"Mugello je skvělý okruh s množstvím rozdílných zatáček. Výkon F1 je úžasný, ale brzdy jsou nuevěřitelné. Sto metrů před zatáčkou začnete brzdit a ze šestého rychlostního stupně se bez problémů dostanete až na druhý," doslova zářil Albers.
Na malebném okruhu Mugello poblíž Florencie se technici týmu pokoušejí co nejlépe zvládnout nové technické předpisy, aby stáj pro Velkou cenu Španělska využila všech echnických možností, které pravidla FIA nabízejí. Albers se ihned zapojil do programu zdokonalování softwaru systému konroly trakce.
"Pracovali jsme na kontrole prokluzu a také jsme trochu změnili nastavení šasi. Získali jsme vteřinu na jedno kolo," vysvětlil novivářům Albers.
A jak byl mladík spokojený s prací v týmu formule 1? "Je to pro mě obrovská zkušenost. Testování mě opravdu bavilo a doufám, že v budoucnu budu pozván k dalším jízdám," nadšeně hodnotil Nizozemec.
Okruh v Mugellu byl otevřen pro týmy až odpoledne ,a proto byla většina práce provedena mimo trať. "Dovolili jsme Christianovi, aby se aklimatizoval ve stáji a poté ho vyslali na trať. Odvedl velký kus práce a stejně jako pro něj i pro nás to byla velká zkušenost. Přispěl k tomu, že dnešní den můžeme považovat za úspěšný," uzavřel sportovní ředitel Minardi Rupert Manwaring.
Středeční časy z Mugella:1. Luca Badoer – Ferrari – 1:24.667 - 58 absolvovaných kol
2: Rubens Barrichello – Ferrari – 1:25.038 - 68
3: Nick Heidfeld – Sauber – 1:25.566 - 58
4: Christijan Albers – Minardi – 1:31.446 - 27
5: Tarso Marques - Minardi - ujel pouze 1 kolo
Vůz stáje Minardi pro sezonu 2001 |