Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dvacet metrů od euforie. O Štybarově hořkosladké pouti do Roubaix

Měla to být velká rozlučka legendy Toma Boonena. Merci Tom, Chapeau Tom. Slova díků i obdivu k životnímu dílu belgického cyklisty lemovala trať, zářící z transparentů, kostek a dokonce z křídel větrného mlýnu. V posledním závodě své kariéry chtěl Tom Boonen dosáhnout na rekordní páté vítězství z Paříž-Roubaix, proslulého Pekla severu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K33a95r93e69l 12V46o82h53n71o42u10t 4168859950557

Podle vyjádření Astany má Aru zánět kolenní čéšky, a tak nepojede Giro.

0/0
11.4.2017 8:30

K94a71r75e37l 36V28o65h44n20o93u52t 4718189760557

QuickStep oznámil, že kvůli zranění kolena Alaphilippe vynechá Ardeny.

0/0
12.4.2017 8:48

P89a95v64e68l 40C35h81a87l18u65p44a 2581806965931

Těch posledních 15 km - nezkusil nic, vezl se a nebýt Avermaeta - byli dojeti ještě dříve než na oválu. Nejsem znalcem, ale moc se mi toto pojetí "boje" nelíbilo - přes to vše, kdy a na co vydal v závodě síly navíc. V tom závěru dostal šanci jet na vítězství. Z pohledu diváka, který dělá jiný sport a cyklistiku sleduje ze zájmu - sám se jí nevěnuje závodně - věděl, že ve spurtu šanci nemá. O to více měl to trhat v tom závěru, zkoušet to (jednou tam náznak byl...) - zkoušet to na posledních kostkách i před oválem... On se ale vezl, v závěru to bylo až "komické", když byli dojeti - pokus zavřít GVA a dvacetimetrový spurt - kdy GVA za těch dvacet metrů byl před ním... Snad ještě když byl na oválu nahoře - ale tam se zastavil jak Anton Tkáč... Ne, myslím si, že to nezvládl. Jeho šance byla odjet před vjezdem na ovál. Pak již bylo pozdě. Těmi posledními patnácti kilometry pokazil i dojem z celého svého vystoupení v závodě. Druhé místo je krásné. Nicméně - i ten pískot při vyhlašování nějaký důvod měl. Třeba se jednou vítězství dočká, přál bych mu to. Po nějakém výkonu, kdy se u obrazovky nebude ani dutat... (Takto asi 10 km před cílem jsem si říkal, že zaslouženým vítězem by měl být GVA.). Gratulace všem na pódiu.

+1/−12
10.4.2017 22:42

J28a90n 90H34l80a62v30a 1711262483144

Viděl jste vůbec celý závod? Asi by jste napsal něco jiného. Bmc jelo GAV a Zdeněk pomáhal skoro celý závod na Bonnena. Když Oss z BMC jel na čele GVA taky nestřídal. ....

+7/0
10.4.2017 23:33

P39a58v58e18l 93C20h44a94l86u20p19a 2301376255681

Ano, viděl. A nevylučuje se to s tím, co jsem napsal. Můj názor.

+3/−4
10.4.2017 23:34

L89a87c28i 70S82u17s63t23e98k 7330807272516

to ze "nebyt GvA byli by dojeti drive " je SVATA PRAVDA! R^

+3/0
10.4.2017 23:43

J73u36r75a91j 52Z90e30m51á38n59e56k 4490470462111

Hm, keby GvA neťahal, Štyby by skončil v (mini)balíku. Aj Terpstrovi bolo jedno, či prehrá, povedal si nedotiahne ma tam Sagan, nebudem tam, to isté Štyby- nedotiahnu ma tam Greg z Langeweldom, nevadí ja tam nemusím byť, snáď tam bude Boonen. Preto ten piskot. Preto ľudia milujú GvA, Boonena, Sagana, lebo chcú vyhrať idú do toho. Sagan na začiatku v Canondale pár krát vyhral napriek zákazu z týmového auta. Aj mu vynadali, ale stal sa Saganom.

0/−6
11.4.2017 9:38

T16o18m80á69š 96D65v92o39ř83á96k 4777315323940

Jenze Quick Step jel na Boonena, takze by vlastne byli radi, kdyby je dojeli, tak co tu resite?

0/0
11.4.2017 9:47

M45i18c69h39a27l 53M22i82l43l38e83r 9336482479582

to byl puvodni plan, praktikovany jak dlouho bylo mozne. QS dost dlouho doufal, ze Boonenova skupina dojede.

0/0
11.4.2017 15:46

P68a23v42e68l 27C21h91a25l98u56p54a 2181436455181

A ještě - uvádíte příklad, kdy GVA "taky nestřídal"... To bylo ale přeci v jiné situaci. Posledních 15 km zbyli tři a bylo téměř jisté, že tito pojedou o vítězství. Už nebylo, "kdo na koho jede", ani "kdo pro koho co udělal" - ale aby to dotáhli. A ZŠ tam tu možnost - jet na vítězství - dostal. A o tom píši. Jestli to byla životní možnost vyhrát tuto klasiku pro ZŠ - pak měl do toho dát vše - s vědomím, že nemůže spoléhat na spurt v posledních padesáti metrech proti GVA. Natupovat, pokusit se dojet poslední kilometr, dva sám... To byla, dle mého, jeho šance. Zkusit to v závěru těch posledních kostek. Třeba. Přes pěkné druhé místo - jeho taktika v závěru byla špatná. Můj názor. :-)

+2/−2
10.4.2017 23:42

K54a23r98e29l 42V23o48h79n18o29u57t 4938349470417

Ne, jasné to nebylo. Jasné to začalo být, až když druhá skupina svěsila nohy (tehdy měli zásek asi 25 s). Ale o tom se Štybar dověděl až později.

Střídat někomu, kdo je v dané chvíli lepší klasikář a k tomu ještě nejspíš i o něco lepší spurter, by byla hloupost. Nehledě na to, že měl pokyn jet na Boonena. Hned potom zkusil nastoupit. Nepovedlo se. Zkoušet to znovu nemělo smysl. Jel přesně tak, jak měl.

Nevyhrál ve spurtu (zřejmě se nechal vyjančit). To se ale na kole stává.

+3/0
11.4.2017 8:34

P22e41t54r 91K34o38n63d87e63r77l33a 2268542407690

Pane Chalupo. Někdy je lepší mlčet než plácat hlouposti.

0/0
11.4.2017 17:04

M98a13r49i97á29n 38J20o48s28e26f54í74k 1623601977628

Nevím jaký sport děláte, ale zkuste si představit jak se cyklista cítí na konci takového závodu. Věřím, že štybar už toho na kole zažil hodně a umí vyhodnotit možnosti. On v tu chvíli věděl jak se cítí, zkusil to a vyhodnotil to tak, že ujet jim po tom jak probíhal závod nedokáže a největší šanci na vítězství má když se bude co nejvíc šetřit a zkusí to ve spurtu. S vědomím že si to může dovolit, protože má kousek za sebou skvělého sprintera ze svého týmu to udělal nejlíp jak mohl. Nepokazil dojem z celého závodu. Prostě dodržel týmovou taktiku. Kdyby se jelo na Štybara, ne na Boonena, vypadalo by to zase trochu jinak a možná by jim na konci ujel, nebo měl víc sil zkusit to pořádně a fotbaloví fanoušci by z toho měli lepší pocit, ale tak to nebylo a jeho úkol byl pomáhat, což udělal a ještě měl sílu dojet do cíle na druhém místě. Obdivuhodný výkon. Těším se na příští ročník, i na to co ještě předvede letos.

+2/0
11.4.2017 12:31

J97i89r61i 25G41a76z87d53a 8834263584214

Tak teď se dívám znovu na ten závod, Zdenda teda jel famózně.vycitat mu, že nestridal pár km v závěru, po tom vše co odvedl, je úplně mimo.GvA si to tam teda odpracoval daleko méně.

+8/−1
10.4.2017 22:12

P65a64v88e32l 34C77h58a58l89u83p48a 2211826305161

Nebýti GVA - byli v posledních kilometrech dojeti dříve než na oválu. GVA si ten závěr odtahal sám.

+1/−1
10.4.2017 23:45

T72o18m82á88š 34D13v78o70ř27á63k 4777535663360

No a nebyt jeho tymovych kolegu, tak GVA dojel s 5ti minutovou ztrátou..

+1/−2
11.4.2017 9:49

L61a54c45i 22S61u37s62t60e64k 7520387812486

......duvod?8-o

+1/0
11.4.2017 10:00

L14a18c15i 22S13u57s55t81e79k 7740427692866

ohlednuti do nedavne historie - Par-Rou,edice 2015

https://www.youtube.com/watch?v=HwuITHnjUzw&t=3m47s

-

zda se mi ze zdenek udelal tu samou chybu i tento rok - spurtoval zepredu, stejnym stylem zrovna na stejnem miste prespurtovan Degenkolbem, a malem i... GvA-em..:-/

0/0
10.4.2017 19:43

L61a84c28i 14S70u98s15t90e63k 7320937752706

precteni clanku ve mne jen posiluje nazor

ze QSF team NENI DOBRA VOLBA pro Zdenka Rv:-/

+1/0
10.4.2017 19:33

F68r77a20n57t28i46š95e30k 40P65á19p57a64y 2502199797787

No, škoda...

Ale van Avermaet má toho roku formu ako hrom. takáto šanca sa len tak ľahko nezopakuje.

+1/−1
10.4.2017 16:51

P73e69t79r 91V49e10r74b45í47ř 8677821433220

Van Avermaet má letos formu jako hrom, ale takáto šance se jen tak nezopakuje? To smysl fakt nedává.

0/0
10.4.2017 19:42

P54e82t28r 36V85e86r13b69í27ř 8247321903410

Štybymu se ta šance opakuje pomalu rok za rokem a může se stát, že některej rok tam právě nebude Van Avermaet (nebo někdo jiný) s formou jako hrom, nebo bude mít Štyby formu ještě o kousek lepší.

