První den španělských testů ujel Frentzen více kilometrů než v posledních třech závodech. "Začínám si pomalu připadat jako testovací jezdec. Snad se na mě Ricardo nezlobí, že mu beru práci," zavtipkoval na adresu testovacího jezdce stáje, Ricardo Zonty, Frentzen.
"Ve Valencii připravujeme nastavení pro Monako, a myslím, že se nám celkem daří," říká pilot Jordanu. "Zkoušeli jsme také pneumatiky a v neposlední řadě nacvičovali starty."
Při posledních dvou Velkých cenách zklamala elektronická kontrola prokluzu v momentě, kdy se rosvítila startovní zelená. Prvním úkolem pro tým Jordan je, aby se to již nestalo. Vedení týmu stojí před velkým rozhodnutím. Pokračovat v přípravě na GP Monte Carla stejně jako na předchozí dva závody nebo prostě přestat používat kontrolu prokluzu a odstartovat bez ní. Rizikem první možnosti je opětovné uvíznutí na startu a rizikem té druhé to, že vozy Jordan nebudou rychlostně stačit na své konkurenty.
"Mohlo by k tomu dojít," potvrzuje Frentzen. "Ale zatím se o tom jen mluví. Pokud se však bude elektronika kontroly trakce ukazovat nadále jako nespolehlivá, je tato možnost docela pravděpodobná."