Niki Lauda však nedávno prohlásil, že R2 by musel být mnohem lepší a proto Steiner hovoří opatrně: "Musíme udělat rozumné rozhodnutí podložené technickými údaji. Nesmíme se nechat unést emocemi. Musíme udělat to nejlepší pro náš tým a jediným naším cílem bude vybrat nejlepší a nejrychlejší auto."
Steiner pronesl několik slov i na obranu prototypu R3. V Malajsii to podle něj nebylo tak špatné. Oba piloti se sice kvalifikovali až na zadních pozicích, ale De la Rosa dokončil desátý a Irvine rovněž jezdil v první polovině jezdeckého pole, než ho zastavily problémy se spojkou.
"V závodě naše vozy vypadaly mnohem lépe než v kvalifikaci, i když dokonalé to rozhodně nebylo," uvedl Steiner. "Dosud jsme podrobně neprostudovali technické údaje ze závodu. Chystáme se na to a potom budeme moci přesně zhodnotit vlastnosti R3."
Jediné, o čem se zmínil Steiner vyloženě pochvalně, je spolehlivost vozu. "Díky tomu, že Pedro dokončil závod, získali jseme další data vhodná k analýze. Ze čtyř startů dojely naše monoposty třikrát do cíle. Takže jejich výdrž asi špatná nebude," dodal Steiner.
Navzdory všem problémům s autem je Jaguar, díky čtvrtému místu Irvinea v Melbourne, v tento moment na čtvrté pozici v Poháru konstruktérů.
Pedro De la Rosa přejíždí přes trávu poté co minul zatáčku v sobotním tréninku na Velkou cenu Austrálie. |