- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pan Moskal má u mne velký respekt! Nejen díky minulosti, ale i teď Děkuji Vám za zážitky :-)
A jak čtu o Frantovi Vojtíškovi, tak se mi to začíná skládat dohromady, proč mu už někdy v 91. nebo 92. roce LIAZ odmítl oficiální partnerství na okruzích, i když jezdil s jejich autem... Obyčejná lidská blbost, malost a nesnášenlivost na obou stranách.
kvuli takovejm soudruhum namestkum neni dneska nic
Jenže on už to byl PAN náměstek - jeden z těch severočeských porevolučních zlatokopů, kteří naplivali na vše, co v 80. letech LIAZ za Koreckého, Dědka a dalších lidí dokázal. Soudruzi ředitelé a soudruzi náměstci v letech 1985-90 spolupracovali s Ivecem a Deutzem, jejich následovníci to vše hodili přes palubu, i když technici se snažili a nové řady 200, ale hlavně 300 i 400 byly srovnatelné s konkurencí.
Ono se to nezdá, ale konec LIAZu odstartovalo už rozdělení Československa, kdy se rozpadl i liazácký koncern a jeho manažeři si odmítali připustit, že musejí budovat dealerskou síť nebo aspoň pokračovat ve spolupráci s Motokovem, aby měli jakés takés naděje na vývoz...
Jsou tu jen 3 jména a stejně je autor článku spletl :-(
Vojtíškovi se ale opravdu říkalo běžně Fanda, i když je František. Přečtěte si "dakarskou bibli" od Fencl-Hlaváček, nebo od Králíka o Dakaru 88...
A 627 fandím, ať se znovu podívá do Dakaru. I když jsem byl spíše Tatrovák, Liazky to začaly - a dodnes, když kolem chaty občas projede Liaz-Agro, uroním potají slzu
Je, resp. ještě víc byl to krásný podnik, Dakar v 80.letech. Vzpomínám s láskou :) Africa Race už bohužel není pro mne, už je to na mne moc profi akce. V roce 2015 se ale účastníme obdobné, jen ještě víc amatérské rally Budapešť-Bamako, tak kdybyste nás někdo chtěli sledovat - favoritemdoafriky.cz