Sató poté, co se stal prvním Japoncem startujícím do Grand prix z první řady, způsobil v závodě hodně rozruchu. Závod ale nedokončil, neboť ho krátce po tvrdém boji o druhé místo zradil motor Honda.
Sató se ve 46. kole pokusil předjet v té době druhého Rubense Barrichella, ale v první zatáčce se oba vozy o sebe otřely a Japonec si zničil přední křídlo. Jeden okruh poté, co se po návštěvě boxů vrátil na trať, musel odstoupit.
"Je to jezdec, který využije každé příležitosti a bojuje do posledního kola," míní Richards. Trochu jiného názoru je však Rubens Barrichello, jenž prohlásil, že Sató jezdí jako amatér.
"Rozhodil mi aerodynamiku a hlavně ve vyšších rychlostech se vůz choval hodně neklidně. Jsem rád, že jsem vůbec dojel do cíle. Nerad to říkám, ale Sató jel hodně amatérsky. Nebyl v pozici, kdy měl předjíždět. Ano, měl rychlejší vůz, ale o předjetí se neměl pokoušet v tomto místě. Najednou jsem uviděl nos jeho vozu a dalo mi hodně práce zabránit kolizi," sdělil pilot Ferrari.
Na způsob jízdy japonského pilota týmu B.A.R. si postěžoval i jezdec Renaultu Jarno Trulli.
Druhý pilot jeho stáje Jenson Button dojel popáté v této sezoně na stupních vítězů.