Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

A co takhle platové stropy? Jak Bardetovci bušili a už i Froome zaútočil

Veškeré vysoké hory této Tour jsou zdolány. Král Chris Froome hájí svůj trůn, má na něm 23vteřinový polštář a věří, že tento polštář bude dostatečně pohodlný. Do zákulisí druhé alpské etapy se vracíme naší reportáží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M97o98j56m13í72r 36S29k71á82l81a 2140382426

Kolik že to ztrácel LeMond před závěrečnou ITT na TdF v roce 1989?:-P

Tak se předveď, frantíííííííííku!;-D

+1/0
21.7.2017 15:01

M27i26l30o88š 72B14r30a69d30í91k 3716169167368

Od počátku jsem tvrdil, že SKY v čele v Froomem nikdo neporazí. Mnoho lidí se mnou nesouhlasilo, ale na ně opravdu nikdo v současném pelotonu nemá. Jedou vždy jen to co potřebují, vše podřízeno taktice zisku žlutého dresu.

0/0
21.7.2017 13:32

M60i83c88h58a65l 36K75r69e33j96č82a 5558866286903

Dovolil bych si dve myslenky:

V prvni souhlasim s kritikou odborniku pri komentovani v CT. Vcetne presneho popisu dole. S tim, ze se domnivam, ze problem bude v nezkusenosti. Oni jsou prizvani jako experti, dostavaji za to zaplaceno a tak maji pocit, ze si to musi zaslouzit. Ze musi neustale predavat nejake zkusenosti z praxe. Komentator je navic urcite vzdy dostane do pohody (nespekuluji jak :-) ), kdy uz trema jde pryc a jde o normalni povidani si... A tam je chyba. Profik by vedel, ze mene je nekdy vice. Panove - jste dobri. Dozvidame se spoustu zajimavosti ze zakulisi i primo zavodu, ale prosim uberte. Na spekulacich a mozna i na "zabavnosti".

+2/0
21.7.2017 13:09

M46i24c27h59a38l 38K74r13e32j67č50a 5468296776163

A druha myslenka je - Platovy strop, ano ci ne? Rozhodne ano. Protoze jinak si prijde jakykoli miliardar, ktery se rozhodne, ze neco zmeni a staje s mnohaletymi zkusenostmi nemaji proti zkupovani nejlepsich moc sanci. Vtip je v tom, ze toto neplati jen o cyklistice. Totez by melo byt ve vic sportech. A predevsim ve fotbale, aby par tymu neroztacelo spiralu penez a nezkupovalo nejvetsi talenty -podobne jako Sky.

+1/0
21.7.2017 13:14

M83i96l66o98š 67B87r93a33d48í12k 3666579917338

Naprostý souhlas. Dnešní sport je souboj peněz a ne sportovců.

0/0
21.7.2017 13:34

P15e26t26r 12K78o83u77k53a55l 6773975853794

Ovšem ukazuje to i na charakter oněch sportovců, oni k tomu přispívají, když pro ně nebudou peníze to hlavní, ale věrnost, bude to jinak . . .

0/0
21.7.2017 13:42

M65i90c24h89a55l 90K27r22e85j88č87a 5598126516903

Jenze sport uz pro ne neni zabava, ale obziva. Takze v prvnim hledi zabezpecit sebe a rodinu :-/

0/0
21.7.2017 21:35

P78e57t71r 80D81r78a26p50a33l 3435508933385

a co Váš charakter? Když Vám někde nabídnou X krát tolik, určitě to odmítnete?

0/0
22.7.2017 9:48

P40e50t88r 10K81o17u37k42a33l 6223205653744

Cink konec.

0/0
21.7.2017 13:06

M21i29c37h38a51l 75K41r85e73j96č16a 5278136116483

Coze? Nekoukam. Vzdal?

0/0
21.7.2017 13:15

P49e90t55r 15K96o87u80k44a98l 6863775943234

Taky nekoukám, jen čtu - http://racecenter.letour.fr/#/stageprofile - Ondrej Cink (Bahrain-Merida) has abandoned the Tour de France. He was a mountain biker until he joined the new team from the Middle East to start a road career at the Tour Down Under in Australia in January this year.

