Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Všech 150 cyklistů ven! I Štybara by měli diskvalifikovat, tvrdí rozhodčí

Němec Degenkolb by možná neslavil, Zdeněk Štybar by zase nedojel druhý a vítězem nedělní klasiky Paříž-Roubaix mohl nakonec být Lotyš Saramotins z IAM, člen úniku dne. V cíli byl třináctý, ale to jen díky tomu, že hlavní rozhodčí Pekla severu nenašel odvahu diskvalifikovat všech zhruba 150 cyklistických hříšníků, kteří se těsně před průjezdem rychlovlaku TGV prohnali uzavřeným železničním přejezdem. "Ale vždyť tam šlo o život," reagoval mezinárodní rozhodčí UCI Miroslav Janout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M66i68l47o55s 26V79a58l32y 8296752507352

tento zavod se jede vice jak 100 let a nekteri se prave na tento podnik pripravuji vice jak 6 mesicu. PORADATELE udelli chybu, ze se s drahou nedomluvili a vlak nezastavili. Chybu udelali i kluci, kteri pokracovali, kdyz sla cervena. JEDNODUSI je zastavit vlak. Deset minut do 30min casove vyrovna. CHYBEL tady respekt k zavodu i k cyklistum, kteri toho vzdy maji "plne kecky." a zavod nekteri jedou jako by byli NADROGOVANI i kdyz verim, ze v teto dobe si nikdo nic podobneho nedovoli....:-P

0/−8
15.4.2015 4:30

M68i44c81h44a77l 43M54i20l37l51e87r 9486922389762

promin, ale vlak se kvuli cyklistum nikdy nezstavuje a zvlast ne TGV!!!!

Kdyz se stane a zavory jdou dolu, cyklisti holt museji zastavit a pockat jako kazdy jiny smrtelnik. Dobre vedi, ze za prejeti koleji pri zavorach dole hrozi diskvalifikace ze zavodu. V danem pripade ukazali vyc**anost a spolehali "bude-li nas vic, nebudeme se bat vlka nic", ze vedeni zavodu se neodvazi diskvalifikovat dobrou pulku pelotonu. Proste udelali takovou mensi vydiraci akci na poradatele.

Vedeni zavodu to melo mit lepe zorganizovane a kdyz zjistili podle jizdniho radu, ze cykliste tam budou priblizne ve stejnou dobu jako vlak, meli mit 150- 200m pred krizovatkou pana s varovnym praporkem, ktery by cyklistum zamaval jak zacala blikat cervena svetla s varovanim, ze se bude stavet.

Zastaveni kvuli vlaku neni zadna vzacnost pri cyklistickych zavodech a dobra organizace s tim pocita, dokonce i pocita s nastavenim puvodnich casovych rozdilu po zdrzeni kvuli vlaku!!

+5/0
15.4.2015 8:53

P22a18v38l15i46n34a 40H68a19m56p86l94o40v94a 7871318239262

Asi jsi se jiz definitivne zblaznil 8-o Pry, ze nezastavili vlak....to je masakr

+2/0
15.4.2015 22:44

E72r24i36k 47S74a27n75e38t17r37i25k 4808970620864

Z toho čo som videl chyba usporiadatelov v dnešnej dobe, vodiaca motorka mohla dostať signal že už svieti červené svetlo a zastaviť peloton.

A chyba aj cyklistov ak su raz dané pravidlá majú sa dodržiavať pozrieť zaznam a ostatných disknúť. Som prekvapený že riaditelia týmu, teda čo maju na starosti konkretny závod, majú problém pozriet si trať a vypočitať kedy pôjdu vlaky a podľa toho prisposobiť taktitku a jazdu stajne.

+1/0
15.4.2015 0:09

P12a46v24e89l 69H13o11r38a74k 1729866891488

uz vas vsechny vidim jak frcite v baliku pri zavode vepredu skupina a vy vsichni zastavite abyste meli co sjizdet ,tam asi bude chyba poradatelu u takoveho zavodu

+2/−3
14.4.2015 21:24

P23a25v49l29i73n32a 29H23a50m73p43l21o39v17a 7261128539372

Precti si clanek, pust si video, dej si nozky do lavoru a pak mudruj:-)

+3/−8
14.4.2015 21:40

M57i34c17h37a57l 72K40r53e23j70č85a 5608736866363

Ty si chytra jak nadrazni lavicka. Jeden argument strida druhy.

+3/−2
15.4.2015 8:01

C36a25r90m87e94n 16K75e42l72l61i71e 8801781391948

Vam asi vadi zeny s lepsi znalosti cyklistiky nez mate vy.

Priznejte se.

+2/0
15.4.2015 14:18

P83a35v31l44i39n65a 40H84a66m75p88l30o18v58a 7371888109552

Ty ani tak, jako ta trava pod ni.....

+1/0
15.4.2015 22:47

M83a12r91i34á24n 57J31o81s90e44f75í85k 1913611237278

A co nějaký argument...

0/0
16.4.2015 12:06

M86i59c38h38a57l 69M95i40l33l21e16r 9856662839442

pokud by ses namahal cist i dole, mohl sis precist jeji argument.;-)

0/0
16.4.2015 13:30

P71a71v34l93a 36Č13i58h21á72k23o56v74á 1951185808835

tak pokud to bereme tak, ze svym chovanim davaji signal mladsim i treba amaterskym cyklistum a predpisy jsou predpisy  ....pak diskvalifikovat 

   ale jak uz bylo receno, sam slovek pred prejezdem zastavi, ale kdyby vsichni zacali brzdit, pak asi nekteri na tech kolejich skonci taky, i kdyz na druhou stranu zpomalit museli, aby proklickovali temi srankami, tak nevim :(

0/0
14.4.2015 20:54

M36i16c89h70a77l 59M70i97l23l16e61r 9106122519442

cervena zacala svitit driv, nez sly zavory dolu. S nedostatkem casu na zastaveni je to spis vymluva. Stacilo mit pobliz prejezdu pana ci damu mavajiciho  praporkem oznacujicim prekazku na trati a peloton zpomali, takze zastavit pak neni zadny problem.

Kdyz spadly ty zavory, bylo videt, ze zavodnici nemeli zadny problem zastavit a prelezt je.

+2/0
15.4.2015 2:02

P25a17v98l13i23n66a 67H85a24m37p48l65o25v10a 7941988319522

Diskvalifikovala bych jich vsech tech cca 150, co neposlechlo prikaz poradatelu a policistu. Tato korektnost, viz info v clanku, ze by to ubralo na prestizi zavodu, vubec neberu. Priste tam muze byt rozmaznuta pulka zavodniho pole az do cilove stanice :-P Potom teprve se asi zacne neco dit.jednoznacne chyba zavodniku. A kdo tvrdi, ze v te rychlosti nemohli nic postrehnout, nema tucha o zivote v peletonu. Tam se dejou veci!

+7/−3
14.4.2015 20:51

K36a78r79e75l 22Z66a21c10e36k 7791299511577

Já bych diskvalifikoval všechny, včetně pořadatelů a rozhodčích. Vůbec to nezvládli...

+1/0
15.4.2015 2:23

V18a30c78l41a66v 96P14e66r27o68u29t75k43a 6388937554971

tak tady bych to spíš hodil na pořadatele než na závodníky. Jenom žasnu jak TGV a občejné závory u nás všude beton a hradby ...

+3/0
14.4.2015 20:38
Foto

M28i17r39o57s75l72a63v 48S93k41ř91í23č40e86k 8650725789397

Beton a hradby??? Kde??? Na koridoru OV - PHA jsem je nezaregistroval.

+1/0
14.4.2015 20:46

L44u46d67ě37k 12N26ě84m19e20c 5605981772374

Jestli myslíte OV jako Ostravu, tak se nedíváte úplně dobře. Pravda je, že na jiných tratích je toho betonu a hradeb obyčejně více.

0/0
14.4.2015 20:55
Foto

M26i54r38o61s22l21a10v 42S57k24ř92í72č64e22k 8530855809627

Myslím OV jako Ostravu, a koridor jako celou trať do Prahy. Nevylučuju, že jsou někde extra zabezpečené přejezdy, ale naprostá většina jsou běžné "šraňky" a světla.

0/0
15.4.2015 14:50

L13u64d98ě59k 19N39ě89m14e23c 5725651612134

Aha... tak to každý mluvíme o něčem jiném. Betonové ohrady jsou v upravovaných koridorech v některých městech (zde třeba u Ústí nad Orlicí). Nejspíš kvůli tomu, aby hluk provozu nerušil místní. Nevím, co by mohly být extra zabezpečené přejezdy. Nepředpokládám, že byste měl na mysli vztyčení betonových zátaras, které by zabránily uvízlému autu v úniku z přejezdu.

0/0
15.4.2015 14:58

J48a26n 13F74a68n12t35a 6531606781963

Zrovna pres tento prejezd projizdelo TGV hodne zvolna. Pokud vim, tak vsechna krizeni s tratemi TGV, kde jezdi plnou rychlosti jsou vyhradne mimourovnova.

+1/0
14.4.2015 21:28

M85a31r74t64i46n 13N41o33v38o96t95n23ý 3386666451974

TGV umí jezdit i po běžných tratích. Zde se evidentně nejednalo o VRT, proto tam je možný úrovňový přejezd.

0/0
15.4.2015 10:30

J70a18n 96S36k76á94l20a 8532561614475

Přečetl jsem si většinu z téhle diskuse a něco mě zaráží víc než peloton objíždějící závory. Nechápu, proč tady diskutují lidi, kteří, podle toho co píší, snad na kole nikdy neseděli, natož aby měli za sebou jedinej závodní kilometr a mohli se tak vcítit do kůže těch závodníků.

+8/−6
14.4.2015 20:22

M84o83j55m19í51r 84S12k72á86l63a 2350672196

R^;-)

+1/0
14.4.2015 20:57

Z41d42e33n15o 51M12i74c17i33o 3135632451635

Každá významná zpráva o závodní cyklistice zde nikoho nezaujme, ale pokud se jedná o "skandál" či něco podobného, hned je tu plno odborníků, kteří zkrátka neví, že pohyb v pelotonu má svá specifika, což podtrhuje i abnormální důležitost závodu. Právě ti, co na kole nejezdí pomalu ani rekreačně, jsou nejvíce kritičtí.

+3/−1
14.4.2015 21:02

L51u29b89o21š 31U18l84r65i55c48h 5821870548374

Máte zvrátenú logiku. 

Podľa Vás nikto nesmie kritizovať a diskutovať o prezidentovi, lebo nikdy nebol prezident a nemá ani jeden deň prezidentovania. O vraždách môžu diskutovať iba vrahovia?

+3/0
14.4.2015 21:29

M35i93c57h44a45l 50M87i94l44l71e14r 9116532859392

diskutovat i kdyz o danemu tematu nemaji ani sajna samozrejme mohou, ale pokud budou TRVAT na vlastnich neinformovane vytvorenych teoriich, nemohou se divit jestli je nekdo za to radne zkritizuje ;-);-);-)

0/−1
15.4.2015 8:59

M60i80r90o73s87l42a81v 81T75i42š26e81r 4529849924492

Cha! :D

0/0
15.4.2015 7:08
Foto

K27a96r73e48l 23P74l68a28c94h74ý 6566846274169

Jednoznacna chyba poradatelu. Naplanovat zavod na prujezd vlaku, to jsem jeste nezazil. Ani ve film"Cvoci" Tem, co cekali u zavor by meli tedy alespon odecist cas cekani.

+2/−4
14.4.2015 20:15

T29o63m97á36š 93K67n90a24i66f93l 6533210817110

Četls vůbec článek?

+1/0
14.4.2015 20:37
Foto

M28i67r44o19s50l31a86v 14S78k47ř26í85č22e71k 8780225859957

Karle, ty jsi totál mimo... Zkus si někdy vygooglovat itineráře etap na nějakém závodě, a podívej se na předpokládaná rozpětí dojezdů etap které mají 200+km.

+2/0
14.4.2015 20:49
Foto

M63i68r23o61s83l26a89v 35S57k13ř39í78č94e11k 8920665989367

Vzhledem k předpokládané lenosti/neschopnosti, jsem to udělal za tebe::

http://www.letour.fr/le-tour/2014/us/stage-7.html

NANCY 

234.5  

17h07 

17h22 17h38 - takže půl hodiny. A to je P-R delší, a dost často se v závislosti na počasí(větru) průměr odchýlí o dost víc.

+1/0
14.4.2015 20:53

M40i46c44h94a29l 24M84i59l19l18e54r 9286452549182

!!omyl - ode me melo byt MINUS!!

0/0
15.4.2015 2:05

M56i56c22h87a65l 83M27i29l24l73e82r 9746982529242

omlouvam se, tohle platilo pod jiny prispevek. Plachemu jsem dal plus a to z duvodu, ze on i Skricek maji kazdy kus pravdy.

Poradatele skutecne maji program, uverejneny predem,  vypocitany na 3 casove alternativy pro vsechny dulezite body trasy. To je ale jenom TEORIE.

NEMAJI ale ZADNOU KONTROLU nad pelotonem jakou rychlosti kde zavodnici pojedou: zalezi na povetrnostnich podminkach, momentalni situaci v zavodu i taktice tymu ten ktery den/ten ktery usek.

Neni prakticky mozne upravit casove start tak, aby to pokazde vyhovalo jizdnimu radu vlaku nekde o 200km dal kdyz sami zavodnici ani poradatele predem nevedi, zda tam zavodnici budou v 15:07, 15:22 nebo 15:38, v jednom velkem baliku nebo dokonce roztrhani na 10 skupin radu minut od sebe.

Pri techto zavodech cas je nejdulezitejsi pro casovani televiznich prenosu, odkud poradatelum prichazeji penize. Za to take plati sponzori a bez nich by zavodnici mohli leda hrat kulicky. Letosni Paris- Roubaix mela start zpozdeny o 10 minut, protoze prevladajici vitr sel do zad a ocekavalo se, ze zavodnici pojedou rychleji, tudiz, ze zavod by skoncil prilis brzo pro naplanovane televizni prenosy. Zdrzeni diky vlaku neni pri zavodech vyjimkou, stava se to a je to soucast zavodu. Vedeni zavodu ma v rukou moznost upraveni casovych odstupu pro zavodniky zdrzene prejezdem vlaku.

0/0
15.4.2015 2:31

D91a54v72i51d 81K48a61h67a49j 2981764331165

Chyba pořadatelů a pelotonu! !! Priste to chce umět zbrzdit balík a tvrde postihy za nerespektování pravidel. A klokan MM se opet převádí...boze proc! !

+1/−1
14.4.2015 20:07

P80a79v38l67i84n70a 47H53a80m78p43l52o22v27a 7301318459492

MM ma pravdu. Krome tech poradatelu, ktere zavodnici ingnorovali, pise to same co ty. Takze jsi asi nejak mimo....

+2/0
14.4.2015 21:44

D84a17v93i25d 10K55a92h71a68j 2931884711885

Staci napsat pár vět a ne ty jeho romány. ..

0/0
14.4.2015 22:32

M87i60c20h47a43l 44M25i88l38l14e70r 9216752389982

:-P no jo, ja za to nemuzu, ze nejake galusky maji omezenou chapaci schopnost i pamet a pri treti vete zapomenou, o cem se psalo v prvni.;-)

+1/−1
15.4.2015 2:10

M68o31j41m45í14r 58S91k25á22l64a 2790812736

... a zvládají akorát mínusovat;-D

+1/0
15.4.2015 7:17

P22a12v52e64l 18K89o54c90i11a78n 1852860296597

Je to takový hezký relikt minulosti. Před 100 lety nešlo udělat delší trasu závodu, aniž by vedla přes přejezd. (a asi to nejde ani dnes) No a tak je pravidlo, že se nesmí přejíždět spuštěné závory. Ovlivnění výsledku se bere jako zásah vyšší moci. Ostatně i na TdF bývá k vidění spoustu přejezdů, ale zpravidla na lokálkách. V tomto případě se nejspíš jednalo o konvenční trať s provozem TGV, tj. 160 km/h nebo méně. Na vysokorychlostních tratích žádné úrovňové přejezdy nejsou.

+2/0
14.4.2015 20:01

P56a12v33e14l 33K27o93c13i46a62n 1522670396957

Ostatně i podle fotek vypadá ten přejezd dost chatrně. V každém případě, na rozmašírování to stačí.

0/0
14.4.2015 20:05

P44e97t81r 62T61y51č75k36a 6605152129842

Pokud tam jezdi TGV tak je to fakt o hubu.

0/0
14.4.2015 19:33

T83o17m67á52š 54K58n83a98i44f22l 6873600557640

to, ze tam jezdi TGV na tom nic nemeni .. vzhledem k tomu, ze je tam urovnove krizeni, tak je to trat, kde (i kdyz je to tgv) to nejede rychleji, nez 160 km/h, cili jako normalni vlak...

0/0
14.4.2015 20:38

J79a19n 64Š89i22ř50i60n57a 5555125

Podle toho videa ti vepředu přejeli ještě před závorami v pohodě, za nimi bylo x dalších rozjetých jezdců, ti by už to přejet asi neměli (ale zase pokud by najednou prudce zabrzdili, tak tam lehne takových 100 lidí a ti vepředu mají hezky polámané kosti. Pokud někoho stíhat, tak ty, co tam vjeli, když už byly závory dole...Jen je podivné, že vlak projel, závory šly nahoru, zbytek se rozjel, ale za pár sekund šly opět závory dolů.

0/0
14.4.2015 19:26
Foto

R95o32s35t77i82s30l51a27v 11S48t43r85ž44í93n17e92k 2831391611322

dobrá diskuze, díky :-)

+1/0
14.4.2015 19:07

M20i31r17o95s71l66a70v 70T92i61š34e35r 4609649554322

Cyklisti bezohlední, jako vždy. Mašinfíra by měl pár let klidné spaní, kdyby jich nějakých deset kousků rozházel po okolí.

+2/−3
14.4.2015 18:51

K32a15r25e24l 70F70a58j17t 5318922731693

V diskuzi několik lidí navrhuje přes přejezd postavit (provizorní) přejezd ... já bych to zkusil po česku ... co TUNEL ??? ;-D;-D;-D

+12/0
14.4.2015 18:50

E81m28i66l 30M95i33n91á74ř 7250389169267

Prohlédl jsem si fotku č.11 a Štyby je v pohodě za přejezdem a Degenkolb se tam ohýbá pod padajícíma šraňkama. (Jestli jsem je správně poznal).

Takže čelo skupiny možná projelo i v souladu s předpisy. A co pak s tím? Myslím, že to rozhodčí s pořadatelem rozhodl správně. Řídí to tam policisté a přihlíží i pořadatel/rozhodčí. Na snímku 1 je vidět, že konec skupiny policisté stopli.

Správně a citlivě vyřešeno. Nemyslím, že byly ohroženy životy.

+1/−3
14.4.2015 18:43

L58u79d33v49i23k 17S35p79i48n84k69a 1772247460605

chyba cyklistů. závod má mnohaletou tradici a vlaky jezdí vždy. tedy nic nového a v cyklistice běžné. i při grandtour.

+2/0
14.4.2015 18:43

E49m71i98l 74M77i91n11á87ř 7740939149397

Cyklisté závodí na uzavřené silnici a poslouchají pořadatele a neřeší dopravní předpisy. Tak to bylo i na přejezdu.

+3/−1
14.4.2015 18:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze