. Ford 47, 3. Peugeot 31, 4. Mitsubishi 29, 5. Škoda 8, 6. Seat 7.