Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

König poznává Tour. Vítr, stres, pády. Ať už přijdou kopce, vyhlíží

Za cílem si vzal od masérky láhev s vodou, sedl na kolo a uháněl k týmovému busu. Tam cyklista Leopold König sedl na trenažér a pomalu točil nohama, tak ze sebe dostával únavu ze 4. etapy Tour de France.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I62v37a65n 72H77a78n77c48k95o 2891676883699

Tak to je veľký amatérizmus nechať svojho lídra na GC 6 km pred cieľom bez podpory, veď v rovinatých etapách je to asi najkritickejšie miesto, to musia byť okolo lídra aspoň 3 cyklisti ktorí sú mu po ruke v prípade akýchkoľvek problémov. :-/

+1/0
9.7.2014 10:19

J52a46r91e56k 66W72o19l53f 5600499740

Dneska doufám, že se mi podaří "ohulit" práci a tak nejdýl v 15h utíkám směr televizor!! R^

0/0
9.7.2014 7:53

M79i59l98o77s 85V45a37l47y 8356842787982

Leos^, jeden z mala jedincu v peletone, pred kym se MUSI  s m e k n o u t    !!R^!!

+1/0
9.7.2014 0:36

T28o98m21á66š 14B27r41a23b11e11c 2308436945636

Otázka, jestli NetApp nezmění po 2 etapách lídra, mě dost točí. Svědčí to o absolutním neznalosti cyklistiky. Pokud tedy není lídr v totální krizi, což Leo není. Úplně stejně se před pár lety horlivě ptal po jedné ne zcela povedené etapě TM v rozhovoru s šéfem Astany ohledně Romana Kreuzigera.

Doufám, že časem začne psát o cyklu na idnes někdo, kdo tomu opravdu rozumí

+5/0
8.7.2014 22:16

J20i34r84i 66G59a11z87d90a 8924273784984

Tahle otázka je taky nad moje chápání. ..

+1/0
8.7.2014 22:23

M62a59r62t30i62n 83P72r47o73k56e55š 3161157362288

Jeho chvíle ještě příjdou-doufám R^

0/0
8.7.2014 21:47

M36a72r78t38i64n 82S32ý35k12o61r67a 1357768217377

Jak tam mohl zůstat sám 8-o

+1/0
8.7.2014 20:28

M16a92r86e15k 64Š81e59b80e47l45a 6704578891625

Jednoduse.. zmatky, nervozita, nekdo ho pribrzdi a je to...

0/0
9.7.2014 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze