Nejdůležitější bude podle Brita výsledek v tréninku, který samotný závod hodně ovlivní. "Tohle byl pro mě vždycky těžký závod. V Interlagosu jsem bodoval všeho všudy jedinkrát. Nečekám, že se mi bude letos v Brazílii dařit lépe. Je to pro jezdce velmi fyzicky náročná trať. Jede se také proti směru hodinových ručiček, takže na nás odstředivá síla působí jinak, než jsme zvyklí. Rozhodli jsme se zůstat u typu R3 a pustit se do jeho vylepšování. Věřím, že se to už brzy zlomí a auto pojede lépe. Vedení týmu na tom velmi usilovně pracuje a já doufám, že řešení najdou brzy," řekl Eddie Irvine.
Jeho stájový kolega Pedro de la Rosa loni v Brazílii chyběl, dělal v té době totiž testovače Jaguaru. Španěl se na svůj návrat na tuto trať těší, i když ví, že je to velmi náročné místo. Jezdec věří, že jeho vůz je dostatečně spolehlivý, byť mu v porovnání s ostatními týmy chybí výkon.
"Interlagos je známý svými levými zatáčkami, které jsou pro krční páteř dost nepříjemné. Svaly jsou totiž zvyklé na jízdu po směru hodinových ručiček, a toto je něco úplně jiného. Navíc se přidávají tropická vedra a vlhkost vzduchu. Pokud se nám povede optimální nastavení vozů, nevidím důvod, proč bychom neměli bodovat. Dokud nebudeme mít více koňských sil, musíme sázet na výdrž, což snad máme. Ze čtyřech startu jsme letos dojeli třikrát, a to není špatná bilance. Závod v Brazílii s sebou přináší vždy hodně překvapení, těžko se zde předvídá," řekl de la Rosa.
"Možná, že jsme neměli nejlepší start sezony, ale nikdo nás nemůže podezírat z nedostatku snahy a úsilí o vyřešení všech vzniklých problémů na voze R3. Celý Jaguar na to věnoval enormní práci a od příštího týdne budeme moci využívat i nového větrného tunelu v Británii. Mělo by nám to hodně pomoci. Je ale jisté, že jsme nemohli vůz přes noc celý přestavět, takže v Brazílii opět pojedeme na hranici našich možností," dodal Niky Lauda.