Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Štybar na startu, evropský debut Sagana. Jede se Strade Bianche

Těch lákadel je spoustu. Třeba evropský debut Petera Sagana v této sezoně, hrozící sněhové vločky během závodu, popřípadě útok na druhý triumf Zdeňka Štybara. V sobotu se jede dvanáctý ročník oblíbené italské klasiky Strade Bianche.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R48o47m50a68n 29K51r28a57t52o38c11h22v12i34l 1927628398659

Škoda...... Ale jinak vítěz srdce na pravém místě

0/0
3.3.2018 15:59

J59a58n 95K39o68p19p 1575659134

Tak určitě si neříkají "vlčí stádo".... Stáda mají krávy, vlci mají smečku. Ach ti novináři..

0/0
3.3.2018 15:32

Z73u46z71a30n56a 85V52y41n35i70k17a49l42o56v73á 9334325246110

Tak to je masakr8-o

0/0
3.3.2018 14:17
Foto

R43o32m46a49n 22K41r10a95t46o18c77h41v20i63l 1487538208809

Tak už se těším. Jedná z nejhezčích klasik.....,on pan Verbíř(viz diskusi níže) stejně jako jistý zlý dědek, nechápe roli novinářů. Ať chce nebo nechce tak o tom, který závod se stane klasikou, rozhodují zejména ti zlí novináři. Jaký obraz vytvoří v médiích, jak ho vychvali,vynesou do nebes nebo zatratí. Taková perlička - osobně jsem slyšel Birouše (pan Černý, čs.sport) jak vyhrožoval: Jestli tu ten odvoz pro nás nebude do pěti minut, tak ten závod zítra v novinách zničim...a měl pravdu, naštěstí autobus přijel včas a závod byl vychvalen do nebes;-D

+1/0
3.3.2018 7:15

K18a53r36e59l 91S66u91m32b25a27l 4121322159467

Černému se přezdívalo "Kartáč" - pokud je to on. Jednou mne zostudil ve sportu, měl jsem z toho polízanice se zaměetnavatelem. Prostě udal mě!!!!!!( v té době jsem působil jako trenér skupiny cyklokrosařů.

0/0
3.3.2018 7:23
Foto

R93o55m31a79n 36K96r59a88t56o89c15h33v56i39l 1957858938129

Jj. Jiří Černý, bš, pozor shoda jmen s hudebním kritikem,publicistou atd..., to byla taková komunistická ku-va, bohužel uměl pěkně psát.

0/0
3.3.2018 8:40

K62a52r23e70l 74S83u40m78b57a88l 4251822929237

Jo, měl jsem na mysli - bš -

0/0
3.3.2018 9:05

L12a41c46i 64S41u67s27t23e30k 7290957452546

Strade Bianche= Il Monumento del Nuovo Millenni:-)

0/0
2.3.2018 22:23

E68d20u61a35r39d 32O98p68l61a32t33e80k 4475497561488

Sami organizátoři Strade Bianche prezentují jako nejjižnější ze severských klasik (Classica del Nord più a Sud d’Europa / the northern Classic at the most southern point in Europe) a ačkoli je to do určité míry nadsázka a snaha závod ještě víc zviditelnit, média i fanoušci to celkem běžně přejímají. Takže proč ne?

+1/0
2.3.2018 14:15

J69i72r72i 95G90a30z25d92a 8414533354844

urcite, vsichni to tak vnimaji, jen pan Verbir bude neustale protestovat..ale to je asi tak vse, co muze delat..

+1/0
2.3.2018 16:08

P49e31t93r 73V39e38r70b68í95ř 8627841593930

Strade Bianche není klasika, opravte si to v článku.

0/−4
2.3.2018 11:03

V53o49j18t22ě82c93h 28M69a73r60h55o33u48l 8628472937683

Proč by to proboha nebyla klasika?:-)

+3/−1
2.3.2018 11:12

P93e84t96r 24V29e40r38b58í50ř 8187771873520

Stejně tak se můžete třeba ptát, proč se některým botám říká Nike, jiným Adidas- Oboje jsou to přece boty, ne? Některé závody klasiky jsou, jiné ne.

Prostě to není klasika. Zkuste si o tom něco přečíst.

0/−6
2.3.2018 11:17

P16e87t22r 12F46a79u 7166795570594

Tak ona není žádná přesná definice co je a co není klasika, ale zrovna Strade Bianche je jako klasika často označováno.

+5/0
2.3.2018 12:12

P17e24t74r 70V48e50r89b75í32ř 8747361683980

"zrovna Strade Bianche je jako klasika často označováno" - ale novináři jsou schopni označit slovem klasika skoro cokoli. Zvlášť čeští novináři, u kterých není znalost cyklistika valná, což není jejich vina - prostě tady profi cyklistika nemá tradici díky tomu, že jsme bývalý východí blok. Je pravda, že není žádná přesná definice.

Podle mě závod, který existuje teprve 12 let, nemůže být klasika. Klasika je přece něco, co má tradici. To je, jako bys říkal hedvábný kmete třicetuletému chlapovi jen proto, že už je děda :-)

0/−7
2.3.2018 12:53

P62e78t34r 19F79a63u 7416845490814

ale to je právě to, někdo si pod klasikou představí závod co se jezdí minimálně sto let, někdo si pod tím představí závod, který je něčím výjimečný, prostě každý to má trošku jinak.

Podlě mě je SB výjimečná tratí - bílé šotolinové úseky a cílem na historickém náměstí. Je tam nabitá startovní listina a ten závod je sledovaný a prestižní, takže i přes krátkou tradici je to klasika.

+5/−1
2.3.2018 13:14

P31e53t67r 20V45e25r67b86í87ř 8457351893980

Ne, to není právě to, jen jste mne nepochopil, já psal o něčem úplně jiném.

Najděte si, co znamená slovo KLASICKÝ. Tím je řečeno vše. Klasický neznamená výjimečný. Výjimečných závodů je hodně. A nedalo by práci vymyslet ještě výjimečnější. Mohl byste například nařídit cyklistům, aby jeli na kole pomazáni medem a polepeni peřím s demižonem vína na zádech. To by bylo teprve výjimečné!

Když je třicetiletý chlap děda, je to taky výjimečné. Budete mu ale proto říkat hedvábný kmete? Vnoučata přece z člověka starce nedělají.

Ani nabítá startovka pro mě není argument - ta je na každém závodě World Tour a to z něj klasiku nedělá.

Cíl na historickém náměstí...nou koment.

0/−2
2.3.2018 13:28

P54e69t88r 18F60a42u 7546235250464

Prostě pro Vás to klasika není, pro ostaní je, Vy máte pravdu ostatní ne, už je mi to jasné

+3/−1
2.3.2018 13:32

P87e59t33r 22V70e36r26b26í73ř 8667421533260

Tenhle stupidní argument by se ale dal použít i na vás a vaše plusaře - a dokonce bych řekl spíš než na mě. Zjevně totiž máte takový problém s tím, že mám jiný názor, že to zašlo do tohoto hloupoučkého "argumentu" z vaší strany ve stylu "když se mnou nesouhlasíte, tak je to proto, že jste musíte mít pravdu" - tenhle argument používají lidi, kteří nesnesou, že má někdo jiný názor. ;-)

0/0
3.3.2018 18:39

I80v39a53n 59H64a86n47i33s73k72o 5788789490905

Tu je to myslím celkom dobre popísané, že nejaká zjednotená definícia cyklistickej klasiky nie je a nemal by byť problém keď niekto nauve Eroicu klasikou.

https://en.wikipedia.org/wiki/Classic_cycle_races

+1/−1
2.3.2018 13:59

P54e80t52r 93V67e15r16b79í60ř 8227131963600

Až začnou novináři říkat nějakému závodu Monument, bude z něj najednou Monument? Ne, nebude.

0/−5
2.3.2018 12:56

J71i29r60i 32G65a11z52d18a 8784163814894

ale Klasikou se neoznacuje jen ve "Vychodnim bloku" ,ale prakticky vsude...

+2/−1
2.3.2018 13:10

P35e77t23r 23V85e53r42b30í45ř 8717441303710

No to opravdu ne.

0/0
2.3.2018 13:20

J73i47r19i 11G77a41z56d67a 8364753144224

dival jsem se prinejmensim na UK servery nebo ve Francii. A ostatne i belgicky dennik nieuwsblad pise o to jak se SdB rozrostla do klasiky.....Hoe de Strade Bianche in geen tijd uitgroeide tot een klassieker.

