Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Před 30 lety vyjeli na Dakar. A málem skončili hned na Rozvadově

Před 30 lety byl prvním Čechem, který se svou posádkou dokončil - do té doby v tuzemsku neznámou - Rallye Dakar. Teď se Jiří Moskal v 66 letech do Afriky vrací. I s původní liazkou!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D64a24n94i66e56l 57Š63e53r27á69k 5173243371218

Pan Moskal má u mne velký respekt! Nejen díky minulosti, ale i teď R^ Děkuji Vám za zážitky :-)

+1/0
31.12.2014 0:54

J51i22ř47í 95E67r59b75e64n 1713674636317

A jak čtu o Frantovi Vojtíškovi, tak se mi to začíná skládat dohromady, proč mu už někdy v 91. nebo 92. roce LIAZ odmítl oficiální partnerství na okruzích, i když jezdil s jejich autem... Obyčejná lidská blbost, malost a nesnášenlivost na obou stranách.

+1/0
28.12.2014 23:39

R62o62m77a12n 38K45r18a62t21o46c57h94v13í28l 6426667596844

Taky čumim......

0/0
31.1.2015 1:38

L48i97b70o33r 31R19o43t87r48e50k71l 9106518360134

kvuli takovejm soudruhum namestkum neni dneska nic

0/−1
28.12.2014 12:07

J35i94ř10í 74E25r40b71e15n 1733984146637

Jenže on už to byl PAN náměstek - jeden z těch severočeských porevolučních zlatokopů, kteří naplivali na vše, co v 80. letech LIAZ za Koreckého, Dědka a dalších lidí dokázal. Soudruzi ředitelé a soudruzi náměstci v letech 1985-90 spolupracovali s Ivecem a Deutzem, jejich následovníci to vše hodili přes palubu, i když technici se snažili a nové řady 200, ale hlavně 300 i 400 byly srovnatelné s konkurencí.

Ono se to nezdá, ale konec LIAZu odstartovalo už rozdělení Československa, kdy se rozpadl i liazácký koncern a jeho manažeři si odmítali připustit, že musejí budovat dealerskou síť nebo aspoň pokračovat ve spolupráci s Motokovem, aby měli jakés takés naděje na vývoz...

+2/0
28.12.2014 23:36

R52o92m49a26n 18K14r86a28t65o60c39h41v67í68l 6506967676904

Zase si nemyslete, že by Liazka dokázala konkurovat západním značkám....

0/0
31.1.2015 1:39

P21e94t30r 91L77a32n41d91a 1449540765914

Jsou tu jen 3 jména a stejně je autor článku spletl :-(

0/0
28.12.2014 10:27

R95e33n27é 55C90v94r97k33a62l 9946649186476

Vojtíškovi se ale opravdu říkalo běžně Fanda, i když je František. Přečtěte si "dakarskou bibli" od Fencl-Hlaváček, nebo od Králíka o Dakaru 88...

A 627 fandím, ať se znovu podívá do Dakaru. I když jsem byl spíše Tatrovák, Liazky to začaly  - a dodnes, když kolem chaty občas projede Liaz-Agro, uroním potají slzu;-(

+2/0
29.12.2014 9:51

P73e65t68r 16L55a88n74d47a 1829860195434

Čert vem přezdívky, tady jde o to, že ten osel nazval Víťu Jelínkem!

Tatra mě v Dakaru nikdy nezajímala, to už nebylo ono, o tom by mě ani žádná bible nepřesvědčila.

0/0
30.12.2014 20:28
Foto

A59l25e26š 83K26l69o41n 7510721631159

Je, resp. ještě víc byl to krásný podnik, Dakar v 80.letech. Vzpomínám s láskou :) Africa Race už bohužel není pro mne, už je to na mne moc profi akce. V roce 2015 se ale účastníme obdobné, jen ještě víc amatérské rally Budapešť-Bamako, tak kdybyste nás někdo chtěli sledovat - favoritemdoafriky.cz

+1/0
28.12.2014 9:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze