Nový tým svůj záměr nastoupit do ME cestovních vozů zveřejnil sedmého února. Součástí oznámení byla i jezdecká sestava - Ondřej Navrátil, Petr Kolář. Nic se na tom nemění, jen vše bude později. Původní plán, testování na jihu Evropy a pak závodění od úvodního podniku je nyní pasé.
"Kvůli vazbám se zahraničními partnery musím zatím mluvit jen poněkud obecně, čili: Proti původnímu záměru máme skluz šest, sedm týdnů a termín prvního závodu oznámíme, poté se sejdeme s partnery," uvedl Zenkl, který stále tají, o jaké partnery z ciziny jde. Poznamenal, že stáj vydá tento nebo příští týden oficiální zprávu, jež obsáhne konkrétní údaje.
Ke skluzu řekl, že projekt se zpomalil kvůli zpožděným dodávkám různých komponentů a pro celkové zdržení prací. "Náš projekt je plánovaný na tři roky, takže první sezona bude tak jako tak zkušební," poznamenal Zenkl.
Tiskový šéf evropského šampionátu Fabio Ravaioli o zdržení českého projektu ví, neboť s kolegy organizuje novinářské dny v Barceloně, kde se budou stáje od čtvrtka do pátku představovat (jde o společnou akci s týmy série FIA Grand Turismo, která se jezdí o společných víkendech s ME cestovních vozů).
"To se stává, hlavní je, že nový tým nastoupí během roku," řekl italský novinář ve službách ME cestovních vozů, v němž závodí vozy Alfa Romeo, BMW, Volvo, Nissan, Honda a od letoška přibude ještě Seat a Škoda.
Kalendář ME cestovních vozů a FIA GT 2003
6. dubna Barcelona
27. dubna Magny-Cours
11. května Enna Pergusa
25. května Brno
29. června Donington Park
26. července Spa Francorchamps
7. září Anderstorp
21. září Oschersleben
5. října Estoril
19. října Monza
Nákres Škody Superb, která bude letos závodit v ME cestovních vozů |