On-line rozhovor s jezdcem rallye Martinem Prokopem
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 18. listopadu 2011 do 10:55
OTÁZKA:
Ludva z Jankovic mi povídal, že jsi kdysi závodně tancoval? Co je na tom pravdy? Jaký tanec máš nejraději? Ahooj
Franta
ODPOVĚĎ:
Párkrát se mi přihodilo, že jsem se o tanec pokoušel, ale bylo to v ranních hodinách, takže si toho nikdo nevšiml. Snad jen Ludva:-))) Možná se informace trošku zamotaly, protože moje přítelkyně závodně tancovala.
18.11.2011 11:08
OTÁZKA:
Ahoj Martine, WRCko mate primo od M- sport, nebo je to jen klientske auto? Mimochodem, jake mate vztahy s Malcolmem W.? Dik,
Jarda WRC
ODPOVĚĎ:
V M-Sportu nám tvrdí, že je to nejlepší klientská verze, což hovoří za vše. Vztahy s M-Sportem máme výborné, proto se do projektu WRC pouštíme. Mimochodem, Malcolm teď sedí kousek ode mě, protože osobně přijel na tiskovou konferenci do Prahy.
18.11.2011 11:09
OTÁZKA:
Ahoj,chci se zeptat,jestli budeš vozit o víkendu v Sosnové diváky.Pak jestli se představíte v Praze na rallysprintu a přeju příští rok ve WRC titul ;-D pokud nebude titul,tak aspon vyhranou nějakou RZtu :-)
Martin
ODPOVĚĎ:
Bohužel svezu svoje partnery a jak jsem již napsal, tak musíme šetřit ostré kiloemtry, proto si nemůžu dovolit žádnou velkou divočinu a Pražský sprint je zatím s velkým otazníkem.
18.11.2011 11:10
OTÁZKA:
Ahoj Máťo, tak v kolik zejtra?
brouk
ODPOVĚĎ:
V šest jako vždycky, přijedeš i s Tetou?
18.11.2011 11:11
OTÁZKA:
Ahoj Prste, tvoje nová Fiona je podle SPZ úplně nové auto, víš z hlavy, co je to za číslo kastle? :)
Jinak můžeš prozradit, jak velký rozdíl (stačí v procentech) je ve financích na příští sezónu (tedy 10 startů v MS s WRC) oproti letošním 6 v SWRC?
Díky a ať se daří.
Shacki
ODPOVĚĎ:
Číslo karosérie je 21, což shodou okolností bylo naše startovní číslo poslední dva roky a žádáme o něj i pro nadcházející sezonu. Je to zhruba o třetinu dražší.
18.11.2011 11:12
OTÁZKA:
Nezdá se ti že poslední dobou došlo v tvém případě ke stagnaci? V přímém porovnání s evropskou špičkou jsi neuspěl např. na pak roku zpet na barum rally... Má cenu jezdit svět?
Jakub
ODPOVĚĎ:
Myslím, že poslední dva závody SWRC jsme již po havárii v Německu ztratili motivaci, což se na výsledku podepsalo. A na zbytku se spolu asi neshodneme :-)))
18.11.2011 11:13
OTÁZKA:
Přeju hodně výher a štěstí
Honza
ODPOVĚĎ:
Díky
18.11.2011 11:13
OTÁZKA:
Chtel bych se zeptat jak se ti jezdi nocni RZ .. mas je rad a jsou o mnoho narocnejsi nez za svetla??
deny_ip
ODPOVĚĎ:
Noční erzety rád nemám, protože mám určitou vadu zraku a v noci nedokážu rozlišovat povrch a jsem rád, že vidím alespoň zatáčky, proto v noci hodně ztrácím. Ale atmosféru nočních erzet jsem jako divák měl vždycky rád.
18.11.2011 11:14
OTÁZKA:
Ahoj Martine,v první řadě chci pogratulovat k přestupu do nejvyšší ligy,musel se splnit tvůj sen a já jsem nesmírně štastný,že v nejvyšší lize máme opět svého reprezentanta.Chtěl bych se vrátit k Britské rally a k vylouční Martina Semeráda,ty sám si se několikrát ocitl v podobné situaci.Můj dotaz zní:Proč Fia neustále zasahuje vyšší mocí do celkových výsledků rally až po závodě a v drtivé většině případů poškodí soukromníky,kterří vynakládají velké množství úsilí a financí aby mohli vůbec startovat,nechápu jak někdo dokáže rozhodnout a odstoupení posádky na základě chybného tvaru matice,to je neuvěřitelné a bohužel i dost smutné ve finále pro soukromníka,jaký je na to tvůj názor.Dále by mě zajímalo proč opět Ford,vím že MSport nabízí soukromníkům daleko větší možnosti než Citroen,ale co třeba MINI?Cena jejich WRC by měl být nižší pokud se nemýlim a auto prokázalo že pomalé taky nebude.Předem díky za odpovědi =) A přeji mnoho závodních úspěchů a štěstí do další sezony!
Opi
ODPOVĚĎ:
Je to téma, kterému bych se rád věnoval, ale potřebovali bychom k tomu hodně prostoru. Rád se k tomu někde odborně vyjádřím, ale zjednodušeně: FIA není schopna rozlišovat váhu přestupku a k němu uložit adekvátní trest, což by v případě Martina měla být pokuta či časová penalizace. A Mini? Nabízí podobné podmínky jako Ford, ale pořád o hodně komplikovanější. Citroen si nechává všechno pod svou pokličkou a nechtějí nic pustit ven.
18.11.2011 11:17
OTÁZKA:
Ahoj, zdravím, dobrý den.
Chtěl jsem se zeptat, z jakého vozu, který jste do teď řídil má člověk největší pocit závodění. Nemyslím teď čas v RZ, ale ten pocit, který za volantem máte .. S1600-S2000-N4-WRC2,0-WRC1,6 nebo něco jiného ? Na jaké auto vzpomínáte nejraději ?
Díky.
Lukáš S.
ODPOVĚĎ:
Nic se nevyrovná vozu S1600, je to nezkrotná bestie:-)
18.11.2011 11:18
OTÁZKA:
Dobrý den, chtěl bych znát váš názor na IRC kontra WRC. Diky a přeju do nové sezony vše nejlepší!
David
ODPOVĚĎ:
Ta úroveň se dle mého názoru nedá srovnat. IRC má momentálně jen lepší mediální pokrytí díky Eurosportu.
18.11.2011 11:18
OTÁZKA:
Ahoj Martine! Předně gratuluju k mnoha úspěchům které si v rally získal! Chci se zeptat na dvě odlišné otázky. 1) Které tvá sezóna v SWRC byla podle tebe těžší? 2) V lednu se vrací legendární Monte Carlo do MS. O tom, že tahle soutěž do MS patří není pochyb, ale jak se ti jako jezdci zamlouvá formát soutězě? Kdy od úterý (díky shaku) budete závodit až do neděle.
PS: Přeju hodně úspěchů s novou technikou a plno krásných zážitků ze světa rally!
Jan Morávek
ODPOVĚĎ:
1) První byla těžší v tom, že jsme neměli zkušenosti, druhá v tom, že jsme měli velké ambice, o které jsme přišli v půlce sezoně a bylo po závodech. 2) Monte Carlo tam určitě patří, ale tento formát nevyhovuje ani divákům, médiím a nám jezdcům je to jedno. Jenže bez diváků a novinářů se to dělat nedá...
18.11.2011 11:20
OTÁZKA:
Kdy dojedeš konečně na tom fichtlu až do Paříže? :)
Shacki
ODPOVĚĎ:
Podívej se na náš facebook, už jsme tam dojeli.
18.11.2011 11:21
předchozí | 1 2 3 | další |