0/0
21.7.2017 13:19

J58a54r45o60s25l17a67v 96T23k93a90d74l61e51c 6656520826820

Tomáši Macku.....já Tě normálně žeruR^;-)

+2/0
21.7.2017 12:56

P77e16t88r 91V42e65r15b67í85ř 8407831373510

Článek (a vůbec spousta lidí zde v diskuzích) zapomíná na to, že Froome "zaútočil" letos na Tour hned na začátku v časovce, kde si vytvořil náskok na ostatní lídry. A ve chvíli, kdy mu ho vzali, Froome zaútočil a vzal si vedení zpět. Domestici na tom samozřejmě podíl měli, hlavně v etapě, kde vyslal Landu dopředu, to byla skvělá taktika, ale Froome má lví podíl. Samozřejmě, někdo, kdo vyhrál už 3x etapu a má takovou kariéru, jakou má, nebude u spousty lidí oblíbený a tak budou vymýšlet tisíc a jeden důvod, proč vyhrává, včetně příliš silných domestiků.

+1/−1
21.7.2017 12:55

J73o79s27e37f 29P61o54n12č95a 1421513363954

To se to Froomovi nastupuje když ho dotlačí 2 Km před cíl. Nevím proč ho stáj stále preferuje Landa by si s ostatníma vytřel z...k.

0/−5
21.7.2017 12:29

T63o40n44í46k 24K91u26t13t10m88a34n65n 6223798552

Fascinuje mě, jak si lidi myslej, že ti domestici Frooma snad tahají na laně. On v tom kopci snad nejede, či co? Ve Sky vybudovali tým z jezdců, kteří by sami mohli vyhrát nějakou Grand Tour. Froome se za nimi drží jen proto, že mají vzájemně propojená kola neviditelným provazem, že ano. :-P

+5/0
21.7.2017 12:33

P56e30t36r 22V84e52r27b93í43ř 8237461903380

No, jediný, kdo by za normálních okolnost možná mohl tu Grand Tour vyhrát, je tam Landa.

+1/−1
21.7.2017 12:50

M80o80j72m46í64r 45V11r74t33o49c25h 2910213472732

jsem zvědav jak se odváže v časovce. tam jede každý za své. měla by být delší. aspon 70- 100 km aby se vidělo kdo je jaký šampion.

0/0
21.7.2017 12:55

P90e92t71r 17V81e98r54b74í15ř 8397511533450

Souhlasím, že by měly být časovky delší a víc, jako to bývalo dřív.

Kopce ale taky dělají šampiona, taky klasikářské etapy, do jisté míry i nějaký ten spurt na závěr, kostky, sjezdy...prostě všechno. Vítězové GT by měli být podle mě nejuniverzálnější cyklisté.

0/0
21.7.2017 13:09

M45o10j32m77í11r 86V31r28t25o87c10h 2750773802322

jak si vytírá jsme viděli u landy na giru. v celkovém pořadí nestačil. nikdy nevyhraje gt.

0/0
21.7.2017 12:49

P80e21t29r 72K14o53u12k50a51l 6383195393354

Landa zatím není komplexním jezdcem pro GT. A i kdyby už na tom byl lépe jak Froome, tak mu stejně řeknou, že musí počkat, Froome pro Sky ( a oni pro něj taky samozřejmě ) udělal moc, je spolehlivej, když on bude chtít, zkusí ho dotlačit k 5 titulům, nejlépe 6, tím by se proslovil nejen Froome, ale logicky i Sky a tam to budou směřovat, dokud Froome nebo jeho kondice neřeknou ne.

0/0
21.7.2017 12:53

M16o66j16m23í91r 65V38r32t26o47c90h 2330263542742

landa je zatím nervově labilní. možná že to ale časem zlepší.

0/0
21.7.2017 12:57

P14e70t41r 13K27o32u92k93a19l 6773485903424

jižanská krev, tam je vždy kladem vášeň a záporem schopnost zachovat chladnou hlavu, u nich se to snad ani naučit nejde.

