Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Polemika ve formuli 1: má být pilot jen jezdec, nebo také „ajťák“?

Jeho hlas do vysílačky znovu zoufale prosil o pomoc. Pete Bonnigton, inženýr Lewise Hamiltona, na druhém konci znal recept, jak jezdce dostat z problémů. Ale, odpovídal: „Jedno nastavení je špatně. Víc říkat nemohu.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I91v72a79n 88S74o81t 6959444386878

Tak jak s uraženým spojlerem, mohl si zajet do boxu a tam mu nastavit konfiguraci tlačítek!

0/0
24.6.2016 23:51

R97o45m68a45n 85S93o38u95č58e17k 1942715590179

Dejte jim šaltrpáku!

Pak se pozná kdo co umí

+2/0
22.6.2016 17:34

P60a33v70e45l 75K15r79ů62t15a 9460917528777

To tu píšu léta a všichni se mi smějou. Bylo by to spravedlivé.

Dokážu si představit Hamiltona jak vůbec neodstartuje, protože neví co je spojka.

0/0
24.6.2016 19:58

M91i34l57a36n 27H52a83v71í20ř 4759514165

občas o víkendu chytnu DTMka a to je podívaná, řvoucí atmosférický 10ti válce a hned další auto pro změnu bi-turbem dopovanej V8. Záběry z kabiny jsou pastva pro uši. Záběry na trať pak radost, že se opravdu závodí, předjíždění, šťouchance atd. Jojo, něco takovýho bývala F1 taky Rv

+4/−1
22.6.2016 14:49

M69i37l74a47n 18H70a68v11í44ř 4229684125

Především domácí Nemecko je centrem DTM, některé závody jsou pořádány na okruzích v Evropě. Postupem času si tyto závody vydobyly prestiž a jsou známy po celém světě. To v roce 1996 přilákalo Bernie Eclestona, guru F1. To ovšem vedlo, spolu s vysokými náklady na provoz a údržbu tohoto šampionátu, k zániku a ukončení této série.

V roce 2000 se začala psát novodobá historie mistrovství.

Celkem zajimavý info, Bernie to zazdil, tak snad zůstane u F1 a nebude strkat nos jinam :-)

0/0
22.6.2016 14:54

Z43d39e90n95e55k 67B75e20d38n67a20r 7527736457849

Kdy se v F1 předjíždělo víc než dnes? Srovnávat cestovní auta s formulemi je nesmysl.

Zvuk současné F1 je samozřjmě méně atraktivní o tom žádná, ale tak to je. Čím víc zvuku, tím víc energie co jde pryč místo toho aby byla využita.

0/0
24.6.2016 5:59

P95e17t10r 90M94a95r97e67č44e21k 1603701349328

Současné DTM je jen divadýlkem pro diváky . :-) Tři značka z nichž žádná nesmí moc prohrávat aby se na to příští rok nevykašlala . Nějakou dobu se účastnil jen Mercedes a Audi.

0/0
28.6.2016 18:00

J49i43n62d43ř60i79c59h 75Č73í43ž52e65k 9980422346529

Jak před závodem nastaví auto, tak pojede. Pokud si to pilot neumí přenastavit sám, jeho problém. Mě to připadá fér.

+4/0
22.6.2016 13:52

J78a39n 17M78u72c15h46a 8549336902816

F1 jde postupne do haje..

+1/−2
22.6.2016 12:41

J67i66ř73í 16E33u23l75e76r 5868599756986

Ať je to jako dřív: otáčkoměr, měřič tlaku oleje, teploměr chladicího media. A dost. ostatní pak záleží jen na kvalitě auta a na jezdcově umění.

+9/0
22.6.2016 11:25

J11i42ř40í 18H67r65a52d27e67c 9608647470554

Nepoužívají AdvnacedSystemCare? 8-o

0/0
22.6.2016 11:21







Najdete na iDNES.cz