"Proti loňsku to byl velký rozdíl. Věděl jsem, co se s autem děje, měl ho pod kontrolou, ale stejně ve mně byla kvůli věcem z posledních týdnů nejistota."
Jen připomenu, že před třemi týdny vám v Německu shořel vůz a teď zbyl jen jeden.
To se na mně podepsalo. Nepodařilo se mi setřepat to velké břemeno, že s autem nemůžu říznout a havarovat, protože by to ovlivnilo zbytek sezony. Když jsem se měl rozhodnout, jestli teď riskovat, tak to vždycky bylo ne, což je na rychlé trati jako v Británii zásadní. Pak jsem viděl záběry ostatních kluků, kteří se s tím vůbec nepárali, jezdili po škarpách. Tady když neriskujete, tak nejedete rychle.
Přesto jste byl devátý, to zase tak pomalé být nemohlo, ne?
Není to vůbec špatné, jeli jsme hodně rychle, ale pořád po cestě. To není tady to pravé. Jenže když jedete s tím, že auto musíte dovézt do cíle, tak tam tu zatáčku nenacpete, jako když je vám to jedno. Třeba v pátek nás zlobila převodovka, a kdyby nám ji nepůjčil Ford, jeli bychom jen s pěti kvalty, protože ta druhá nám prostě shořela.
Příští závod se jede ve Francii a Loeb vede o 61 bodů...
... když ho tam nepotká nějaká smůla, tak to bude mít pod kontrolou a získá devátý titul. Směřuje k tomu. Každopádně je dobře, že v Británii nevyhrál. Lidi z toho měli radost, že alespoň na chvíli skončila Loebova dominance a vyhrál někdo jiný, Latvala.