Diskuze
Sagan po srážce s motorkou z Vuelty odstoupil. A navrch dostal pokutu
Děkujeme za pochopení.
M31i90c63h26a60l 74M12i26l10l11e25r
pozadavky staji Tinkoff-Saxo a predchozich pozadavku BMC ohledne zvyseni bezpecnosti cyklistu jsou na miste.
Omluva poradatele zavodu (Unipublic), zruseni druhe z pokut, penezni kompenzace ve vysi odmeny za vitezstvi v soutezi o zeleny trikot aby byla poradatelem venovana charite podle Saganova vyberu, pod patronaci UCI zmenit kriteria naboru ridicu a pravidla jejich pohybu v konvoji a pelotonu, aby byla ustavena vcas pro sezonu 2016
Je na case aby UCI udelala natlak na poradatele zavodu, aby se vzpamatovali a zajistili bezpecnost cyklistu..
F52r43a67n83t54i33š72e81k 58L77i38m36p85a73u70c21h
Vůbec se Saganovi nedivím. Cyklista se dře na trati 4-5 hod. a nějaký motorkář, který si jen veze zadek ho pár km před cílem sundá na asfalt. Těch kolizí je čím dál víc, můžou za to organizátoři, těch motorek i aut je tam čím dál víc a podle mně tam nemaj co dělat. Sagana podle mně připravili o vítězství v soutěži o zelený trikot, teď přijdou horské etapy a tam by už moc bodů nezískal. Ať radši jezdí v Americe, tam je to o něčem jiném.
M27i49c16h22a35l 63M17i80l75l58e25r
Vskutku velice informovany prispevek
J80a95n 21C61e51p42e83k
Mohu se optat znalých problému, to byl tak zraněný, že odstoupil nebo kvůli čemu? V článku se píše jen o odřeninách. Je ho škoda, velmi jsem mu fandil.
M11i37c60h41a68l 46M38i37l27l27e91r
"jen odreniny"
Na leve noze ma do do krve servany siroky pruh kuze, v mistech alespon 10cm siroky, zacinajici na hyzdich a jdouci az po koleno. Narazeny loket.
B76r51u89n63o 83B76a93t87o89r
Prispevky k 9. Etape - 36 a k clanku o Saganovi takmer 400 hlavne vdaka haterom a na nich reagujucich fanusikov cyklistiky . Precital som si cca 10 clankov s diskusiami o zrazeni PS motorkou a 99 % diskutujucich riesi ci sa Sagan nezranil a ako riesit tieto mnoziace sa pripady
M88i36c86h18a95l 17M90i85l46l25e85r
upresneni vinika: Motorka neutralniho servisu Shimano
Neutralni servis poskytuje Shimano, ridice motorek vybira vedeni Vuelty - jak Shimano ve svem prohlaseni neopomnelo zduraznit, aby se zbavilo mozneho spojeni jejich jmena se Saganovym zranenim a ujme na vlastni reputaci.
Ted se kazdy utika schovat kam muze, aby se ho nedotkla negativni odezva ve svete a pripadne soudeni se o kompenzaci ze strany Sagana a Tinkova.
M92i11c72h42a59l 85M80i69l83l97e46r
Mym zdrojem je prohlaseni firmy Shimano.
"Velezkuseny cyklisticky zavodnik" Krasa, ktery se projevuje zakladnimi neznalostmi co se organizace dulezitych cyklistickych zavodu tyce, nesouhlasi. Mozna by mel uverejnit jaka ma k dispozici fgakta a z jakych zdroju.
M88i87l20a80n 73S90o41u36š84e57k
Nejsem cyklista. nejsem závodník. jsem divák, co docela rád na ty věci kouká v televizi. Takže jn můj laický pohled:
počet doprovodných aut se mi zdá neskutečně velký. nevím proč a nač tam všechny ty vozy jsou, asi mají své důležité úkoly a poslání, ale je jich tam prostě moc.
