Sedmadvacetiletý Brazilec byl nadšený ze své šance. Byl štěstím bez sebe, když mu připadl kokpit po Nicku Heidfeldovi, kterého se tým Renault po jeho neuspokojivých výkonech zbavil. Ale předvedl nejhorší začátek víkendu Velké ceny, jaký si jen lze představit.
Výsledky prvního tréninku najdete ZDE |
Na mokru při svém osmém kole dostal smyk, v kluzké zatáčce roztočil svůj vůz a trefil pneumatikovou bariéru. Při nárazu rozmačkal zadní křídlo, poškodil zadní zavěšení. Monopost zůstal v nepojízdném stavu na trati. Jeho tým nyní kontroluje také převodovku, která bývá po ráně do zadní části auta často poškozena.
A k tomu zadnímu křídlu - Renault přivezl do Spa-Francorchamps ve snaze dostihnout výkonnostní náskok soupeřů celou řadu vylepšení. Upravený difuzor, novou podlahu, novou verzi výfukového systému a samozřejmě předělaná přední i zadní křídla. Ale těch nových dílů není zatím moc, takže rozmlácený zadní spoiler na autě Bruna Senny mrzí dvojnásob.
A mrzí to hodně i šéfa týmu Erika Boulliera, protože vyhozený Němec Heidfeld už proti němu podniká soudní kroky kvůli nedodržení smlouvy. A teď už ani nemůže argumentovat, že Senna je větší jezdeckou jistotou než Heidfeld.
Ale i kdyby soud vedení týmu Renault prohrálo, nemusí prodělat. Bruno je totiž jezdcem nejslavnějšího jména motorsportu vůbec, a logicky proto přináší do stáje balík sponzorských peněz, zatímco Heidfeld osobní sponzory téměř nemá. Byl placeným pilotem a tým do něj musel více investovat než přinést.