Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poklona pro krále. Rok 2017 ukazuje, proč je Federer jediným svého druhu

To nejlepší, co se Rogeru Federerovi daleko po třicítce mohlo stát, bylo zranění kolena. Myšlenka kacířská, ba krutá – ale po jeho wimbledonské jízdě, která svojí precizností připomínala švýcarské vlaky či hodinky, i myšlenka neodbytná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97i65ř89í 28F83r85o81l78e53c 7205394602477

A kdyz je Federe ve forme, tak ho Nadal mimo antuku neporazi :-P Jak to chcete srovnavat...

0/0
19.7.2017 18:08

P59a88v31e79l 27K87e83r79o14u42š 1782158152979

Trochu se zapomíná, že třeba Andre Agassi, světová jednička z let 1995 -96 se v roce 1997 propadl až na 141. místo a v letech 1999 - 2000 se na trůn dokázal vrátit.

0/0
19.7.2017 15:49

P61e46t65r 68A87s50c87h97e72n70b97r76e43n31n49e77r 6685893602341

Loni na podzim byli několik měsíců zraněni Federer a Nadal.

Nikdo jiný letos GS turnaj nevyhrál.

0/0
17.7.2017 23:58

L43u71k15á58š 75P52a14v39l93á32s20e23k 8771879299421

Byl bych opatrný s tím vynášením do nebe, ale k pokloně se přidávám. Roger je v každém případě Pan TenistaR^

0/0
17.7.2017 23:43

P87a50v51e19l 59R60o25t59n81á49g54l 1625399354739

Nezbývá než smeknout. Fedex je opravdová sportovní ikona, jeden z mála opravdových vzorů, inspirace pro lidi všeho věku. Mě osobně kromě jeho prvotřídního tenisu po jeho návratu uchvacuje především jeho neuvěřitelný hlad po vítězství. To jak chodí do každé výměny a zabijí vítězné míče je neskutečné. Takový drive má málokdo i mezi mladými. I jiní tenisté jsou skvělí, ale on je prostě ambasador tohoto sportu. Je radost vidět ho hrát. Amen:)

+9/0
17.7.2017 21:33
Foto

F88i54l79i63p 89J41a16r92a44b 1463577130497

Roger je asi nejlepší tenista všech dob, ale přitom je horší, než Nadal i Djokovič.:-)

Když byl Nadal ve formě, tak ho Federer nebyl schopen na GS porazit vůbec nikde.

Od Wimbledonu 2007 vyhrál Nadal na GS 6x za sebou, z toho 3x v Austrálii, 2x French a 1x Wimbledon. Roger z něj měl úplně jasný komplex, který prolomil až letos.

S Djokovičem má od roku 2010 bilanci 2-8, ovšem poslední výhra 2012.

Myslím, že to zase potvrzuje známou pravdu, že nejlepší obrana bývá úspěšnější, než nejlepší útok...

+1/−1
17.7.2017 20:07

M59a84r97t54i11n 17D88a27v47í50d74e82k 6556544767350

Horší než Nadal a Djokovic? Vážně myslíte, že H2H je hlavním ukazatelem toho, kdo je lepší nebo horší? Přece nebudete tvrdit, že je Davydenko lepším hráčem než Rafa. Podle mě je vždy nejdůležitějším ukazatelem počet vyhraných GS nebo ještě objektivněji počet vyhraných nejdůležitějších turnajů (GS, Masters 1000, ATP Finals). Jinak jak už zde někdo psal přede mnou, s Rafou má zápornou bilanci především díky zápasům na antuce, ale na hardu + trávě je na tom v H2H lépe. S Nolem to mají o jeden zápas. S tou obranou souhlas, pokud někdo umí extrémně dobře bránit a vrátí skoro nemožné, nutí to toho druhého riskovat víc, než je zdrávo a ten se pak vyhází. Sám to dobře znám, i když jen z rekreačního tenisu. ;-)

+3/0
17.7.2017 20:51
Foto

F97i50l98i67p 58J31a67r96a34b 1393107800577

Platí, co jsem napsal. Je nejlepší, ale přesto horší, než oni dva. Zní to jako protimluv, ale pokud jste sledoval jejich vzájemné zápasy za posledních 10 let, tak snad víte, o čem mluvím.

S Davyděnkem asi Nadal nehrál 40 zápasů, takže to je úplně pitomé přirovnání. Co se týče velkých turnajů, mají to tam vzájemně 22:13 pro Nadala, přičemž Fedex dominuje jen na ATP finals (tam to má 4:1), Rafa všude na antuce, jinde vyrovnané (rozdíl o jednu výhru), a to včetně trávy a betonu. Koneckonců, podívejte se sám. I na toho Djokoviče, to se mi sem už nechce vypisovat.

Jde o to, že Roger měl určitý náskok, začal dříve a využil toho, že dominoval v době, kdy Nadal a spol. ještě nebyli těmi hráči, jak je známe. Drtivou většinu titulů nasbíral v období 2004-2009, to bylo jeho hlavním rivalům 22. Jakmile dozráli, už na ně neměl. Podle mě, i když to asi zní divně, nebyl dostatečně psychicky odolný.

Na druhou stranu, evidentně ještě nekončí, a může to celé pootočit na svoji stranu.:-)

+2/−1
17.7.2017 21:16

M17a71r11t56i74n 98D96a51v98í60d32e45k 6556504147150

No evidentně se neshodneme, stejně jako u fotbalu, zakousl jste se do mě jak Suarez.;-) Pokud je 11 zápasů mezi Rafou a Davydenkem pitomé přirovnání tak Vám to brát nebudu, ale budu si o tom myslet své. Současný stav GS titulů je 19-15-12 Fedex, Rafa, Nole a velké turnaje celkem 51-45-47. Počet týdnů strávených v pozici světové jedničky také jasný 302-141-223. Můžete si tedy psát, co chcete, ale pravdu neokecáte a ta je taková, že v tuto chvíli je nejlepším hráčem všech dob Roger Federer.

+4/0
17.7.2017 21:34
Foto

F80i43l85i39p 67J45a94r58a44b 1903377260117

Že Federer je nejlepší hráč všech dob tvrdím už v první větě, a dokonce 2x. Potřetí se mi to už celé opakovat nechce...

0/0
17.7.2017 21:46

M30a70r16t18i69n 40D77a72v35í80d55e79k 6836984897760

Tak věta "Roger je asi nejlepší tenista všech dob, ale přitom je horší, než Nadal i Djokovič" je buď oxymóron a další Váš blábol nebo rýpnutí do toho, že nejlepší není. Jinak to asi chápat nelze.

+1/0
17.7.2017 21:53

J32o12s80e63f 91S52y95s24e51l 1884707768525

je velka otazka, jak by to vypadalo, pokud by RF,RN,ND a AM byli plus minus vrstevnici ?????? preci jen 5 let je 5 let

0/0
17.7.2017 21:50

P21e83t70r 79V50o78č88k25a 3372850199356

To je moc pěkně řečeno.

0/0
18.7.2017 1:14

L41u55k61á39š 59R83a46m15m81i22n87g 3562629191760

Stačí jen uvážit věkovej rozdíl. Je jasné, že Federer dominoval v letech 2004-2009, protože mu bylo nějakejch 23-28 let. Djokovič ho začal pravidelně porážet, až když Švýcar překročil třicítku. Skončit dřív, má tu pozitivní bilanci Federer. A ano, s Nadalem utrpěl mnoho proher. Nicméně dost zápasů se hrálo na antuce a opět ten věkovej rozdíl. Mladej Nadal se pravidelně nedostával do finále hardovejch turnajů - třeba na US Open se neprobojoval do finále ani jednou v dobách, kdy tam Federer dominoval. Kdežto starší Federer byl a je stále schopnej hrát semifinále a finále na velkých turnajích, a to i na antuce svém nejslabším povrchu, a utkávat se s těmi mladšími konkurenty. Mimochodem, ta bilance z Turnaje mistrů naznačuje, jak by asi H2H vypadalo, kdyby se mnohem častěji hrálo na rychlých površích jako US Open nebo Cincinnati.

Nadal teď vyhrál Roland Garros po třech letech, Djokovič se teď taky šíleně trápí. Zvýšila se snad konkurence, nebo prostě tihle hráči dosáhli třicítky a už je těžší bejt tak dominantní jako dřív. A vážně si myslíš, že Murray, Wawrinka, Berdych, Del Potro a další jsou lepší hráči než Hewitt, Safin a Roddick?? Já rozhodně ne. A to i s ohledem na to, že zpomalování povrchů dost znevýhodnilo právě minulou generaci jako je Hewitt a Roddick. Ostatně Hewitt a Federer by takového Samprase pravidelně deklasovávali, kdyby se Američan rozhodl hrát třeba ještě 3-4 roky. Vyvodili bychom z toho snad, že Sampras neměl dost kvalitní konkurenty? Asi ne.

0/0
19.7.2017 1:14

P74e90t65r 79V69o11c30í23l96k83a 1984427298117

Je sakra rozdil 10 nebo kolik zapasu a tesne vedeni, a nebo zapasu 40.

To byste to rovnou mohl srovnavat s Jirkou Novakem, ktery to ma s Nadalem 1-0, takze vyhral pokazde :-)

0/0
17.7.2017 21:25

O60n93d26r71e37j 59L96a44n83d91a 6153340718

H2H je marginalni zalezitost, o co jde jsou velke tituly, Rafa ma lepsi matchup proti Rogerovi a diky vitezstvim na antuce si na nej pak vic veril, to je pravda, ale nedokazal byt nikdy tak vyrovnany a vyhravat konzistentne jako Roger, nikdy naprikald neobhajil jiny nez antukovy titul (taky pomocna statistika, ale je to fakt). Roger je proste celkove uspesnejsi, a ted tomu nasadil jeste korunu, toto co ted predvadi uz je jaksi navic, ale je to pecka, jen tak dal mistre R^

+4/0
17.7.2017 21:11

O70n97d94r24e26j 41L11a24n33d71a 6153490348

a k Novakovi - Federera zacal pravidelne porazet kdyz mel 30 let.. nekolik zapasu bylo velmi tesnych, na US open i trochu stesti pro Novaka, alec elkove na nej taky nema, to by musel dost pridat..ale plati ze Novak v prime letech byl komplexnejsi hrac nez Rafa a jeho vlada v sezone 15 az do RG 16 byla jeste krutejsi nez vlada Rogera, kteoru mu narusoval Rafa na antuce, ale trvala zase nepometne kratsi dobu..a 12GS vs 19Gs je taky velky rozdil

0/0
17.7.2017 21:22

J20a41n 64C55o59n50s26t13a30n28t70i84n 1352581793400

Federer je nejlepší ambasador sportu napříč všemi sporty. Sympaťák, rodina, spousta dětí, žádné skandály, čistý, na Švýcara překvapivě silný smysl pro humor, inteligentní, prostě obrovský frajer v tom nejlepším významu slova. Fakt nevím, kdo ze současných sportovců na světě by mohl být větší ikona a vzor všem mladým dětem...

+12/0
17.7.2017 19:47

M17i73l73a44n 39K59r24i11ž69á81k 7114281850369

z tenisové branže je lepší ikonou Rafael Nadal

0/−2
17.7.2017 19:54

J32a20n 31C13o48n65s78t38a41n64t17i67n 1492791343390

bezdětný, svobodný, hrabe se v zadku a hlavně, nastřeluje si vlasy, sorry, to nee ;-D

+5/−1
17.7.2017 19:56

M90a81r31t83i26n 96C41a14j94t60h26a62m84l 3761488976260

Bezdetny, svobodny, to je nejlepsi kombinace pro sportovce. Rafael vsak hrá silovy, natlakovy tenis zalozen na vydrzi. Naproti tomu RF je elegan s vytribenou technikou. Hruba sila ma navrch, jen to nejde udrzet do nekonecna. Taky moc na popularite neprida, kdyz ma prevaznou cast GS titulu Rafael jen z antuky. Pro me je lepsi RF

+2/0
17.7.2017 21:24

R92o94m59a62n31a 19W23a60l77e41c19z37k70o19v44á 4761393903298

Chudák Rafa by měl nejspíš tak dobrou polovinu titulů z Roland-Garros vrátit, aby si ho lidé více vážili. To je fakt argument jak noha. Má kompletní kariérní GS (a v letošném finále Australian Open měl sakra blízko k tomu, aby měl kariérní GS dokonce dvojnásobný, když uvážíme, že v pátém setu vedl nad Rogerem o break). Pro někoho je to možná stále jenom "pouhý antukář", ale když se člověk například podívá na sezonu 2013 a na ty jeho vynikajcí výsledky na tvrdém povrchu, tak musí uznat, že na jiných površích prostě hrát uměl (a snad stále umí).

+1/0
17.7.2017 21:51

P95e12t20r 34V78o26c18í87l48k26a 1534637268197

Ja myslim, ze pokud by Rafa jeste uhral 5 titulu a nebo se Djokovic opet zmatoril a dostal do byvale formy, kdy prohral jen par zapasu za rok, oba by prekonali RF v poctu titulu, tak by stejne stejni lide zde tvrdili, ze nejlepsi je historicky RF a pocet titulu v tom najednou nehraje roli :-)

Proste nekomu se libi jeho elegantni styl, me se zase vic libi styl bojovniku, bez velkeho procenta bodu z podani a setech vyhranych v tiebreaku

0/−3
17.7.2017 22:06

T50o56m83á73š 76P68o71k17o32r47n65ý 4312768339508

"Pokud by vyhráli"..., "lidé zde by tvrdili"... - vaše iluze

Pravda, je taková ze RF má nejvíce titulů jak celkově na okruhu, tak grandslamových. Byl nejdéle světovou jedničkou a pravidelně hraje v závěrečných fázích turnajů.

+1/0
18.7.2017 14:02

P80e85t54r 85V28o11c23í82l70k79a 1454237318737

No, rekl bych, ze je to dosti realna "iluze". Ale prave od toho jsou diskuse a doufam, ze se tady za tri roky sejdeme znova u trochu jinych cisel a uvidime, jak moc velka iluze to byla :-)

Pravdou je, ze posledni roky sledujeme historicky nejlepsi obdobi tenisu, ale chce to k tomu plne zdravi a silu vsech z top 4, coz v teto sezone neni

0/−1
18.7.2017 14:42

T44o34m77á91š 27P29o62k59o13r62n31ý 4562878799718

Pokud bych měl takové nadání vědět co nastane, nepsal bych příspěvky do diskuzí ale užíval výdělků ze sázek ;-)

S tím nejlepším obdobím tenisu bych souhlasil. Je velmi vyrovnaná absolutní špička řekněme 3-5 hráčů (opět záleží na jednotlivcích jaký mají žebříček) a k nim několik dalších velmi dobrých hráčů, kteří dokáží ty nejlepší čas od času porazit a uhrát zajímavý výsledek. Každý z nich navic hraje odlišným stylem, což zvyšuje atraktivitu hry.

0/0
18.7.2017 16:18

M67i56l49a83n 46K67r39i97ž76á96k 7174361720229

taky si myslím, že není vůbec pochyb, že je Federer nejlepší tenista všech dob (a to nejsem zdaleka jeho příznivec). Avšak respektuji a uznávám neoddiskutovatelná čísla. 19 GS titulů, navíc nikdy dříve v historii nebyla tak vyrovnaná špička, vždy byli pouze dva tenisté co většinou mluvili v té dané době do GS titulů, tady v této době jsou, byli minimálně 3, řekl bych 3 a 1/2. Navíc když hrál Laver, hrály se 3 GS na trávě a 1 na antuce. Potom připočítejme ta čísla v týdnech držení světové jedničky dohromady, počet vyhraných turnajů - není co řešit, opravdu ne.

+5/0
17.7.2017 19:34

P92e40t54r 49V42o87c23í87l39k58a 1134867318827

Jenze prave od te doby, co tu jsou 3 ci 3 a 1/2 tenistu, jak rikate, tak Federer nejvice GS titulu nema..takze bych rekl, ze je tu dost co resit..opravdu ano :-)

0/−3
17.7.2017 22:09

M91i64l70a22n 43K20r12i32ž95á39k 7834161140369

škoda, že nemohl změřit síly s někým sobě rovným, zase se z něho ale novináři nepo .... je to taky docela dobrá shoda náhod, Wimbledonem prošel ani nevěděl jak

0/−4
17.7.2017 19:19

R10o94m20a92n88a 46W19a32l75e17c54z90k58o79v27á 4891793593458

Djokovič, Murray i Nadal hodlají kurýrovat těla. Možná inspirování švýcarskou dokonalostí zvolní na pár týdnů, na stejnou dobu ale těžko.

Nole a Andy možná budou kurýrovat těla, ale Rafa se nezranil. Prostě odehrál dlouhý pětiseťák, ale nikde jsem nečetla nic o o tom, že by měl být zraněný nebo že by si měl dávat pauzu. Naopak, je hodně pravděpodobné, že bude hrát už za tři týdny Canada Masters v Montrealu. Potřebuje na Rogera si nahrát body, pokud to s bojem o světovou jedničku myslí vážně.

0/0
17.7.2017 18:33

M56i16l22a35n 93K91r62i20ž69á43k 7254651350829

ten novinář to napsal jak červenou knihovnu

0/−1
17.7.2017 19:20

M85i86l43a48n 20K96r83i72ž68á87k 7634671520619

škoda toho zápasu s Mullerem, ale aspoň to byl nejhezčí zápas z celého Wimbledonu 2017

0/0
17.7.2017 19:21

R31o15m16a58n34a 70W56a30l87e68c25z10k36o36v48á 4881603513298

Tak možná pro ty, kdo Rafovi nefandí. Pro mě to bylo utrpení, moje nervy... ;-D;-(

0/0
17.7.2017 19:32

M17i71l91a83n 50K69r62i61ž82á46k 7334711360499

pro mě taky, nikdy jsem nebyl tak nervozni jak při tom zápase

0/0
17.7.2017 19:39

R11i87c64h37a66r40d 64H35o65s98p74o33d20s70k56ý 2340794373223

Hezký článek. Pro mě je RF jednoznačně nejlepší hráč všech dob, nemám ale vůbec potřebu o tom někoho přesvědčovat. Důvod u mě není počet titulů, i když je to hezký důkaz. Jde mi o to, JAK HRAJE. Přeju si jen, aby měl silnou konkurenci a musel vytáhnout svou top hru. Teprve kvalitní soupeř doplní celé menu... A na mě pak už je jen užasle křičet "Cože?! To není přece možný!!" :-) Extáze. Díky, Rogere, že ukazuješ, jak neskutečně krásný může tenis být.

+17/0
17.7.2017 17:21

L47u44k88á38š 30B64l88a71ž18e73k 1820632969877

Skvělý komentář. Palec hore.

+2/0
17.7.2017 20:32

J59o34s48e82f 61S92y20s63e80l 1154927188275

ano, ano, ano, JAK HRAJE, to je ten faktor, ktery z nej dela to, co nikdy nemuze byt nikdo jiny, ani RN nebo ND a uz vubec ne AM

+3/0
17.7.2017 21:58

M58a91r14e58k 66N95i58k87o15d21ý58m 6434714770

Už jsem tomu nevěřil, že by Federer mohl vyhrát GS. Ale v tomto směru považuju za klíčový propad Djokoviče, který Federera ničil jak herně, ale hlavně psychicky. Jak šel Djokovič dolů, tak šel Federer nahoru, hlavně v sebevědomí. Kolaps Djoka ukázal Federerovi, že má šanci a ten ji chytil za pačesy.

0/0
17.7.2017 16:50
Foto

F68i56l61i82p 45J76a44r60a45b 1183507280437

Tak to platí i pro Nadala. Dokud byli tihle dva v top formě, tak je Roger porazil tak jednou za 5 zápasů.

0/−1
17.7.2017 19:58

M12i83c62h82a45l 22F47a39l79t13u24s 5261672483109

srovnávání je obtížné, není úplně lehké zvolit rozhodující kritéria...grandslamy? masters? počet týdnů jako No. 1? vzájemná bilance se soupeři (mimochodem s Djokem i Nadalem záporná)? vítězství vs. porážky? Navíc srovnání s Djokem a Nadalem je zatím trochu "nefér", protože jsou oba mladší. pocitově bych k dnešku řekl Federer, nicméně není vyloučeno, že jej Nadal s Djokovičem doženou. Ale jak potom srovnat s např. Laverem? zkrátka obtížné.

0/0
17.7.2017 16:30

M53i23l88a49n 88K25r50i16ž28á32k 7574411820979

před rokem se spekulovalo, že Djokovič dožene Federera, sešel se rok s rokem a Federer má náskok 7 grandslamů na Djokoviče, to už Djokovič nedožene a Rafa tuplem ne - protože jak tu někdo včera napsal, u něho člověk nikdy neví, nechám se překvapit US OPEN

+4/0
17.7.2017 19:23

R47e61n56é 13J51í38š22a 2317337481886

Nelze jednoznačně říct, že by Roger byl opravdu suverénně nejlepší hráč historie. Drtivou většinu titulů získal v době, kdy Rafa a Novak teprve dorůstali. Jakmile dorostli, už ho na uplný vrchol nepouštěli a vzájemné zápasy s Rogerem mají dokonce pozitivní. Být Roger o tři, čtyři roky mladší má, dle mého, GS titulů o trochu méně.

+2/−17
17.7.2017 16:04

S17t15a77n16i90s95l11a84v 75H27o65n76ě60k 1628800658794

Vtipalek.

0/−2
17.7.2017 16:12

R13e48n91é 33J75í17š19a 2437947351186

Něco do diskuze by nebylo, krom nesmyslného štěku?

+2/−2
17.7.2017 16:14

P76e34t51r 68V17o65c45í41l87k70a 1464477148467

Protoze jste rekl fakt, ktery Rogerovi fanousci neradi slysi.

Federer prvnich nekolik let skutecne nemel zadne stabilni soupere, obcas zazaril Safin, a tim to zhaslo, Roddicka za top soupere opravdu nepovazuji. Nadal a Djokovic se od zacatku museli probit pres Federera a nasledne i pres toho druheho, a potom jeste dorostl Murray. Proto jsou jejich tituly o neco cennejsi. Ovsem i z te plne ery posbiral Federer dosti titulu, ty se zpochybnit nedaji. Z letosniho jiz unesen nejsem, v krizi byli vsichni tri zmineni konkurenti a nemusel se s nimi ani utkat - coz nevadi, stejne by je bez potizi porazil

+4/−6
17.7.2017 16:27

M52i82l72a49n 98K24r62i93ž18á76k 7264471980409

něco na tom Vašem článku je, Federer aspoň bez problémů poráží Mishi Zverevy a &, kdežto u Nadala už tohleto neplatí. Murray tam bylo jasné od začátku turnaje, že mu zdraví nedovolí a Djokovič to skrýval do zápasu s Mannarinem

+2/0
17.7.2017 19:27

T96o67m71á94š 69P92o17k51o75r96n69ý 4942278489778

Vaše příspěvky mě baví. Stejně se ale zeptám.

Hráče jako Agassi, Haas, Nalbandian, Hewitt, Moya, Coria, Ljubičic, Davydenko, Ferrer nebo třeba Robredo nejspíše neznáte? Pokud zmínění Safin a Roddick podle vás nepatřili mezi top soupeře, kdo potom ano? Pouze Nadal a Djokovič?

Jinak je škoda, že ostatní se nedostali tak daleko aby s nimi hrál, to ale není Federerova chyba.

+1/0
18.7.2017 14:24

P18e65t10r 87V85o33c34í46l92k95a 1214557828267

Tak to jsem rad, ze se vzajemne bavime, nebot Vas prispevek je zde prvni, u ktereho jsem se uprimne rozesmal. Srovnavat nemeckeho ci spanelskeho Tommyho s Nadalem, Djokovicem ci i Murraym v top forme.. no, ehm.. dobre... konciciho Agassiho (a nezapomnel jste jeste na Samprase?) Jinak, co jste vyjmenoval, byli dobri hraci, ale to bylo jako se Safinem, obcas zazari a pak vyhori, at uz kvuli hlave, nebo zraneni.

Dnes je to treba pripad Del Potra, je to skvely hrac, ktery umi porazit kohokoliv z Top 10, ale v te desitce ho nenajdete.

Skutecne konstatni vyhry prinesl az Federer, a nasledne zbytek Top 4.

Ale mate ode mne palec nahoru za vzpomenuti si na Guillerma!!

0/0
18.7.2017 14:52

T73o52m69á66š 14P44o29k98o50r77n20ý 4392118179748

Kde jste přišel na to, že srovnávám současnou špičku s Haasem a Robredem? Píšu o stabilních soupeřích Federera před érou RN, ND, AM. Agassi hrál poprvé s Federerem 1998 a končil 2006 (2 zápasy odehrál také s Nadalem ) a například na US open 2005 hrál finále - to jen značí jak končil. O jednom vzájemném utkání se Samprasem jsem nepsal schválně (spíše to beru jako váš trapný pokus o vtip) a statní hráči byli opět špička dané doby.

Váš příklad s Del Portem, který má opakující se zdravotní problémy (v součtu vynechal již několik sezón) a poté se několikrát musel vracet je s desítkou na žebříčku velmi mimo.

Jinak děkuji za pochvalu, Coria byl nejen výborný antukář ;-)

0/0
18.7.2017 16:45

P79e14t95r 23V25o98c20í25l59k22a 1174717318777

Tak snad logicky, kdyz nesouhlasite s mym tvrzenim, ze Federer pro ty tituly nemel takove soupere, jako Nadal, Djok a Murray, tak tim padem porovnavate tehdejsi spicku s tou soucasnou, to da rozum.

Nebo pokud jste to myslel tak, ze tech 5 let tituly Federerovi jen tak pridelili a nemusel o ne hrat tenis, tak to samozrejme souhlasim, ze tak nebylo. "Vtip" se Samprasem byla odpoved na vas "vtip" s Robredem (byt mam Tommyho celkem rad), nicmene procentualni uspesnost vyher proti RF maji ti dva skoro stejnou :-)

Pokud vam jde jenom o to, ze byli v zaverecnych kolech, tak treba takovy Andersson je take Berdychuv stabilni souper... a dal to znate.

Srovnani Del Potra a Safina neni mimo vubec - tedy jen co se tyce potencialu a skutecnych uspechu - jinak samozrejme rozdil zranena hlava a rameno je obrovsky a DelPa je vecna skoda.

Dal bych se v tom moc nerypal, me nepresvedcite o tom, ze prvnich X titulu RF je na stejne hodnotnych jako tituly Rafy a Djoka, a ja zase nepresvedcim vas o opaku, takze to asi muzeme utnout.

Co se tyce Guillerma, tak taky obrovska skoda tech problemu.. ale ted aspon naivne doufam, ze se jeste vypracuje Federico a ozivi trochu jeho ducha :-)

0/0
18.7.2017 20:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze