"Jakmile jsem se dostal na třetí místo, soustředil jsem se na jeho obranu. Patnáct kol před koncem mi ale tým řekl, ať zase jedu na plno, protože se na mě snažil dotáhnout Trulli s Renaultem," sdělil nadšený Eddie Irvine.
Jeho stájový kolega Pedro de la Rosa byl na startu osmý, ale závod pro něho skončil velmi brzy, protože do něho v patnáctém kole narazil Felipe Massa se Sauberem. Mladý pilot byl za tento incident potrestán, v Indianapolis bude na startu posunut o deset míst hůře, než se v tréninku umístí.
"Jsem rád za tým, ale sám za sebe pochopitelně zklamaný, že jsem nemohl i já přispět dobrým výsledkem. Závod pro mě začal špatně, v první šikaně se mi převodovka přepnula na neutrál. Než jsem zařadil správnou rychlost, přehnala se kolem mě většina jezdců a já byl náhle až patnáctý. Věděl jsem ale, že to je jen začátek a snažil se bojovat dál. Dostal jsem se za Massu, který udělal jeden z nejhorších manévrů na závodní trati za poslední roky."
"Držel se přede mnou zuby nehty. Vždy, když jsem se ho snažil předjet, mě blokoval. Došla mi trpělivost a snažil jsme se před něj dostat v Ascariho šikaně. On mě opět zablokoval a přitom mi urazil přední křídlo. Neměl jsem jinou volbu, než to vzdát a předat celou věc traťovým komisařům. Eddie dnes udělal obrovský kus práce a doufám, že ve zbývajících dvou závodech k tomu přidáme další úspěchy,“ řekl rozladěný Španěl.
„Dnes se nám povedl absolutně fantastický výsledek. Když jsme do Monzy přijížděli, věřili jsme, že se nám tu bude dařit. Vůz se zde choval extrémně kvalitně a Eddie jel jako bouře. Pedro měl smůlu, když mu závod zkrátil Massa,“ uvedl šéf stáje Niky Lauda.