Motorek je tam ještě snad víc. Záběry pro Tv jsou hezké, bez nich by to těžko šlo vysílat... ale je opravdu nutné, aby těch motorek tam byly desítky, aby projížděly všechny mezi závodníky a to třeba i ve sjezdech, kde přestávají stačit cyklistům a pletou se jim tam? nevím, zda jsou to běžné benzínové motorky a skůtry... asi ano, už jen ty výfukové plyny, které musí závodníci jedoucí často "na plné plíce" dýchat.. no nevím, ale třeba z TdF.. velké stoupání, cyklisti makaj na plno na úzké silnici.. 3 motorky přímo před nimi, 2 za nimi a dvě se proplétají přímo mezi cyklisty.. občas na ně i zatroubí aby uhnuli.....
A vadí mi.. nebo spíš jsem překvapený z dojezdů obvykle na horských prémiích... diváci namačkaní přímo na silnici z obou stran, fotí, mávají, gestikulují... a závodníci mají často metr metr a půl volné silnice... často se divím že nedochází k úrazům diváků i cyklistů, tak jako tak to ale cyklisty musí omezovat...
Je tohle skutečně nutné? Není lepší mít raději 3 nebo 4 vrtulníky, než 20 motorek?
Jsem laik, takže to beru jen z pohledu diváka TV, snad mě tedy neukamenujete tady..
M54i93c21h11a72l 33M71i38l46l50e79r
kdyz se rekne doprovodna motorka, laici si obvykle predstavi kamery, nic jineho. Pritom motorka je ta necastejsi a nejpraktictejsi vozidlo, bez nejz se zadny svetovy cyklisticky zavod nezmuze. Jede pred zavodem, za nim, spojka mezi celem zavodu a jeho koncem, ktery muze byt treba pul hodiny pozadu. Pouziva se pro nektere rozhodci, komunikace, ochranu zavodniku vpredu, vzadu, mezi skupinami, prorazi celo kazde skupiny ktera jede do vrchu, kdyz blbci s mobily a kamerami lezou do cesty, pouziva se jako neutralni servis v pripade defektu,(vysvetleno driv), jako oznamovaci tabule zavodnikum atd atd.
Doprovodna auta patrici tymum (kazdy tym ma narok na 2), jsou tam auta neutralniho servisu s celymi koly na strese pro pomoc zavodnikum kdyz se k nim nemuze dostat tymove auto - nelze predjizdet peloton pokazde, kdykoli jezdec v unikove skupine ma rozbite kolo, auta s rozhodcimi, s vedenim zavodu, nekdy s prominentnimi hosty ( francouzsky prezident nebo ministr pro sport pri navsteve TDF), reprezentaci UCI, jury UCI a samozrejme auta sponzora jako Skoda (PR), komunikacni, lekari, bezpecaci, ambulance....... A v to nepocitam karavanu vozidel: nakladaku, dodavek a tymovych autobusu, sponzorskych aut a nakladacku atd atd, ktera odjizdi par hodin pred zacatkem etapy a jede vpredu pred zavodem, plus dalsi vozidla ktera jedou vzadu za zavodem.
Usporadat zavod svetove urovne jako TDF neznamena jenom nejakych 200 jezdcu na silnici a k nim "par bafunaru a kamer" , ale celkem asi 4500 ucastniku kolem.
F12r15a70n75t78i56š13e97k 94D34r14b90o51h46l98a96v
Poslední 3 roky je toho nějak moc. Neutrály už sundali více cyklistů a je pořád ticho. Nevím kdo je řídí, ale měl by to být opravdu zkušený borec a hlavně musí dávat stále pozor. Pak jsou tu řidiči tzv VIP hostů a to je fakt peklo. Sám jsem je zažil na závodech, když jsem řídil mechaničák. Sagan a jeho tým, by se měl opravdu ozvat a chtít náhradu. Ozývat by se měli všichni takto postižení závodníci.
M25i43c10h53a19l 40M38i48l17l60e41r
nevim, kde zdejsi chytrolini sebrali, ze se jednalo o motorku s kameramanem. Rikal to snad Pepa v Dolni hospode?
Byl to "neutral service", tedy motorka, ktera zajistuje asistenci jezdcum v pripade defektu -v unicich, kopcich, na uzkych usecich a podobne, kdy je peloton roztrhan na skupiny a tymova auta zezadu se nemohou dostat dopredu k jezdcum vcas, nebo se do toho useku nemohou dostat vubec ( v nektyerych horskych vyslapech).
Je znamo, ze jezdci nesmeji (pod penezni a casovou pokutou) prijmout pomoc od jineho tymu a museli by v pripade defektu stat u pankejtu klidne celou radu minut, nez by se k nim dostalo jedno ze 2 tymovych aut. Proto maji poradatele radu motorek s neutralnim servisem, ktery muze pomoci kteremukoliv zavodnikovi.
J85e62n19d40a 46K56r65á85s81a
Neskutečné množství " organizátorů" mne už záráželo při sledování TdF. Není přece možné,aby závodníci ještě sledovali překážející doprovod ! Vrchlom blbosti,je pokuta poškozenému ! Toho kdo o ní rozhodl,by měli doživotně vyloučit z cyklistické federace
P15e93t44r 37B38á89č33a
Kdyby tam nebyl doprovod s kameraman apod. Tak si můžou tak akorát jezdit po poli a ne za ty šílený peníze co berou. Prostě to k tomu patří a musejí s tím počítat.
M49i12l69o63š 73B35r55a94d46í96k
Někdy se dělá víc pro média než pro cyklisty, jsou za tím velké peníze a těžko se to změní, už to není sport, ale show.
M69i71c76h32a67l 28M24i26l44l85e92r
NEBYLA TO MOTORKA S KAMEROU
ale "neutral service" - servisni motorka na pomoc jezdcum pri defektu, kdyz se k nim nemuze dostat tymove auto zezadu.
Hokej
Překvapení v nominaci. Z Rulíkova týmu pro MS vypadli Nosek, Vrána či Ticháček
Dlouho očekávaný jmenný výčet zazněl. Trenér české hokejové reprezentace Radim Rulík představil...
Tenis
Kaderka z krunýře nevyleze. Velké kluby mlčí, hráči zklamali, říká kritik
Premium Policisté v rozsáhlém spise uvádějí, že když Ivo Kaderka začal tušit, že se na něj vyšetřovatelé...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hokej
Zazářil v pravou chvíli. Pastrňák vystřelil Bostonu v prodloužení postup
Hokejisté Bostonu po dvou porážkách zvládli rozhodující sedmý zápas úvodního kola play off NHL...
Cyklistika
Jak si Pogačar protáhl nohy a ujížděl i sprinterům. Je to hovadina, soudí Raboň
Málem vyhrál v sobotu hned úvodní klasikářskou etapu Gira. Pak v neděli ovládl první dojezd na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
MMA
Život je nefér, jak mám žít dál? Šampion UFC v slzách, přišel o ročního syna
Už schytal spoustu tvrdých ran a úderů, nyní ale prožívá bolest nejtěžší. Francis Ngannou, bývalý...
Tenis
Trénovat čtyřhru? Nuda. Jak Pavlásek unikl z trápení a baví bláznivými outfity
Premium Na pestrobarevných tričkách střídají buldočka, medvídka, lebku či perníčky. Adama Pavláska a jeho...
Fotbal
PSG - Dortmund 0:1, hostům pomohlo i břevno, do finále je poslal Hummels
Po jedenácti letech si opět zahrají finále Ligy mistrů ve Wembley. Fotbalisté Dortmundu zvládli i...
Basket
Z pekla do ráje, Ústí vyloupilo rivala. My hráli v tempu druhé ligy, soptil Grepl
V děčínském bílém pekle se dostali do ráje. Ústečtí basketbalisté v předstihu oslavili Den...
Hokej
V kádru rakouských hokejistů na MS je i útočník Rossi z Minnesoty
Útočník Marco Rossi z Minnesoty nechybí v nominaci hokejistů Rakouska na mistrovství světa v Praze...
Vyřešte nespavost svých dětí
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...