Jako první část projektu se rozjíždí cestování. Ve spolupráci se společností BCD Travel, která už teď nabízí na 200 golfových zájezdů.
"Nejsou katalogové, ale dělané na míru. Cena je přijatelná pro každého. Ceny jsou různé, podle toho, jestli se jedná o cestu od blízkých zemí, třeba Rakouska a Itálie, nebo do drahých a exkluzivních destinací jako Čína a Madagaskar," říká generální ředitel BCD Travel Marko Vidic.
Projekt zprostředkuje veřejnosti telekomunikační společnost Telefónica O2. "Do světa golfu jsme dosud nepromluvili. Hledali jsme způsob, jak v něm zacílit na širokou veřejnost. Naším základním cílem je pomoci v komunikaci a pokrýt část nákladů," uvedl manažer pro sponzoring Tomáš Dufek.
02 golf adventures tour 2010Součástí projektu bude série pěti turnajů, zejména pro partnery, ale také pro ty, kdo se včas zaregistrují přes nové webové stránky. Dva flighty budou vyhrazeny pro děti a juniory. Tour objede pět českých exkluzivních hřišť - Zbraslav, Konopiště, Dýšina, Ypsilon, Albatross (na snímku). |
Golf Adventures připravuje a k životu uvádí společnost Stratex Communications. Její ředitel a manažer nové platformy Jan Hruška vidí výhody jednoznačně: "Je to sport, při kterém se dá komunikovat. Chceme, aby se mu věnovalo čím dál víc osob."
Přitáhnout ty, kdož mají ke golfu stále ještě odstup a nedůvěru, přesvědčit je o tom, že hrát ho nemusí být zdaleka tak drahé, se platforma od jara pokusí v golfových akademiích.
"Ve třech městech bychom o víkendu chtěli formou celodenního programu představit, co to vlastně golf je. Lidé si budou moci nejen vyzkoušet odpal, ale i projít si hřiště. Rádi bychom, aby přišla celá rodina," doplňuje Hruška.
Registrace do projektu se bude dít přes webové stránky www.o2golfadventures.cz, dnes spuštěné. "Nejedná se o standardní sponzoringový projekt. Půjde o využití komunikačních projektů Telefóniky O2," doplňuje Dufek.
Přímá prezentace novinky na veřejnosti se odehraje na březnovém veletrhu Golf Show, kde se objeví i další součást, kolekce golfového oblečení, podle slibů v přijatelných cenových relacích.
Nečekaný dárek tak dostává Česká golfová federace, jejíž masová propagační akce s cílem zdvojnásobit do čtyř let současný počet 50 tisíc tuzemských golfistů se má rozjet souběžně.