V měřeném tréninku zajel liberecký závodník desátý čas, do závodu však vyjel z deváté pozice, neboť Belgičan Saelens byl penalizován a odsunut z původně osmého místa. Do závodu odstartovali jezdci poprvé v sezoně za bezpečnostním vozem. "Začínali jsme sice na suché trati a na suchých pneumatikách, ale ze sportovního hlediska byl tenhle start rozhodně správným krokem," pravil Enge.
Ještě v prvním kole v jízdě za zpomalovacím vozem se roztočil v tréninku druhý Brazilec Pizzonia a propadl se do druhé desítky. Poté, co zajel bezpečnostní vůz do boxu a jezdci vyrazili plným tempem do zbývajících 21 okruhů, havaroval Webber v místě zvaném Eau Rouge, které jezdci projíždějí rychlostí kolem 250 km/h.
"Podle mého názoru příliš pospíchal, neboť z jízdy za safety carem jsme neměli ještě zcela zahřáté pneumatiky a především byl hodně studený asfalt," vysvětlil Enge. "Webberův vůz ztratil adhezi a vyletěl mimo trať, podle posledních zpráv nemá naštěstí nic zlomeného. Ovšem tahle nehoda mě stála jednu pozici, neboť jsem ve chvíli havárie mírně ubral plyn a na následující rovince mě předjel Belgičan Leinders," litoval.
Po Webberově kolizi se na trať na tři kola vrátil bezpečnostní vůz a po novém odstartování závodu předvedl Enge skvělou stíhací jízdu. Ta ho vynesla z osmého místa až na konečné čtvrté. "Postupně jsem se vrátil před Leinderse a Goosense. Mezi tím si Brit Manning urazil o některého ze soupeřů přední křídlo svého vozu a musel do boxů," popsal svou jízdu.
Po předjetí Rakušana Friesachera se Enge dostal na čtvrtou pozici a jezdil za Brazilcem Mauriciem. "Stáhl jsem jeho náskok ze tří sekund na jednu. Ve zbývajících okruzích se až do cíle rozdíl mezi námi pohyboval od jedné do dvou sekund, ale nebylo místo, kde bych ho mohl předjet," dodal Enge.