Změny byly nezbytné, nicméně dva hlavní stavební kameny úspěchu zůstávají už z dob předchozích. Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve opět bude v téměř sněhobílém monopostu předvádět na drahách celého světa své umění a automobilka honda opět pomůže svými, stále se zkvalitňujícími, motory. Japonci navíc ukončili spolupráci se stájí Jordan, a tak bude BAR jejich jediným zákazníkem a partnerem ve formuli 1.
"V minulé sezoně jsme prošli nelehkými chvílemi," vzpomínal Richards. "Společně jsme se však postavili k problémům čelem a pokrok se dostavil. Pomalými krůčky jsme se dostali z nejhoršího. Jsem přesvědčen, že ty časy nás více stmelily a v budoucnu nám nenahraditelné zkušenosti přijdou vhod."
Jednou z prvních změn, které následovaly v BARu po příchodu Davida Richardse, bylo angažování nového technického ředitele. Geoff Willis se ihned stal nepostradatelnou součástí týmu a i on projevil neochvějnou víru v budoucí úspěch. "Naší strategií je stavba solidního, spolehlivého vozu, schopného pravidelně získávat body," uvedl Willis.