Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Král světové rallye Ogier je nezaměstnaný, volkswagen končí

Před pár dny, po zisku svého čtvrtého titulu v řadě, se usmíval narážkám na to, že za pět let vyrovná zdánlivě nedostižného krajana Sébastiena Loeba. Jenže nyní je francouzský soutěžní pilot Sébastien Ogier bez práce. Tovární tým Volkswagen Motorsport, který s ním vládl automobilovým soutěžím, končí v mistrovství světa v rallye! Už jen poslední díl za dva týdny v Austrálii a dost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P73e96t57r 14M11a64r89e73č92e86k 1783401599878

Takové práce a peněz přijde nazmar kvůli nenasytným akcionářům. Holt i o tom jsou akciovky.

+1/0
4.11.2016 17:22

R31o96m31a72n 88K12r78o27p89á64č67e55k 2366268778976

Španěláci by si mohli prosadit Seat, třeba s Alhambrou. Nejdou jim prodeje, tipoval bych to každou zatáčku přes boudu a na jeden závod 1 000 kousků

0/0
4.11.2016 12:06

J14i82ř34í 25P85a87j14k 8533895550717

Nesmyslné úsporné opatření, které bude velmi rychle přehodnoceno a pozměněno.

0/0
3.11.2016 9:41

M52a75r95t23i46n 23H70a98r90t23i18g 9699164492436

V článku postrádám jednu podstatnou informaci - VW ohlásil vývoj Pola R5. A to už pro Škodovku může být smrtící. Problém vidím v dávném rozhodnutí FIA, že vozy WRC nesmějí nastupovat v národních šampionátech. Tím se vývoj a provoz značně prodražuje. Taková Fabia R5 proti tomu může být i slušně získová záležitost...

0/0
2.11.2016 18:19

R19o52m94a65n 15Š50e56s18t69á16k 5954639343943

To by mohla být šance pro Škodu. V podstatě by se do Fabie dal motor, převodovka a podvozek ze současného Pola WRC a přenesly by se zkušenosti. V podstatě by se tým jen přejmenoval. Příští rok VW nebude závodit a další rok by mohla přijít Škoda s "novou" Fabií WRC a ambicemi vyhrávat.

Byl by to dobrý tah i s ohledem na to, že VW by měl marketingový nástroj pro uvedení Škody na americký trh.

0/0
2.11.2016 12:32

D79u53š74a84n 29R54i11m14o76v62s12k45ý 3702154547372

Pokud koncern šetří, těžko pošle do závodů jednu ze svých fabrik, když druhou ruší.

+2/0
2.11.2016 12:45

R85o20m78a71n 27Š14e61s76t46á11k 5454369623133

Podle mne je to jen gesto. Volkswagen má máslo na hlavě, tak ukončí sportovní činnost. Vstup Škodovky do WRC v roce 2018 by podle mne nebyl vnímán negativně ani akcionáři, ani spotřebiteli.

0/0
2.11.2016 12:52

D93u28š14a92n 49R65i10m10o98v52s79k84ý 3562244227402

no možné to je.

0/0
2.11.2016 13:35

H65o37n63z67a 12B29e10n31a59d19a 4472299579427

Prostě nalepit škodováckou kastli na již vyzkoušeného koncernového brášku.

+1/0
2.11.2016 17:48

D43u31š42a58n 57R50i68m34o14v19s10k33ý 3172844527222

Hloupější titulek jsem dlouho nečetl. Nezaměstnaný je ten co dochází na pracák. Ogier je možná aktuálně bez týmu na příští rok, ale to je tak vše. Novinář je zřejmě lovec kliků.

0/−1
2.11.2016 12:30

R21o21m20a45n 11K45r82a81t27o46c14h91v62í83l 6386457416964

Nezaměstnaný v kontextu situace

+1/0
3.11.2016 5:47

L33i79b62o96r 15P74e20t17r94á30š 6465699698519

Opravdu jsou náklady na wr v poměru k sankcím za dieselgate taková částka aby se to vw vyplatilo ????

0/0
2.11.2016 12:09

P80e89t83r 43M19a56r18e35č46e88k 1453461389588

Je to hlavně gesto vůči chamtivým akcionářům. :-P

+1/0
4.11.2016 17:21

M87i12c73h26a51l 88K48v48ě30t 5573364813109

https://www.youtube.com/watch?v=mDL9sy0KLuM

0/0
2.11.2016 11:04

D69a48n 59S12v64o48b98o27d51a 9760420255936

kdyby nevyhravali tak bych to pochopil ale takto ?!?

0/0
2.11.2016 10:19

P37a62v37e80l 16M30o40r10a60v85e93c 1104795344157

Docela nechápu proč se stáhnout z něčeho co mě dělá skvělou reklamu a ukazuje že umím vyrobit skvělé auto.

+2/0
2.11.2016 10:19

P52e41t95r 40T45y39č66k46a 6965502259872

Možná šance pro Škodu která je tou pseudoaférou z těch značek nejméně dotčená.

0/0
2.11.2016 9:59

Z11d76e87n41e35k 66S49e34i98d48l 6134165590487

Nevím, čemu se divíte. Prostě někdo ve vedení koncernu se rozhodl, že je potřeba šetřit a tak se ukončí sportovní aktivity. To samé postihlo Audi ve WEC.

0/0
2.11.2016 8:51

M84i74r20o95s74l82a42v 77T85i50š25e55r 4319939564382

WRC je pdivný podnik. Místo, aby automobilky soupeřily o možnost účastnit se takové soutěže, každý rok fanoušci trnou, jestli bude dost továren na to, aby soutěž vůbec měla nějaký smysl.

Něco je špatně.

+13/0
2.11.2016 7:51

M31i38c74h34a98l 64K30r29e56j12č38í 1186260501643

Nejsou 80. léta. Motorsport už dávno nemá takový zvuk.

0/0
2.11.2016 9:48

P17e98t20r 72T27y22č97k11a 6215812519372

Tak nejlepší doba WRC byla asi v 90.letech a na přelomu tísíciletí. Tam jezdilo 8 továrních týmů každý po třech autech a na vítězství v závodě mělo cca. 10 jezdců.

0/0
2.11.2016 10:00

J13a65n 24Š69u73l51a 9661706267642

Jmenovaná období s WRC beru, ale skupina B, to byly zlaté časy rally.

+2/0
2.11.2016 12:10

M43i91l62a80n 63N67ě52m53e67c 1535850856946

Je fakt, že jezdit autem jen tak pro zábavu bude brzy asi tak společensky přijatelné, jako třeba lovit tygry. Bohužel.

Žvanit o elektromobilitě je možná už dneska pro image lepší, než nějaké závody. Stejně čím dál víc lidí na autě zajímá víc to, jestli se dá propojit s telefonem, než jak jezdí.

0/0
2.11.2016 12:11

H36o73n91z27a 29D14v87o19ř26á10k 1534575123445

Třeba ho vezmou u nějaké zásilkové služby, vždycky je potřeba někdo pro expresní dodávky;-)

+7/0
2.11.2016 7:38

L13u36k95á44š 97H36o14f42m95a12n 1523694412406

V CR pry shani ridice...

0/0
2.11.2016 7:42

V94á26c18l45a49v 84P60a12v31l96í98k 9272400774474

VW na rallye už několik let ukazuje, že má nejlepší auto... Možná neumí VW naplnit emise, ale proč se stahuje ze soutěže, kde ukazuje že řiditelnost a úroveň výkonu je nejlepší na světě... Nesmírně hloupé gesto, které nepomůže automobilce, ani závodům...

PS. AŤ si to své VW Polo v šampaňském třeba i utopí, když vyhrálo soutěž! Proč ne...

