Jeho vůz ztratil přilnavost a neovladatelný vletěl v rychlosti vysoko přes 200 km/h do svodidel, která prorazil.
McNish sice ze zcela zdemolovaného vozu vyšel po svých, ale v neděli mu kvůli pochroumanému kolenu zakázali lékaři start.
Svoji roční kariéru v F1 tak Skot skončil bez jediného bodu. „Bohužel jsem nedostal šanci startovat v poslední grand prix a bojovat tak o body. Chci zůstat ve formuli jedna, ale jen v případě rozumné nabídky," sdělil závodník.
Nabídka stáje Penske je však pro jezdce velmi přitažlivá, neboť nade vše miluje kvalitní a vyrovnané závodění, o které není v IRL nouze. „Toyota chce pokračovat v naší spolupráci, což mě těší. Je tu teď nabídka testů, které se uskuteční během nejbližších několika týdnů," řekl Skot.
Monopost Penske s motorem Toyota již vyzkoušel minulý týden Gil de Ferran, který se tak vrátil za volant automobilu poprvé od těžké nehody, kterou měl 9. září v Chicagu.
Tým Penske je jedním z nejslavnějších zámořských týmů a právě jeho loňský přechod z CART do IRL byl jedním z vážných barometrů krize série CART. Sám jeho majitel, Roger Penske, je držitelem minoritního podílu ve firmě Illmor, která pro Mercedes ladí motory formule jedna