Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Polemika ve formuli 1: má být pilot jen jezdec, nebo také „ajťák“?

Jeho hlas do vysílačky znovu zoufale prosil o pomoc. Pete Bonnigton, inženýr Lewise Hamiltona, na druhém konci znal recept, jak jezdce dostat z problémů. Ale, odpovídal: „Jedno nastavení je špatně. Víc říkat nemohu.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I22v85a42n 13S87o78t 6839834166118

Tak jak s uraženým spojlerem, mohl si zajet do boxu a tam mu nastavit konfiguraci tlačítek!

0/0
24.6.2016 23:51

R52o48m77a66n 88S36o83u92č74e47k 1912855130779

Dejte jim šaltrpáku!

Pak se pozná kdo co umí

+2/0
22.6.2016 17:34

P21a59v62e95l 53K23r81ů32t30a 9350827798347

To tu píšu léta a všichni se mi smějou. Bylo by to spravedlivé.

Dokážu si představit Hamiltona jak vůbec neodstartuje, protože neví co je spojka.

0/0
24.6.2016 19:58

M84i56l36a57n 63H60a12v59í15ř 4569374745

občas o víkendu chytnu DTMka a to je podívaná, řvoucí atmosférický 10ti válce a hned další auto pro změnu bi-turbem dopovanej V8. Záběry z kabiny jsou pastva pro uši. Záběry na trať pak radost, že se opravdu závodí, předjíždění, šťouchance atd. Jojo, něco takovýho bývala F1 taky Rv

+4/−1
22.6.2016 14:49

M67i41l63a63n 93H18a35v82í64ř 4909384255

Především domácí Nemecko je centrem DTM, některé závody jsou pořádány na okruzích v Evropě. Postupem času si tyto závody vydobyly prestiž a jsou známy po celém světě. To v roce 1996 přilákalo Bernie Eclestona, guru F1. To ovšem vedlo, spolu s vysokými náklady na provoz a údržbu tohoto šampionátu, k zániku a ukončení této série.

V roce 2000 se začala psát novodobá historie mistrovství.

Celkem zajimavý info, Bernie to zazdil, tak snad zůstane u F1 a nebude strkat nos jinam :-)

0/0
22.6.2016 14:54

Z86d39e91n29e29k 27B52e82d18n12a98r 7467486897389

Kdy se v F1 předjíždělo víc než dnes? Srovnávat cestovní auta s formulemi je nesmysl.

Zvuk současné F1 je samozřjmě méně atraktivní o tom žádná, ale tak to je. Čím víc zvuku, tím víc energie co jde pryč místo toho aby byla využita.

0/0
24.6.2016 5:59

P35e10t27r 15M12a35r30e85č81e27k 1673361279568

Současné DTM je jen divadýlkem pro diváky . :-) Tři značka z nichž žádná nesmí moc prohrávat aby se na to příští rok nevykašlala . Nějakou dobu se účastnil jen Mercedes a Audi.

0/0
28.6.2016 18:00

J95i69n92d27ř20i69c34h 67Č82í39ž87e13k 9540662646419

Jak před závodem nastaví auto, tak pojede. Pokud si to pilot neumí přenastavit sám, jeho problém. Mě to připadá fér.

+4/0
22.6.2016 13:52

J27a25n 13M79u98c82h46a 8859356892666

F1 jde postupne do haje..

+1/−2
22.6.2016 12:41

J53i20ř11í 60E89u35l35e22r 5418159296376

Ať je to jako dřív: otáčkoměr, měřič tlaku oleje, teploměr chladicího media. A dost. ostatní pak záleží jen na kvalitě auta a na jezdcově umění.

+9/0
22.6.2016 11:25

J29i14ř67í 26H87r27a97d79e63c 9308497980524

Nepoužívají AdvnacedSystemCare? 8-o

0/0
22.6.2016 11:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze