On-line rozhovor s Alešem Lopraisem

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 21. ledna 2011 do 12:30

OTÁZKA: Dobrý den, jak získáváte sponzory ? J V
OTÁZKA: Dobrý den. Můžete okomentovat údajný bezohledný způsob jízdy a neférové chování pilotů Kamazů při závodě...?
OTÁZKA: Tak nejak mi pri letosnim rocniku prislo,ze organizatori meri kazdeho jinym metrem,zda se Vam v tomto ohledu Dakar spravedlivy? Lukas Chroust
OTÁZKA: Jiz jako mali kluci jsme byli presvedcovani o tom jaka je Tatra unikatni a jedinecna se svymi vykyvnymi poloosami a ze se ji proto nikdo na svete nemuze vyrovnat, zvlaste pri rychle jizde terenem. Proto bylo nase velke rozcarovani zjistit, ze i pevne napravy dokazou Tatru porazit. Na toto tema jste jiz nekde castecne odpovidal . Nemohl by jste to jeste objasnit.? ... Co se tyce toho turba, tak si myslim, ze jste to meli ocekavat a mit jedno v rezerve. Josef Vosicky
OTÁZKA: Aleši, ještě jedna otázka. Budete skutečně realizovat nový kamion na základě Jamalu ?. Kdy očekáváte jeho nasazení do závodů a jeho představení ?Díky . Tomáš
OTÁZKA: Ahoj Aleši, předem bych ti chtěl pogratulovat za perfektní průběh závodu. Všichni na truck-forum.cz jsme ti drželi palce. Chtěl jsem se zeptat, jak moc uvažujete o ostré asistenci, protože to je podle mě jediná šance, jak Kamazu konkurovat, prtotože to bohužel není "jen" o technice a šikovnosti, ale dnes již bohužel především o penězích. Levnějším řešením by mohla být spolupráce více českých týmů, ne ? Jsem srdcem tatrovák, tak doufám, že se bude i v budoucnu dařit. Ahoj. Tomáš
OTÁZKA: Dobrý den. Gratuluji k dílčím vítězstvím, výkon Vás všech obdivuji a přeji hodně úspěchů do příštích let! Snad jste se letos dostatečně zviditelnili a získáte nové sponzory a vyšší rozpočet.
OTÁZKA: Kdyby přišla nabídka jet s Kamazem přijal by jste ? Stanislav Doležal
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat na jednu věc. Ve spoustě etap jste pravidelně dojížděl s minimální ztrátou pár minut na vítěze, co chybí Vaší Tatře, aby jste pravidelně dojížděl pár minut před Kamazy? Martin Kramář
OTÁZKA: Dobrý den, co si myslíte o letošní vysoké úmrtnosti posádek, je s podivem, že většina vypadla už na samém začátku, týká se to i českých týmů. Nezdá se mi, že by byl problém v obtížnosti, není v tom přílišná přemotivovanost? Může být chyba i na straně pořadatele ve značení nebezpečných míst? Lukas Kymla
OTÁZKA: Zdravím a fandím. Neuvažuje organizátor Dakaru a jiných podobných soutěží o nějakých limitech, např. finanční, počty dílů atd.......... Jinak asi nepůjde s KAMAZEM soupeřit.................díky Roman Košťál
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě, jestli je nějaká možnost vidět všechny vaše kamiony na živo? Celou letošní Rallye Dakar jsem pozorně sledoval a rád viděl, jak vypadají závodní kamiony v reálu. Jinak, držím palce do dalších bojů s Kamazem! Jiří Konečný
OTÁZKA: jak dlouho se zotavujete po soutezi ?