+10/0
2.11.2016 7:28

L65u88k87á45š 47H47o65f57m36a84n 1423474332386

Ale ja to chapu. VW potrebuje ukazat verejnosti a (hlavne) akcionarum, ze bojuje, snazi se s aferou vyrovnat a usetrit na zbytnych nakladech, aby je tucne odskodneni nezasahlo a abyco nejdriv mohli zas vyplacet pekne dividendy. A zavody jsou ztratova a nakladna zalezitost.

Minuly tyden tu probleskla zprava, ze konceen skrta investice do vyvoje podvozku Audi, ktere budou napriste na standardni MQB. V tomhle kontextu by bylo divny, pokud by nebyly € na vyvoj novych Audi, ale byly na vydrzovani WRC tymu.

+7/0
2.11.2016 7:42

M87a90r32e69k 88P81i22l67k57a 1546596739714

Na jednu stranu ano, na druhou stranu to nevěděli pred půl rokem? Nasypali do vývoje nového WRC2017 strašne prachy, natestovali spousty km a urcite by auto mělo zase na tituly a oni to vyhodí do koše. To mohli alespon sezónu odjet at to ma alespon nějakou návratnost. Nemluvě o těch jezdcich (spis všem v týmu) kterým to oznámí ted, kdyz spoustu ostatních týmu uz ma podepsané smlouvy na pristí rok... Se k nim pekne zachovali kdyz pro ne 3 roky vyhrávali...

+6/0
2.11.2016 7:54

J95i11ř28í 89S90t64r56a45k10a 9308726422238

Tak, třeba dostali roční odstupné.

0/0
2.11.2016 9:07

L64u47k69á78š 59H95o24f64m83a41n 1503904542456

To, že je hloupé, že vynaložili náklady na budoucí sezónu, je samozřejmě pravda a je to špatně. Zřejmě to rozhodnutí v tom velkém molochu udělali v okamžiku, kdy ty náklady byly už utopené a rozhodovali se mezi tím, jestli všechny tyhle už utopené náklady zcela odepíšou, anebo jestli pojedou další sezónu a utopí v tom v dalším roce ještě další prachy.

A o jezdce bych se tolik nestaral. S penězi mít problém nebudou a z profesního taky ne, protože si je rád ještě někdo jiný vezme. Pokud měl Ogier u VW smlouvu i na příští sezónu, tak bych se vůbec nedivil, pokud bude dostávat dvojí odměnu - jednu podle smlouvy s VW a druhou v nové stáji.

+1/0
2.11.2016 9:40

M10a41r59t10i54n 24S77t75r74a24k27a 7840918729648

No nevím. Já bych to chápal, kdyby VW nebylo schopno dostát svým závazkům, zpožďovalo platby odškodnění nebo se tvářilo, že nemá na výplaty - pak ano. Ale vzhledem k tomu, že se nic takového neděje, tak mi to přijde úplně zbytečný krok. Tohle je jedna z nejlepších věcí co do marketingu a reklamy (proto to taky automobilky dělají), a nestojí to zase takovou raketu. Samozřejmě, v absolutních číslech to je darda, ale v marketingových položkách zase ne tak velké procento.

0/0
2.11.2016 9:51

J25a93n 31M50a97l90ý 3562202212545

Je to škoda. WRC je parádní podívaná. Která automobilka tak ve WRC zůstane ?

0/0
2.11.2016 6:37

M39i11c39h82a46l 79K30r21e14j59č30í 1446450401903

Citroen, Hyundai, Ford, Toyota.

0/0
2.11.2016 9:57
Foto

D31a19v12i68d 46K10o95p69a49l 5163642754759

Docela překvapivé rozhodnutí, dle mne ty top výsledky VW byly dobrou reklamou. Ogi ale bez angažmá nezůstane, v současnosti nej jezdec, který to má v hlavě na tratích tak skvěle srovnáno...

+1/0
2.11.2016 6:27

P36e60t17r 68P94e84t59r 7922360760832

Ten dlouho bez práce nebude.

+8/0
2.11.2016 6:09

D66e17n72i47s 43H62u85m21l 4832705775786

Zato Latvala asi má konec kariéry

+1/0
2.11.2016 8:03







Najdete na iDNES.cz