0/0
21.7.2017 13:02

P59e80t48r 90V57e94r21b58í80ř 8867821223510

AG2R se Sky téměř vyrovnalo, a to se jmény zdaleka ne tak slavnými. To v článku zmíněno není. Akorát Froome vedl, takže AG2R muselo vyvíjet tlak a Sky jeli za jeho domestiky, např. včera. Nakonec byl rozhodující faktor síla lídra.

Obdivuhodný je Ura, Aru a Martin, člověk si říká, kde by byli, kdyby měli k ruce pořádný tým. Jejich týmy byly ale extrémně, netypicky slabé (ať už z důvodu pádů, nebo jiného, výjimkou je Quickstep, který přivezl k podpoře Martinovi snad jen Brambillu - ti se nemůžou divit ničemu, vsadili vic na Kittela a udělali dobře). Škoda, že se to takhle vyvinulo...vypadl Fuglsang, Cataldo, ti chyběli Astaně, Porte, ten by měl k ruce velmi solidního Carusa...tady si neodpustím - kdyby Porte nechtěně nesestřelil Martina, kdoví, co by bylo - mohl by jen konzervativněji a útočit víc na jistotu...

0/0
21.7.2017 12:27

M10o64j72m38í48r 87V97r37t45o80c96h 2150213132222

uran, aru ,martin by se tímhle tempem uvařili . jediný kdo by hrozil by byl odpočatý nairo.

+1/−1
21.7.2017 12:51

P71e95t45r 53V73e94r72b45í98ř 8987741303420

Aru, Martin, oba sou schopní z toho tempa i nastoupit, což ukázali... Uran je schopný to tempo jet, bez podpory týmu v horách.

0/−2
21.7.2017 12:56

M26o32j83m57í90r 75V31r38t31o80c38h 2600913152232

nastoupi a udržet jsou rozdílné věci. jejich výkonnost ukazuje celkové umístění. to není náhoda. ikdyž v případě martina tam je nezaviněný pád. uvidí se po časovce. závod končí v paříži ne v alpách.

+1/−1
21.7.2017 12:59

P98e50t85r 46V90e98r85b84í51ř 8397471563370

Mylíte se. Jejich umístění ukazuje, že byli horší než Froome v úvodní časovce a o kousek lepší v horách.

Všichni byli schopni náskok i udržet, to stejné Bardet, přece jste Tour sledoval.

0/−2
21.7.2017 13:05

M29o73j39m73í66r 65V21r22t95o49c23h 2440803832502

Aru ani Martin celkově nic nenajeli. Jenom Bardet a Uran celkově dík jednomu dojezdu v nikoliv horské etapě , plus bonifikace. Nikdy neujeli v horách. Takže sledujte to lépe než začnete poučovat.

+1/−1
21.7.2017 17:25

P25e16t91r 80V89e58r45b57í22ř 8377391433390

To trochu ubohé, nemyslíte pánové Šustku, Vaško a Vrtochu? Aspoň si přečtěte vlákno, než začnete poučovat o poučování. Pan Vrtoch psal původně, že Uran, Aru a Martin "by se tímhle tempem uvařili".

Bardet a Uran díky dojezdu nikoliv v horské etapě? A 2. etapa a dojezd na Peyragudes byl co?

Aru na Frooma jen najel, dokud neonemocněl.

Martin je speciální případ, ten mrhal hodně sil útoky a zaplatil za to, ale taky byl schopen ve dvou etapách na Frooma v horách zaútočit a najet na něj, stejně jako Aru. Přesto, že byli oba v horách bez podpory týmu. Byli Aru i Martin z tempa schopni i nastoupit? Byli. Vždyť to říkají výsledky a to jsou fakta.

Ukazuje umístění Bardeta a Urana, že byli horší než Froome v úvodní časovce a lepší v horách? Ukazuje, protože na Frooma v horských etapách víc najeli, než ztratili.

0/0
22.7.2017 15:48

P47e42t27r 52V28e93r19b56í51ř 8647921363930

Hlav pane Vrtoch, pořád posunujete pointu, když vám člověk ukáže, že nemáte pravdu. Původně jste totiž říkal, že tempo Sky by Urana, Arua a Martina uvařilo. To je ale prokazatelně nesmysl, protož na Tour ho byli schopni akceptovat (i z něj nav útočit).

Pak jste pan Vrtoch posunoval pointu, že nastoupit a udržet jsou dvě různé věci - ale to už je něco jiného, než vaše původní tvrzení že by je to tempo uvařilo.

Talže místo řečí si šáhněte do svědomí.

A o nemoci Arua jste neměl tušení.

0/0
22.7.2017 15:52

P11e13t11r 71K11o19u25k45a68l 6443465663664

Je to tak, věčná škoda Porteho pádu včetně následné ztráty Martina, stejně tak Fuglsanga a Catalda, bylo by to ještě zajímavější, asi nejzajímavější za posledních x let

+2/0
21.7.2017 12:59

F77i83l25i26p 45H37e31j80k74r63l32í70k 8269863744927

Naprosto nereálná sci-fi (ale zajímavá). V F1 byla zakázána týmová strategie. Není těžké zjistit, co který tým do vysílaček říká. Co kdyby se do nich mohlo říkat jen, kde hrozí nebezpečí a zakázala by se přes ně týmová strategie? Podle mě by to závodům jen prospělo.

0/0
21.7.2017 12:06

M73o51j98m53í94r 57V42r56t50o36c29h 2280933772962

Týmová strategie v dvoučlenných týmech ve 20 1,5 hod. jednotlivých závodech. Podivné srovnání.

0/0
21.7.2017 13:03

M79i85c61h25a34l 41K35r29e65j15č23a 5358486776113

Zrovna nedavno si tu nekdo pochvaloval, ze prave sledovani strategii je pro nej na cyklistice neco navic, co ho bavi. Ja osobne nemam moc zazitek z toho, ze se jeden tym rozhodne takto a dalsi jinak a pak to dodrzuji a malokdy si ujedou. A je to nuda (viz predchozi TdF). To, ze je to letos jinak je vyjimka zpusobena tim, ze je tour postavena tak , aby Sky tolik nevyhovovala a ze popadala spousta favoritu, kteri by svymi ambicemi rovnez prispeli k brzdeni jakekoli akce. Bez moznosti strategie pres radio by to bylo mnohem zajimavejsi. Asi jako autocross vs. rally Pariz Dakkar.

0/−1
21.7.2017 13:22

T84r32i50s51t94a92n 47K23o70l30o51m68a75z19n17í13k 7850950665511

Jen pro zajímavost, UAE-Emirates by měl mít příští rok rozpočet 30 milionů dolarů. Tedy zhruba jako Sky.

0/0
21.7.2017 12:02

P84e63t70r 49V61e47r31b42í48ř 8817311923770

Nejsem si jistý, ale nemá být od příštího roku snížený počet lidí v týmu?

Uran je velká časovkářská neznámá. Jeho časovka má docela podivnou křivku - byl mizerný časovkář (vzhledem k WT úrovni samořejmě, ne absolutně), pak jednu dobu strašně vyletěl a pak nic moc, což trvá doteď. Tak jsem zvědav - a tipuji, že dneska zajede hodně dobře.

0/0
21.7.2017 11:54

J48i50r95i 76G52a81z13d42a 8714903944824

Já. Ucho možná tomu Urbanovi v časovce taky věřil.prinejmensim si myslím, že to bude asi těsné. Jen je zase divně to "neútočení" v poslední etapě.co kdyby byl třeba Froome o 1 sec za Uranem před finišem v Paříži?

0/0
21.7.2017 12:01

J72i58r19i 57G11a36z39d81a 8364263314614

Taky Uranovi:-) predikce a plavecak na sluníčku k tomu:-)

0/0
21.7.2017 12:01

L11u89d56m70i15l74a 87N98o57v89á36k67o21v35á 5439231624189

Nač někomu omezovat finance? Stačilo by zakázat vysílačky a hned by bylo více zábavy.

Řeči o tom, že by hrozilo více kolizí, pouští do světa týmy, u kterých je úspěch založen na "dálkovém ovládání" jezdců.

+4/0
21.7.2017 11:41

P22e71t74r 65D88r88a22p83a46l 3545908203505

no, to je jaksi u všech...za to,l že některé týmy dojíždí závod ve 4, ostatní nemohou

0/0
21.7.2017 11:57

M31a28r44i75á62n 35J42o36s96e12f95í35k 1813321507468

Přesně. Jsou to jen výmluvy. Když chtějí informace o kolizích, ať jim dají do ucha vysílačku, ve které budou slyšet všichni to stejné a budou jim posílat jen informace týkající se jejich bezpečnosti..... Určitě by nastala spousta chyb omylů a zvratů. K dobrým nohám by se musela přidat i bystrá mysl a bylo by to určitě ku prospěchu všech.

0/0
21.7.2017 12:01

T75o92n26í29k 27K14u58t85t44m10a67n58n 6313388432

Stejně tak je tedy zapotřebí zakázat týmové vozy a vůbec celé týmy, protože večer a ráno před etapou všechny týmy probírají strategii poměrně dopodrobna. Hned by bylo více zábavy. A aby se to jó zvedlo, zavedl bych, aby si jezdci nesměli itinerář Grand Tour projet před samotným závodem, resp. etapou, aby si nedejbože předem nepřipravili strategii na útok.

0/−1
21.7.2017 12:37

V17o46j48t15a 49L75e59j79s87e29k 1811245699789

Řekl bych, ze Sky to zlehka protaktizovalo a docela riskuje. Froome sice v casovce najede na Bardeta s Uranem tak 30-60 vterin, ale staci pad, defekt a razem je z toho zdrzeni a muze byt i ztrata zlutaka.

0/0
21.7.2017 11:29

P40e16t66r 70V46e70r61b74í90ř 8337271683570

A jak to Sky protaktizovalo? Co měli udělat jinak?

+1/0
21.7.2017 11:54

M40o61n66i82k15a 68K68y88n87c43l26o11v70á 9253223374

Stropy asi ne, ale nějaký handicap... třeba jako dostih, ve kterém koně nesou rozdílnou váhu podle svých předchozích výkonů, aby se šance na vítězství vyrovnaly. Tak by těm nejbohatším přičetli na konci etapy +10s, méně bohatším +5 atd. do celkového pořadí. Pak by Froom už nemohl jen bránit, ale musel by útočit.. ;-D

+1/−2
21.7.2017 11:27

P98e45t88r 88D17r14a92p11a87l 3835678803415

a až bude hrát Barcelona se Spartou, tak bude na začátku prohrávat 2:0

0/0
21.7.2017 11:58

M55o25n86i79k28a 28K28y31n46c75l55o10v88á 9513723494

nóóó.. tak na konci by to nebylo 6:0 , ale 6:2 ;-D

0/0
21.7.2017 13:09

T68o75n54í48k 46K91u86t37t79m49a35n67n 6643938312

Jako nejsem fanoušek Frooma ani Sky, ale copak už všichni zapomněli, jak Froome třeba loni útočil ve sjezdu? Jak spurtoval se Saganem o etapu? Letošní obrannou strategii Sky je nutno svést na hodně trapný itinerář TdF, který byl právě postaven tak, aby to co nejvíc uškodilo Sky (i.e. žádné dlouhé horské časovky, ne moc HCček). Sky se s tím vyrovnali po svém - sestavili tým jako na dráze a kontrolují každou etapu a spoléhají na ty dvě krátké časovky.

+2/0
21.7.2017 12:41

M11o86j56m42í27r 38V31r52t95o93c16h 2610693432882

možná by se vítěz mohl určit lidovým referendem.

0/−1
21.7.2017 12:54

P27e62t30r 61N29o18v22a42k 3940637379597

Tak zrovna letos tady šance byla. Froometoho měl plný zuby v tom prudkým stoupání, kde Aru získal žluťase. Tam kdyby nastoupili hned dole, tah mohli najet minutu a situace by situace by byla jiná. A Froom je fakt dobrej a navíc má výbornou časovku. Ale příští rok to už vyjít nemusí.

+1/−1
21.7.2017 11:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze