"Doma se mi daří, ten svěťák už byl trochu horší," povzdechl si Mlynář.
Ale v Belgii jste skončil sedmý, to přece není tak špatné, ne?
Je to dobrý, ale nepovedl se mi start a po závodě jsem věděl, že jsem měl na víc.
Přesto se dá říct, že se vám vstup do sezony opět povedl. Letos jste se v létě kromě na silnici představil i na horských kolech. Byla to jen zkouška, nebo je to dlouhodobější záležitost?
Na silnici jsem jel naposledy v červnu a rozhodl jsem se, že už ji úplně vypustím. Budu pokračovat jen v cyklokrosu a na horských kolech.
Proč?
Protože v Česku už se mi na silnici nelíbilo závodit. Je tu jeden silný tým a ostatní jednotlivci se proti němu nemají šanci prosadit. A než abych jezdil pátá místa, kde už ani nejsou atraktivní ceny, tak jsem to radši zabalil. Navíc horské kolo mě opravdu chytlo, je to hezčí disciplína než silnice. Cyklokros a horské kolo se jezdí v terénu a to mě baví víc. Navíc je to vhodnější kombinace.
Letos by se měly závody Světového poháru jezdit o deset minut déle, tedy sedmdesát minut, že?
Je to tak, že když startuje s hlavní kategorií také třiadvacítka, bude trvat závod i nadále pouze šedesát minut. Jinak to bude delší. Bude to zajímavější. V závěru totiž dochází síly a je tam znát každá minuta.
A vám osobně to vyhovuje?
Mně to nevadí. Já už jsem starší závodník (Mlynářovi je 29 let), takže vytrvalost bych měl mít dobrou.
Co si dáváte do sezony za cíle?
Mám teď dobře rozjetý Budvar Cup, takže bych ho chtěl zkusit vyhrát. Potom uspět na mistrovství republiky, a kdybych se ve svěťáku dostal celkově do desítky, byl by to super výsledek.