+1/0
2.3.2018 15:40

M49a23r77e96k 81P74a74r70a 7142429370923

zajímavé je, že sami závodnící jako třeba GVA to za klasiku považuje

+1/0
2.3.2018 16:34

I65v73a68n 69H75a25n10i83s40k60o 5908629420175

Nie, Monumnet mu nezačnú hovoriť, pretože tento termín označuje taxatívne vymenované preteky. Na rozdiel od celkom voľne používaného termínu cyklistická klasika.

+5/−1
2.3.2018 14:03

L73a34c31i 98S11u19s11t46e39k 7630337622956

tak taxonomicky mas pravdu, neni to 'klasicka' klasika:-)

0/0
2.3.2018 14:14

L68i59b67o41r 20U26r44b14a71n86i90e21c 5746293819

Citace: "Klasika je označení jednodenního závodu v silniční cyklistice. Název pochází od toho, že se jezdí každoročně ve zhruba stejné době a po zhruba stejné trati."

+4/−1
2.3.2018 14:29

V88o31j25t63ě74c73h 10M45a81r43h35o82u64l 8378382157523

On pan Verbíř si plete pojmy "klasika" a "monument"...:-)

0/−1
2.3.2018 15:04

M61a13r24e79k 92B59e51n26e71s 9953116476

Diky, presne neco podobneho jsem se chystal napsat. Osobne za "klasiku" povazuju jednodenni zavody, pravidelne poradane... neco co bylo jako prvni a pak prisly jiny druhy zavodu. Ale to je proste moje definice...

Ad p. Verbir: kapitola sama pro sebe, parkrat jsem se s nim pustil do argumentace, ale je to marny :-). Velmi osobite, malokdy necim podlozene nazory. Dle meho ani nikdy nesedel poradne na kole. Nechci ale rozpoutat valku o definici slova "poradne". :-)))

+4/−1
2.3.2018 17:23

M40i87c35h89a28l 57F18a48l69t86u31s 5681242843979

v článku není uveden ještě jeden favorit - Valverde. Tento "blázen" v dobrém slova smyslu je schopen vyhrát úplně cokoliv :-)

+10/0
2.3.2018 11:03

L83a42c79i 75S43u80s48t58e71k 7140127952716

R^kviatpolski/stybar/valverde?

ten prvni vyhral jiz 2x( ze 3 pokusu), vyrovnal by tim prozatimni 'sparkakuv' rekord.

ten druhy kvuli terenu

ten treti kvuli profilu ( 3300 nastoupanych metru )

==

GvA se saganem pujdou vice takticky, jejich prioritou jsou samosebou ..nadchazejici monumenty

+1/0
2.3.2018 15:41

M72a46r13e77k 97P96a51r55a 7982929450783

a CT bude dávat radši tu naši pralesní ligu...

+2/−3
2.3.2018 10:08

V30l66a81d73i81m55í64r 17J60a67n82ů 2903298679656

Eurosport 2 14:00

+3/0
2.3.2018 10:19

P90e38t63r 84V26e60r45b74í32ř 8837531693260

Nemůžete se zlobit, že čt dává utkání nejvyšší české fotbalové ligy. Sice fotbal vůbec nesleduji a nezajímá mě, ale tohle chápu. Nemohou dávat vše, něco musí vybrat. Fotbal zajímá v ČR daleko víc lidí, než cyklistika.

+3/0
2.3.2018 11:13

M43a52r83e49k 44P95a22r24a 7652839880573

ale pokud by se porovnala sledovanost, tak by to Eroica vyhrála. Sledovanost i návštěvnost fotbalu nijak skvělá není. Schválně jaká bude sledovanost Roubaix, který asi dávat budou a toho fotbalu. Na fotbal se nedívaj ženský, na ty kola se podívaj.

Když to budou v TV pravidelně dávat tak se zvedne sledovanost, protože je jasný, že jeden závod je výstřel do tmy a kdo to nesleduje, neví o co go

0/0
2.3.2018 16:37

A46n87d20r15e63j 21K57r39i40ž59a26n 6440176285284

Sky nezrusili? ;)

+2/0
2.3.2018 10:03

J83i90r59i 89G37a84z47d73a 8184823434564

uz se tesim, bude to mazec!

+7/0
2.3.2018 9:30





Najdete na iDNES.cz