Místo ji nabídl Brit Hugh Chamberlein, jedna ze světových eminencí sportovních vozů. Duno pro něj jezdila už v minulých letech, to bylo s Chryslerem Viper. Nejlépe skončila třetí ve třídě GTS v závodě American Le Mans v australském Adelaide.
"Jsem rád, že Milka pojede zase u mě. Je to velmi dobrá a spolehlivá jezdkyně," prohlásil Chamberlein, který japonské Dome Judd nasadí poprvé. Vůz bude mít i premiéru v ALMS, kde vládnou tovární vozy Audi R8 a občas uspějí prototypy Panoz.
Speciál Dome Judd například vyhrál poslední dva závody MS prototypů v Brně, letos zvítězil tandem Jan Lammers - Val Hillebrand, loni John Nielsen a Hiroki Katoh.
Právě s Panozem Mugen jezdila v letošní sezoně dosud i Milka Duno. Nevládla ovšem továrnímu stroji, nýbrž vozu stáje MBD Sportscars. "Na nový vůz se nesmírně těším, vím, že v Evropě a Japonsku je velmi úspěšný," uvedla námořní inženýrka, v ALMS zatím dvanáctá před mnoha slavnými piloty.
V Laguna Seca i ve zbylých dvou závodech, v Miami a ve finále Petit Le Mans, se Milka bude střídat s Britem Christianem Vannem.
Japonský speciál Dome Judd, v jehož kokpitu se střídali bývalý vítěz Le Mans John Nielsen a Hiroki Katoh, loni vyhrál závod světového šampionátu v Brně. |
Dome S 101 Judd, vítezný stroj letošního MS prototypů v Brně, při zastávce v boxech. Do vozu usedl dřívější vítěz 24h Le Mans Jan Lammers. Se stejným vozem pojede v American Le Mans i Milka Duno. |
Milka Duno v civilu, při návštěvě baseballového hřiště. |