Povozil se třeba v porsche, po dálnici svištěl rychlostí kolem 300 kilometrů v hodině. Když si jel do Švýcarska pro duhový dres a titul mistra světa, půjčili mu zase černé žihadlo jménem Leon Cupra R 310, nejrychlejší raketu značky Seat.
Náhon na přední kola, zrychlení z nuly na sto za 5,8 sekundy, maximální rychlost 270 kilometrů za hodinu, po světě jich jezdí jen 200, v Česku žádný.
"Je to pecka! Už vím, co chci k Vánocům," říkal tehdy biker formace Specialized.
Sporťáka s třemi stovkami koní pod kapotou mu ovšem Ježíšek nepřinesl. Světový šampion tak dál vyhlíží a zkouší, jaký klenot na čtyřech kolech by mu nejvíce slušel.
"Asi něco rychlého typu porsche, BMW nebo sportovní audi," dumal Kulhavý, druhý muž letošního pořadí o Sportovce roku. Co ví ale jistě, že italská produkce to nebude, to totiž nejsou auta do běžného provozu.
"A cena sedm milionů za ferrari, to je přece jen zbytečné," uznala světová bikerská jednička. "Spíš chci něco takového, co si fakt užiju a kde nebudu přemýšlet, jestli můžu přejet retardér. Ale asi si pak brzo budu muset najmout řidiče, protože přijdu o papíry. Kolik bodů už jsem ztratil? Snad je mám všechny, vážně nevím."
Pro českého bikera je vozidlo nezbytnou nutností, součástí života. Na závody se letos přibližoval ve dvoulitrové Alhambře - náklaďáku, kam se vejde bicykl, náhradní kola. I přítelkyně.
"Řízení mě opravdu baví, auta jsou pro mě hračka," vyznal se Kulhavý. "I na závodění bych si asi troufnul. Spíš v rallye než ve formuli 1, jen nevím, jak by to dopadlo."
Na svých poutích biker zatím neboural. "A to ani když jsem se cestou na vyhlašování Sportovce převlíkal," culil se neoficiální světový rekordman. V čem? V řízení koleny, kdy jednou rukou drží telefon a druhou se krmí.
"No pár kilometrů to asi bylo," svěřil se. "Ale tak maximálně na dálnici, kdy skoro není třeba volant držet, v alpských zatáčkách bych si to nedovolil. Je to prostě zvyk, když v autě trávím tolik času a dělám tam úplně všechno."