Zdánlivě skvělý start Belgičanů Saelense a Van Hooydonka hodnotil sportovní komisař závodu jako předčasný a oba museli po penalizaci do boxů. V čele se tak od druhého kola objevil Minassian a udržel vedení až do cíle závodu, v jehož průběhu se na trati dvakrát objevil bezpečnostní vůz.
Enge byl po startu dvanáctý, ale v průběhu prvního kola Brazilec Bernoldi narazil do jeho pravého zadního kola a český jezdec musel do boxů. Po výměně kola klesl na dvacáté místo. Krátce poté se objevil na trati poprvé bezpečnostní vůz a po restartování začínal Enge sedmnáctý. Jeho nový týmový kolega Tomas Scheckter strávil hodně času v boxech opravou.
Třiadvacetiletý Enge zajížděl nejrychlejší kola a propracoval se až na desáté místo. Ve 23. okruhu se pokusil vybrzdit Itala Picciniho, ale dostal smyk a poškodil přední křídlo. "Při zbrždění před zatáčkou se mi zablokovala zadní kola a dostal jsem smyk," vysvětlil Enge situaci, po níž musel znovu do boxů.
V závěrečné části závodu překonal znovu rekordní kolo. "V dané situaci už se nedalo víc dělat. Během jízdy jsem měl možnost zaregistrovat na tribunách hodně českých fanoušků s vlajkami, taková podpora na závodech vždy potěší," dodal Enge.
Výsledky:
1. Minassian (Fr.) 1:10:42,354, 2. Wilson -1,414 s., 3. Manning (oba Brit.) -5,908, 4. Webber (Austr.) -6,135, 5. Melo (Braz.) -6,950, 6. Alonso (Šp.) -7,221,...16. Enge (ČR) -1 kolo.
Průběžné pořadí po sedmi závodech:
1. Minassian a Junquiera (Braz.) oba 38, 3. Webber 17, 4. Saelens (Bel.) a Wilson oba 12, 6. Manning 10,...13. Enge 4.