"Podařilo se mi alespoň zvládnout test brzd, jež budou v nedělním závodě hodně namáhané. Odpoledne už bylo lepší, dokud jsem neobul novou sadu gum. Pak zase začalo zlobit vyladění a nepodařilo se nám najít optimální rovnováhu. Nakonec mi deset minut před uplynutím časové limitu prasklo výfukové potrubí a bylo po ježdění,“ uvedl Takuma Sato.
Naproti tomu Giancarlo Fisichella dokázal být dopoledne třetí a v celkovém součtu pátečních časů obsadil dvanáctou příčku, když měl na svém kontě 37 kol. Pilot také laboroval s nastavením auta, které se na trati chovalo velmi nevyrovnaně. Jezdec byl však s prvním dnem na jedné ze svých nejoblíbenějších tratí spokojen.
"Byl to dobrý den, hlavně dopoledne jsem udělal velký kus práce s vyladěním. Když jsme ale přezuli, bylo všechno úplně jinak, náhle jsem se začal dostávat do nedotáčivosti. To znamená, že zítra budu muset opět začít hledat optimální nastavení. Když se dívám na výkony pneumatik, Micheliny na tom vypadají mnohem lépe, tak uvidíme, co bude v kvalifikaci," řekl Ital, který v sobotu nastoupí do měřeného tréninku s náhradním vozem.
"S tím, co jsme dnes udělali, jsme vcelku spokojeni. Budeme dál pokračovat ve snaze vůz co nejlépe připravit na vlastní grand prix. Problémy máme s předními pneumatikami, ale na tom horečně pracujeme. Takuma ztratil dost času na konci s prasklým výfukovým potrubím, ale jinak to bylo v pořádku,“ řekl technický ředitel Jordanu Gary Anderson.