Ale předčasným předpovědím výsledku se druhý nejstarší pilot seriálu vyhnul: "Čtvrtý čas v kvalifikaci je pěkný, ale vlastní závod může přinést mnohá překvapení. Takže s hodnocením bych počkal."
Nick Heidfeld nebyl o mnoho horší. Připsal si sedmý čas a odstartuje ze čtvrté řady. Stát na roštu bude vedle Ralfa Schumachera s druhým williamsem.
"Jel jsem na hranici možností bezpečné jízdy. To znamená, že jsem si neustále dával pozor, abych nevyjel z dráhy," prozradil svůj přístup k jedinému kvalifikačnímu kolo rodák z Mönchengladbachu. "Bylo to dobré kolo, ne dokonalé, ale vzhledem k časům v trénincích musím být spokojen. Vyvážení auta jsme trefili a já jsem z něj dokázal dostat téměř maximum."
"Oba naši piloti odvedli poctivý kus práce," chválil své svěřence Peter Sauber. "Auto si pochvalovali, tak asi i tým pracuje na výbornou."
Šéf stáje poté naznačil, že za předním umístěním stojí i množství paliva, které u jeho vozů mohlo být menší než u soupeřů. "V Melbourne se prvně setkáváme s novým modelem velké ceny a bude vzrušující sledovat při závodě, zda jsme učinili správné rozhodnutí. S postavením na startu jsem každopádně spokojený."
Německý pilot Heinz-Harald Frentzen probírá s mechaniky Sauberu chování vozu před kvalifikací Velké ceny Austrálie F1. |