OTÁZKA: Váš druhý závodní speciál, který letos nejel, je na chlup stejný jako váš speciál? Kdybyste sehnali více prostředků, chtěli byste jet příští Dakar i s druhým závodním speciálem, příp. ho pronajmout jinému týmu? Nebo se budete soustředit pouze jedno auto? Bylo by to kategorii kamionů jistě zajímavější, kdyby jely oba vozy. Radek Vimr
OTÁZKA: Dobry den,co presne se Vam s turbem prihodilo? JInak i pres odstoupeni ze zavodu,gratuluji ke skvelemu vykonu... Lukas Chroust
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat kolik člověk musí zaplatit za samotnou účast na Dakaru. Jinak samozřejmě gratuluji k předvedenému výkonu a doufám že příští rok budete mít víc štěstí.
OTÁZKA: Vážený pane, jakkoliv si vážím Vaší odvahy a jezdeckých kvalit, má smysl v době, kdy náš stát úsilovně šetří, vydávat takové obrovské peníze na to, aby ani jeden náš kamion nedojel do cíle nesmyslného hazardování se životy jezdců daleko za mořem? Chápu Vaši snahu po adrenalinu, ale za jakou cenu se vyplýtvává a co to přináší státu, který už kamiony vlastně ani nevyrábí?
OTÁZKA: Proč umírá na Dakaru tolik lidí? Kde je bezpečnost?
OTÁZKA: Dobrý den, na úvod bych Vám chtěl pogratulovat k úspěchům v jednotlivých etapách letošního Dakaru. Kdyby jste měl připravit jednem doprovodný kamion, rychlou asistenci, měl byste nějakou vysněnou posádku tohoto druhého auta? Děkuji za odpověď. Zdeněk Zdenek Volenec
OTÁZKA: Ahoj Aleši, také Vám velice fandím, jakožto jedinému zástupci českých barev, který je schopný poprat se o přední pozice. Váš strýc měl mnoho let zkušeností, které mohl zůročit při závodech, ale kde Vy jste získal své schopnosti držet se ve Vašem mladém věku takto se špičkou? Jak dlouho tedy aktivně závodíte, když ještě relativně nedávno Vás česká veřejnost jako závodníka neznala? Za letošními dobrými výsledky bezpochyby stojí i zkušenosti navigátora pana Kaliny. Radil Vám například i jakým způsobem se pohybovat v dunách? Přeji mnoho štestí do dalších závodů.
OTÁZKA: Dobrý den, měl by se Dakar vrátit do Afriky?
OTÁZKA: Dobrý den Aleši, i po nepříjemném vyřazení ze soutěže je na Vás spotovní motoristacká veřejnost hrdá. Utčitě je jen otázkou času, kdy se vám podaří Kamazy porážet nejenom hlavou a srdcem. Teď ale k otázce: existuje ještě šance, že by se tato soutěž opět vrátila na africký kontinent ve své původní podobě? Děkuji a hodně sportovních úspěchů
OTÁZKA: Zdravím a gratuluju ke dvěma vyhraným etapám! Měl bych dvě otázečky k nově vyvíjenému Jamalu: 1. Kdy se ho chystáte nasait, 2. Jak jsem zatím viděl na připravovaných nákresech, předek čumáku by měl dost přečnívat přes přední kola. Bude se ještě čumák zkracovat, nebo se s ním plánujete zapíchnout do první duny :-) Jinak přeju mnoho úspěchů v dalším závodění a držím palce! bajza
OTÁZKA: Zdravím Vás Aleši. Stejně jako ostatní čtenáři i já Vám musím poděkovat za Váš skvělý výkon ,který jste na Dakaru předvedl. Nechci se bavit o financích, jako ostatní:-(... ale především mně zajímá Váš výhled do budoucna...? Alespoň na příští rok. Jaké jsou šance oslabit Kamaz? Není lepší v ČR udělat jeden velký tým a do něj stáhnout všechny závodníky kamionů? Jak vycházíte s ostatními ČR závodníky na Dakaru? Můžete mi prosím sdělit Vaše 3 nejlepší zážitky a 3 nejhorší zážitk&255; na letošním Dakaru. Máte nejenom Vy, ale všichni ostatní čeští účastnící Dakaru můj obdiv a respect...a děkuju, že české posádky a česká vlajka opět letos byla vidět! Hodně štěstí a zdraví do dalších let...Tomáš PS2: Škoda, že Dakar je v ČR tak málo sledován veřejností:-(
OTÁZKA: Dobrý den, moc Vám ve Vašem závodění fandím! Stíháte se trochu kochat přírodou, nebo je to pouze tvrdá dřina? Používáte při závodech klimatizaci, nebo by příliš ubírala výkonu motoru?
OTÁZKA: Ahoj Aleši, zajímalo by mě, zda máte během závodu aspoň chvíli čas sledovat okolní krajinu nebo to vůbec nestíhate? Sám jsem nedávno navštívil okolí Copiapó a musím říct, že na mě tamější krajina opravdu zapůsobila. Taky by mě zajímalo kolik nafty projedete během náročné etapy v těžkém terénu (např. v dunách). Děkuji za odpověď. Pavel Ulrich
OTÁZKA: Velmi respektuji Vas vysledek na Dakaru. Dekuji! Chtel bych se zeptat, co Vas jinak zivi?Delate nejakou praci v dobe,kdy se nepripravujete intenzivne na soutez?Nebo se do nakladu na zavod pocita i nejaky "plat" ktery berete Vy a ostatni potrebni lide? Dekuji
OTÁZKA: Aleši gratuluji, byl to výborný výkon .Je obdivuhodné co dokážete se svými možnostmi. Otázka: Jsou dnes všechna česká auta a auta ostatní špičky na podobné úrovni a je tedy závodění především na umění pilotů a zejména na jejich vyježděnosti a zkušenostech ? Dá se říci, že kdo nebude celý rok jezdit, tak nemá šanci na úspěch? Je tato moje domněnka správná ?
OTÁZKA: Dobrý den Aleši,moc díky za skvělé zážitky u televizní obrazovky při sledování letošního Dakaru. Zajímá mě, jestli máte během etapy k dispozici informace o tom, jak si vedete v průběžném pořadí při projíždění mezičasů? Víte např. že na posledním waypointu před cílem ztrácíte na první místo několik minut a uzpůsobíte tomu styl jízdy - tzn. jedete více na risk,abyste ztrátu dohnal? Nebo jedete celou etapu svým stylem a výsledek se dozvíte až v cíli? Díky za odpověď a přeju hodně štěstí při Dakaru v dalších letech. Držím palce!! Josef Krátký
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem se zeptat , zda-li na příští ročník plánujete evoluci současného vozu nebo již nové vozidlo v kapotovaném provední.
OTÁZKA: Ahoj Aleši, moc gratuluju k úspěchu, kterého jste i přes poruchu dosáhli. Zajímalo by mně kolik Vám do rozpočtu přispívá Tatrovka, pod jejichž značkou jezdíte. Nevyplatilo by se ji dávát více, je to přece pro ně marketing ne? Jinak aby se to mohlo vyhrát tak se bez asistenčního kamionu neobejdete, ale to asi víte. Napadla mě jedna brutální myšleka, co kdyby ten silný partner, kterého potřebujete byl KAMAZ...:-) Vždyť Vás přeje potřebují.....ať se daří Martin Lisztwan
OTÁZKA: Není lepší jet na páté šesté místo a dojet než riskovat a ždímat Tatru co to dá a buď auto rozbít, nebo odrovnat některou součástku? Co říkáte na vaše masivní PR ve sdělovacích prostředcích, přičemž třeba o Vildmanovi, který DOJEL a dlouhou dobu se pohyboval v první desítce (a s podstatně nižším rozpočtem), neštěkl ani pes?
OTÁZKA: A spolupracujete s psychologem? pavel glass
OTÁZKA: Ještě by mě zajímalo, jak trébuje pilot na Dakar. Přece jen to musí být fyzicky hodně náročné, takže se chci zeptat, jestli běháte, chodíte do posilovny nebo trénujete jen tím, že jezdíte v autě. pavel glass
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se zeptal, jaké technické vylepšení plánujete pro příští rok. Děkuji, Pavel pavel glass