"Ty náznaky jsou špatné, i když oficiální vyjádření není," prohlásil Karel Neffe, manažer severočeského týmu, který jezdil pod křídly Renault Truck. A nejspíš už nebude. I elitní pilot MKR Adam Lacko tvrdí: "Řekne-li Renault konec, tak MKR nemá podporu továrny."
Stáj konstruktéra Kresse připravila varianty pro další fungování. "Když se bude pokračovat, zůstanou i jezdci. Ale i když se závodit nebude, valná většina lidí má pokračovat," uklidňuje manažer. "Možností jsou dálkové soutěže, náš motor už je v Lopraisově kamionu pro Dakar. Pak dělat různé akce. Třeba nezávodit, ale pohybovat se blízko šampionátu a čekat na šanci."
Že se blíží spíš smuteční scénář, potvrzují i další slova Neffeho. "V Židovicích je šest tahačů, některé si chce Mario Kress nechat, jiné tam nutně zůstat nemusí. Stačí držet na skladě 2-3, nový model, starý a exhibiční," tvrdí. "Další možná půjdou do světa. Jsou zájemci z národních pohárů. Italský zákazník chce jeden na show a závody do vrchu."
Nejsou to příjemné dny v Židovicích. "V týmu je cítit nejistota, ale všichni to berou v duchu, že změna je život. Čeká se na rozhodnutí. Na autech se ovšem dělá pořád, renovují se, práce je plno."