Spolu s navigátorem Petrem Čečilem vyrazili s Hondou Civic VTi do soutěže jako úřadující šampioni ve třídě N2 sériových vozů s motorem do 1,6 litru objemu, ale na zledovatělých či zasněžených silnicích Vysočiny do cíle nedorazili.
"Po čtyřech rychlostních zkouškách jsme byli třetí, ale pak nám začala odcházet převodovka. Vypadávaly kvalty, dvojka vůbec nedržela, tak jsme raději skončili. V případě dalšího poškození hrozila ještě větší škoda," vysvětlil Henzl své rozhodnutí přenechat boj o mistrovské body konkurenci.
V roli obhájce titulu se v Okříškách představil i karlovarský soutěžní pilot Pavel Červenka. S navigátorem Jiřím Volfem vyjel na trať rallyesprintu s Mitsubishi Lancer Evo VIII v barvách Media Sport Teamu v nejobsazenější třídě produkčních vozů a zahájil parádně - vítězstvím v krátkém pátečním prologu. Jenže po třech sobotních zkouškách figuroval až ve druhé desítce.
"Všechno to bylo o pneumatikách a my jsme tentokrát nevybrali dobře. Ráno jsme na trať poslali předjezdce a podle jeho zjištění jsme zvolili široké gumy s hřeby. Jenže ono to bylo na úzké, protože sněhu na silnicích bylo hodně a pořád přibýval. V každé ze tří zkoušek jsme ztratili skoro minutu, s tím už ve sprintu nic neuděláte," vysvětloval Červenka pád průběžným pořadím.
Přesto se v dalším průběhu posádka z Karlových Varů prosadila na konečné šesté místo ve třídě. "Vyhráli jsme v Okříškách první a poslední erzetu, to byla pozitiva.
A vlastně jsme skončili úplně stejně jako před rokem, kdy jsme také dojeli šestí ve třídě a sedmí absolutně. A nakonec jsme v sezoně získali mistrovský titul," usmál se Červenka při pomyšlení na zopakování triumfu.
"Podmínky byly opravdu hodně těžké. Kdo neměl speciální zimní pneumatiky, byl na tom špatně, protože sériová guma na ledu, sněhu a břečce nemá šanci," poznamenal Ladislav Henzl.
"Před startem jsem si přečetl, že na nás obhájce začíná hon, a přesně tak to bylo. Ale myslivecká sezona bude ještě dlouhá," vzkázal zkušený jezdec soupeřům.