"Probírali jsme klasické věci. Jak se máš, co děláš a podobně," vysvětlil Kresta, který se potkal s finským pilotem v rámci rakouské Jänner rallye, jež otevírala tuzemský i evropský šampionát.
Kresta s Grönholmem spolupracovali v roce 2006. Český jezdec tehdy byl testovacím jezdcem továrního týmu Ford, zatímco finské hvězdě o jediný bod unikl světový titul. Nestačil na fenomenálního Sébastiena Loeba.
"Pomohl jsem Marcusovi vyhrát úvodní závod sezony v Monte Carlu," vzpomíná Kresta. "Dělal jsem mu ledového špiona a poradil mu vhodnější pneumatiky, než chtěl nasadit. Kdyby mě neposlechl, nabral by takovou ztrátu, že už by ji nedohnal."
Ani jeden z nich nebyl ve Freistadtu závodit. Pětinásobný mistr republiky Kresta loni uzavřel svou aktivní kariéru a naplno se stará o svůj tým, který připravuje soutěžní vozy. Také Grönholm už je v závodnickém důchodu, jen občas zkusí rallyekros. "Jezdec jako Marcus nyní v mistrovství světa chybí," tvrdí Kresta. "Klidně byl schopný odseknout týmovému šéfovi jen proto, aby vyhrál. Udělal pro úspěch všechno."
Grönholm dorazil do Rakouska na pozvání šéfa mistrovství Evropy Jeana-Pierra Nicolase, s nímž před lety působil v továrním týmu Peugeot. Dokonce je ve hře alternativa, že z něj bude tvář mistrovství Evropy, a v takovém případě by mohl dorazit i na srpnovou Barum rally.
Kresta se v Rakousku staral o Škodu Fabii S2000, v níž Jaromír Tarabus skončil pátý. "Zajel velmi dobře, proti loňsku se hodně zlepšil," chválil Kresta. Za volant prý nechtěl, stejně jako Grönholm. "Oba jsme v pozici, že kdybychom chtěli, tak můžeme. Ale zatím není důvod," usmál se.