Malujete čerta na zeď Rv

+2/0
10.4.2017 19:44

L54a62c94i 22S43u63s80t82e53k 7290167902756

sance se zopakovanla podruhe, muze se i po treti, i nemusi..

muze ovsem zkouset, M Haymanovi to vyslo na 15.pokus :-)

+2/0
10.4.2017 21:12

L37a19c81i 81S97u37s46t96e52k 7640747462236

Zdenek musi cekat na blato a kluzke kostky,

ty nejspis mu prinesou vavrin v Roubaix.[>-]:-)

+2/0
10.4.2017 21:15

K32a91r75e14l 51V65o68h58n67o30u82t 4528549480787

Taky si myslím, že jednou ten nejdelší cyklokros na světě vyhraje.

A mokro mu může jen pomoct.

0/0
11.4.2017 10:05

K41a70r39e97l 30S94u20m74b59a45l 4411342629937

Jako červená knihovna dobrý. Rv

0/−9
10.4.2017 16:22

T57o19m40á47š 95D50v57o89ř76á25k 4637345173780

Včera byla dost diskuze o tom, ze Styby nestridal a ze to od nej nebylo hezky. Jsem rad, ze se potvrdila ma domenka, ze mel tymove pokyny. Ostatne bylo to i z hlediska taktiky nejlepší co mohl delat.

Proti GVA mel malou sanci ve sprintu, takhle si aspoň zvetsil sance, ze mu utok nebo sprint muze vyjit. Ale Greg ma letos famozni formu a tak to dopadlo takto..

Styby ma famozni výsledky v Roubaix. Jednou to snad přijde..

+16/0
10.4.2017 15:41

L50a61c97i 55S82u97s27t21e92k 7450487912376

ale ty tymove pokyny budou vzdycky, a takrka vzdycky se meni podle vyvoje situaci na trati

zajimave by bylo dozvedet se jako by reagoval jiny DS pri te same situaci ( coz je samozrejme mozne az expost po zavodu ...)

0/0
10.4.2017 19:16

K81a10r53e16l 33V43o95h72n72o73u22t 4178519380827

Nestřídat je právo každého. Nemusí se to soupeřům líbit, což je pochopitelné. Ale tohle je cyklistika. Jestli někdo hledá sport, kde každý chvilku tahá pilku, může zkusit šachy.

+3/0
11.4.2017 8:35

L79a61c81i 66S69u13s95t18e83k 7420787792956

za ty sachy;-DR^

0/0
11.4.2017 9:43

J39i96ř46í 11D57o58l30e18ž76a70l 4568116722818

Štybar je jen takový lepší domestik, na Van Avermaeta neměl ani náhodou.

0/−32
10.4.2017 15:31

K77a87r34e42l 74V55o88h38n23o83u65t 4348669780137

Dvakrát byl druhý na Roubaix. Vyhrál Eneco. Vyhrál Strade Bianche. A další bedny.

Jo a je trojnásobný mistr světa.

+2/0
11.4.2017 8:41

L44a32c89i 64S26u76s42t75e75k 7160937792616

http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=140665&c=3&code=rider-wins

0/0
11.4.2017 9:41

M70a83r21i19á68n 39J23o40s94e18f45í14k 1503501687338

Doležal je takový horší trol. Co viděl posledních deset minut závodu a má jasno. ��

0/0
12.4.2017 6:06

K27a91m33i63l 39S72k35r34o20b18a65n10e55k 3587664687611

Zdeňo luxusní představení. Hodně se mi líbilo jak na velodromu vyjel až úplně nahoru. Bylo to zvláštní pozorovat při tomhle typu závodu.

+3/0
10.4.2017 15:25

T19o76m51á98š 54D25v96o48ř89á14k 4367815283210

No mozna si mel vyjet takto az o kolo později, to by mělo daleko prekvapivejsi efekt.

+2/−4
10.4.2017 15:28

Z36b91y16n51ě87k 11J55a96n41d20a 7843832575311

Proč mínusy?

Takhle to vyjetí nahoru bylo k ničemu, možná měl risknou 1,5 kola dlouhý spurt když byl nahoře sám a nabral by rychlost.

Ale po bitvě je každý generál...

+5/0
10.4.2017 16:29

K57a40r49e58l 77V44o87h41n91o80u27t 4478189650897

1,5 kola je 750 m. Takové spurty nejezdil ani Svorada.

0/0
11.4.2017 8:37

K82a31r97e38l 88V53o73h63n51o24u79t 4598629780207

Udělal by to GvA a už by se Štybar nad něj nedostal.

+1/−1
11.4.2017 8:36

T87o68m40á49š 27D41v72o86ř32á49k 4757475593240

Ok takze je dobře, ze Styby byl vlastne první, i když to bylo jen na efekt..

0/0
11.4.2017 9:51

K70a69r63e47l 41V50o37h62n85o29u41t 4138659850177

Cože?

0/0
11.4.2017 15:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze