Jaguar testoval v Monze pouze tři dny, s výsledky však bylo vedení spokojeno. "Bylo to velmi užitečné testy a podařilo se nám zvýšit účinnost naší aerodynamiky za velmi nízkého přítlaku, který v Monze je," pokračoval Lauda.
Po složitém začátku sezony, kdy stáj dokonce uvažovala o návratu k loňskému typu R2, protože letošní R3 byl pomalý a velmi špatně ovladatelný se konečně vše obrací k lepšímu a Jaguar se od sobojů s Minardi přesunul za záda Renaultu a McLarenu.
"Nelze vytýčit jeden bod, který stojí za naším nedávným zvýšením rychlosti," vysvětloval Lauda. "Místo toho jsme celou sezonu neúnavně pracovali na zdokonalení našeho vozu a v kombinaci s častým testováním se dostavil výsledek."
"Oba jaguary byly ve Spa desetinu vteřiny za williamsy a mclareny, zatímco první velké ceny roku 2002 to byly dvě vteřiny. Klíčovou roli bezpochyby hrají pneumatiky michelin, ale nyní pracujeme na jejich vylepšení, protože celý monopost R3 změnil své vlastnosti," dodal Lauda.
Jaguar je v současnosti na osmém místě Poháru konstruktérů, jeden bod za týmem BAR.