Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Loprais je po 5. etapě Dakaru třetí, polepšil si i Pabiška

Aleš Loprais dojel v páté etapě Rallye Dakar na čtvrtém místě a v průběžném pořadí soutěže kamionů se posunul na třetí příčku. Český pilot manu má o osm sekund lepší čas než ruský obhájce prvenství Andrej Karginov, na vedoucího Eduarda Nikolajeva ztrácí Loprais 27 a půl minuty. Další české kamiony před půlnocí do cíle nedorazily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M26i95c65h65a97l 73N66a92j73m38a64n 7899723276900

Oficiální rozhodnutí další účasti Macíka stále není!

Organizátor má spoustu práce ještě se včerejší etapou a proto naše posádka dnes odstartuje z 35. místa mezi kamiony a večer uslyší rozhodnutí jury. Martin Macík Jr. A jeho posádka stále doufá, ale vědí, že to může být jejich poslední etapa na tomto Dakaru.

0/0
9.1.2015 12:39

M57i28c98h71a31e80l 52K25o50n13e51č62n76ý 6232263119499

S tím vrtulníkem - suprfotkaR^R^R^

+1/0
9.1.2015 9:02

L16u92k75á37š 97B13r24a80n28d55e46j38s 2133665711161

Jen telegraficky - Tomáš Tomeček vyhrál 9. etapu AER. R^  Bohužel v celkové klasifikaci jsou po jeho problémech z předchozí etapy oba Kamazy daleko vpředu. KAMAZ vypadá, že letos vyhraje "oba Dakary".

+1/0
9.1.2015 8:11
Foto

M36i71c48h70a82l 97N54a23j54m13a87n 7839573646530

On kdyby Kamaz na AER nevyhrál, tak by to bylo velké překvapení (nic. proti Tomečkovi).

0/0
9.1.2015 8:26

L66u44k88á61š 74B23r75a76n10d52e34j92s 2763855521431

To jistě, ale do svých problémů je Tom kupodivu proháněl, jakkoli sám na stránkách psal, že jeho 100% Tatra je bohužel jinde a bude s ní muset něco udělat, aby byl konkurenceschopný

0/0
9.1.2015 9:28
Foto

M76i78c24h16a39l 27N56a35j61m89a87n 7529503476690

Tomáš má u své tatry rezervy v podvozku (tlumiče) - to je jen o penězích, osazení závodními tlumiči rieger vyjde pro jeho tatru na cca 1,5 mil.

Další problém je výkon motoru a tam je konečná - tatrováckého už víc nevymáčkne, aby to nebylo na úkor spolehlivosti. To letos vyzkoušel na své tatře tým Svoboda, kdy sice měl pěkný výkon, ale motor jim odcházel (nyní realizují zástavbu motoru Gyrtech).

0/0
9.1.2015 10:21

J23i82ř66í 83O63l89t 9901948162821

Ten Coma na motorce je docela "hovádko" :-)

Se svým časem v této etapě by byl druhej i mezi kamiony!!

0/0
9.1.2015 7:37
Foto

M47i55c93h96a55l 20N46a74j87m80a53n 7409183286150

Spíše jsou "hovádka" někteří jezdci na kamionech. To tempo co drží prvních 6 - 8 jezdců je neskutečné.

0/0
9.1.2015 7:45

J54i11ř19í 33O75l15t 9621268842491

Kdepak, motorky mají nejpomalejší časy. Navíc valit to v tý rychlosti v kabině kamionu a nebo na motorce je úplně jinej sport. Nesrovnatelný.

0/0
9.1.2015 8:03

P39a86v93l57a 36K92v41a67p22i42l70o45v87á 7859118164977

Nene Coma je boží a největší sympaťák ;-)

0/0
9.1.2015 11:16
Foto

M19i39c51h17a38l 65N74a39j23m84a41n 7899973966260

info o našich, kromě Lopraise.

Kolomý včera technické problémy a převrátil tatru na bok -19. místo, ztráta 1 hodina a 15 minut.

Vrátný jel pěkně, zajel svůj nejlepší výdledek - 8. místo, ztráta 40 minut

Macík problém s diferenciálem, na trati neopravitelné, snaží se dostat do cíle po silnici - v lepším případě penalizace v řádu několika hodin, v horším diskvalifikace.

Huzink (Tatra)  po karambolu v předminulé etapě je auto v pořádku a jel solidně - 23. místo, ztráta 1 hodina a 38 minut.

Szustkowski (Tatra) jel svůj standart - 25. místo, ztráta 1 hodina a 46 minut

Ardavichus (Tatra) opět zklamání jak jezdecké tak i technické problémy - 29. místo, ztráta 1 hodina a 47 minut

Kasák (Tatra) - 31. místo, ztráta 2 hodiny a 31 minut

+5/0
9.1.2015 6:42

P16a12v97e82l 53M43i29k68u21l68a 6718393286537

Díky za info R^

0/0
9.1.2015 7:10

J94o20s24e45f 62F55a87r29m73a10č72k18a 7254462937

Stále nechápu, proč se stále vyhazují stamiliony na tak pochybné a naprosto ničím  přínosné akce. Už tam nejezdí naši ani na naších výrobcích, jak tomu bylo dříve. Takže propagují cizí firmy a zde shání sponzory, kteří by měli raději podporovat zájmové vyžití mládeže. Úplně stejné je to s vyhozenými miliony na VC v Brně. Anonymní žadatelé požadují na státu milionové částky na startovné a v pozadí je jen pár vykutálených tvorů v čele vyžírkou Haškem. Žadatelé o granty na dětské projekty na MŠMT tak dostávají drobné, které jim nic neřeší.

0/−12
9.1.2015 0:03

M43a51r15t40i72n 61H44a52r80t46i86g 9509664222876

Sponzoři se snad mohou svobodně rozhodnout jakým způsobem chtějí prezentovat svojí společnost a podle toho si vybírají i to kam směřují investice ne?

+6/0
9.1.2015 0:06

L83u70k64á24š 77B32r85a12n77d32e26j43s 2923815461581

Šmarjá, vždyť je to Farmačka..

0/0
9.1.2015 0:53

O98n77d63r80e94j 19S93i75d71o57n 6334736781502

Jaky svobodne, o vsem a o vsech by preci meli rozhodovat soudruzi jako Farmacka na zaklade instrukci z Moskvy, ne?

0/0
9.1.2015 3:15

J66o13s58e19f 84K94u85b39e43š 7268218353718

Ať si každý ze svých peněz sponzoruje co uzná za vhodné, do toho mu ani vy ani já nemáme co kecat. Co se týče VC Brna to je trošku jiná písnička, tam si chtějí sáhnout na veřejné peníze. Přijedou Němci a Rakušáci, vypijí pivo, někteří koupí benzín .... a jestli se na spotřební dani a DPH vybere víc než kolik jsou náklady státu/kraje (dotace, náklady na práci policie atp.) je vše OK, pokud ne tak je to špatně. Problém není v tom, že stát/kraj dotuje VC, problém je v tom, že není taková důvěryhodná studie k dispozici.

0/0
9.1.2015 9:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze