Eddie Irvine byl s jízdou svého monopostu spokojený a až teprve když před ním odstoupilo šest pilotů, skončil ve 38. kole závod i pro něj. Jeho Jaguar zradila hydraulika.
"Závod byl podle mých očekávání hodně dramatický. Jsem rád, že Takuma Sato je v pořádku, mohlo to být mnohem horší. Dění na trati mi umožnilo dostat se jeden čas až na desáté místo, což se mi moc líbilo. Dnes jsme měli dobrou závodní strategii a i když byl na trati safety car, fungovalo to dobře. Málem jsme z minima vytěžili maximum, v jednu chvíli jsem měl totiž naděje dokonce na body. Ve 37. okruhu mě začala trápit hydraulika a o kolo později bylo po nadějích," uvedl Eddie Irvine.
"Pedro dnes velmi brzy odpadl. Byla to smůla, ale naštěstí alespoň nezpůsobil na startu nehodu. Eddie dnes jel velmi dobře, ale kvůli hydraulice jen do 38. kola. Přesto to přese všechno jsme pochopitelně rádi, že dnes nebyl nikdo vážněji zraněn, i když jsme mohli vidět několik vážných kolizí. Ale na této trati to není nic neočekávaného," řekl o závodě na svém domácím okruhu Rakušan Niky Lauda, jenž je nyní šéfem stáje Jaguar.