Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Těžký pád, australský triumf a zmar Kaťuše. Rodríguez si zlomil žebro

Drsný pád s mnoha postiženými a po něm osmikilometrové stoupání do cíle, které změnilo pořadí Gira d´Italia. Taková byla 6. etapa do Montecassini. Přesto muž v růžovém dresu zůstává stejný: Michael Matthews z Oriky udržel krok s vrchaři a vyhrál! Slaví i třetí Cadel Evans. Svým největším sokům pro celkové pořadí ujel takřka o minutu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44o86j50m65í53r 68S92k16á41l55a 2880252546

Nepsané pravidlo proficyklistů je (no, bohužel už spíš BYLO), že pokud má žluťák pád, technický problém atd., tak se neútočí a počká se na něj. Je z historie řada případů, kdy poté co žluťák po pádu odstoupil z TdF nechtěl druhý den nový vedoucí závoďák celkového pořadí jet ve žlutém. Dokonce jsou známé i případy, kdy na sebe čekali největší favoriti, přestože v tom okamžiku ani jeden z nich nebyl ve žlutém. Protože se navzájem uznávali a chtěli si to rozdat na férovku jako chlap proti chlapovi.

Mám takový dojem, že tyto časy definitivně skončily na TdF 2010 a mimo jiné diváci v cíli inkriminované etapy to okamžitě tomu prolhanému umouněnému přizdisráči dali docela jasně najevo když si navlékal žlutý dres...

+1/−1
16.5.2014 17:07

T87o81m23á41š 77B28r11a71b82e66c 2678926335726

Mnozí si můžou o Lancem myslet jen to špatné, ale je pravda, že pokud měl Jan problém, který nesouvisel s jeho výkonností, nikdy neútočil. Na rozdíl třeba od Pantaniho, který klidně nastoupil po soupeřově defektu či na bufetu :-/Rv

+1/0
16.5.2014 19:31

M13i64c14h28a90l 62M56i31l84l20e32r 9926662949102

ano - souhlas -nepsane pravidlo o zlutakovi a plati to i v pripade defektu...take plati potazmo o ruzovem v Giro, protoze zlutak v Giro = ruzovy

V tom pripade take dovol, abych pripomnel, ze v danem pripade byl v RUZOVEM Matthews z Orica a sedel na spici pelotonu, neovlivnen padem, protoze jak Orica tak BMC slapaly na spici prakticky cely den- mel snad cekat sam na sebe????Druhy v poradi Weening z Oricy byl vzadu, ale 3. v poradi Evans byl s Matthewsem. Mel i on cekat sam na sebe?

Ve 2.etape zminovane TDF 2010 zdanlive "rytirsky" Cancellara ve zlutem premluvil peloton ke zpomaleni - na prikaz Riijse, aby Andy nenabyl prilis velkou ztratu. Hned v nasledujici etape ten samy Cancellara, tentokrat bez zluteho, zase na prikaz Riijse sebral Andyho a slapl na to jak dabel.....zatimco Chavanel ten den ve zlutem, Contas, Armstrong a dalsi favorite byli zdrzeni serii padu kolem Franka Schlecka. Nikdo na nikoho necekal, kazdy se staral sam o sebe a jel jak nejlepe mohl. Za to jsou placeni. To je profesionalni zavod.

Kdyz se vezme v uvahu konecny vysledek, odecte Contas s jeho spanelskymi steaky v Pyrenejich, ktery mel za nasledek povyseni Andyho na 1.misto v konecnem poradi, byly to prave zasahy Cancellary ve 2. a 3. etape, ktere Andymu vyhraly TDF 2010. Menchov skoncil druhy s 1'22'' za nim a Sammy Sanchez 3. se ztratou 3 minut. Nebyt Cancellarova zasahu, mel by Andy dost aby porazil Menchova a Sancheze?

0/0
17.5.2014 3:47

M56i76c45h79a57l 23M17i13l96l31e65r 9946102669682

Pro zajimavost dodavam cast z interview s "Puritem" Rodriguezem, ktery spolu s dalsim spolujezdcem musel diky tomuto padu ze zavodu odstoupit:

"Cely den nam rikali, abychom se drzeli na spici. Neudelali jsme to. Je to nase chyba".

Je zajimave, ze nikdo ze zavodniku se neohanel "meli na nas pockat", otazku prinesla nektera media. Asi proto, ze zavodnici vedi, ze se jednalo o vlastni chybu jezdcu a take vedi, ze jsou profesionalove a zac je tymy a sponzori plati.

Pad byl zavinen nerozhodnym pristupem nekterych zavodniku k trojuhelnikovemu rozdelovaci provozu pred okruhem, kdyz namisto aby si vcas zvolili smer a proste pokracovali v jizde, nekteri zacali vahat, brzdit, coz na mokre silnici.....

Dal jsem tu uz prirovnani: Kdyz si ve finale 400m prekazek Zuzanina nejvetsi souperka spravne nerozlozi nabeh na jednu z prekazek a v zapalu boje bezi o malinko vetsi rychlosti, nez by mela, pristane s odrazovou nohou prilis blizko prekazce. S nejvetsi pravdepodobnosti o ni zakopne a je mozne, ze sebou placne na drahu. Mela by Zuzana Hejnova a ostatni zavodnice zvolnit a pockat az se sebere?

0/0
17.5.2014 4:02

J48a92n 70V12y34b22í18h81a85l 8596500689898

Jsi sprostý, xenofobní a apeluješ na gentlemanství? Ještě k tomu zcela mylně? (Jak MIchal vysvětluej níže). Fuj. Rv

0/0
17.5.2014 8:21

J59a83n 56V43y89b49í88h10a72l 8916750959678

Cadelovi držím palce, jako jednomu ze stárnoucí a řídnoucí gardy dřevních Ferraristů, který bojuje proti zástupům "marginal gains" mladíků, borců, co mizí na pár měsíců do Kolumbie a dalších... Vítězství bych mu přál, považuju ho za jednoho z nejférovějších a nejtalentovanějších borců v pelotonu.

Zatím jede velice dobře a má i potřebné štěstí.

0/0
16.5.2014 8:59

J83a55k15u83b 58T58r98o28c25h 7317360974556

Přesně tak. Ale rozhodně Cadel není nejtalentovanější, on si to všechno musel tvrdě vydřít. Na rozdíl od jezdců typu Froome, Quintana a podobně, kteří během jedné sezony vystřelili jako rakety.

+1/0
16.5.2014 9:44

J16a85n 73V20y67b49í40h31a52l 8566620749448

Naopak Cadel byl vždycky jeden z nejtalentovanějších. Projdi se trochu jeho historií. Že Quintana vystřelil během jedné sezóny může říct člověk jedině tehdy, pokud o něm nic neví. Quintana i Cadel byli vždy velké talenty. Ovšem Froome, to ano, to je jiná káva...

0/0
16.5.2014 14:38

J25a20k35u57b 53T80r11o60c29h 7417850274756

Tahle etapa mi připomněla jednu etapu na TdF. Bylo to v roce jak vyhrál Contador, který zaútočil po spadlém řetězu Andyho Shlecka. Tenkrát začínala Tour etapama v Belgii a jelo se na kostkách. Každou chvíli měl někdo defekt nebo spadl. Nečekalo se, ale nejelo se extrémní tempo. Až asi 30 km před cílem to popadalo v popředí a zůstalo stát spoustu favoritů. Okamžitě po tomto pádu za to vzali Cancellara a spol. z týmu Trek a Shleck měl v cíli poměrně slušný náskok. Tady mi to nepřišlo fér, jelikož jízda na kostkách je o velkém štěstí, i ten kdo je dobrý technik může být sestřelen. Naopak spadlý řetěz Andyho byla jeho chyba při přehazování.

0/−1
16.5.2014 8:47

M94i63c16h11a35l 56Z24e74l27e62n11ý 6274843895316

Je to zajimave dilema, jestli je fer utocit po padu nebo ne. Ja bych k tomu dodal, ze podle meho nazoru, ktery samozrejme nemusi byt spravny, je spravne pockat na nekoho, kdo byl necim postizeny nespravedlive a bez vlastniho zavineni.

Kdyz napriklad nekoho sunda divak nebo pes, tak za to ten jezdec proste nemuze a nedalo se to cekat. Takze bych na nej pockal.

Pokud nekdo vletne neprimerene rychle na kruhovy objezd, tak je to do jiste miry jeho vina nebo jezdecka nesikovnost. A pak mi prijde zbytecne na nej cekat. Navic prave proto tymy drzi sve lidry v cele, protoze tam je riziko padu mensi. Ale to "drzeni v cele" tym stoji spoustu sil.

Jen se do me prosim nepoustejte, pokud nesouhlasite, je to jen nazor amaterskeho cyklisty a vasniveho fanouska :-)

+2/0
16.5.2014 7:27

P56a26v15e73l 61N15e12d46ě53l79a 5156260724961

samozřejmě, že to je fér. Pády k cyklistice patří. Tohle čekání na někoho nechápu.

+2/0
16.5.2014 8:30

J62i14n71d59ř47i18c54h 13S76p61i97l68k43a 9890621209829

Rodriguez je opravdu pechfogl:-/

+1/0
16.5.2014 6:23

J35a28r98o42s43l50a63v 70T58k88a89d53l94e32c 6196700946220

Hellou kucí a holci..;-) Chvíli tady nejsem a vidím,že to začíná být zajímavé. Michal se nám rozjel jako Cadel;-D    BMCR^

+2/0
16.5.2014 6:23

M46o38j29m32í84r 58S95k78á95l28a 2580382506

Hello kopyto:-) máme tu holt dalšího "experta" na road cycling...;-D

+1/0
16.5.2014 7:11

J47o84s46e24f 62J61e24ž36e85k 1712260133674

Rytiri vymreli. Cadel za to vzal hned po padu ostatnich. Proto mu nefandim a nikdy nebudu. Byt tam Cancelara tak je zastavi.

+1/−6
15.5.2014 20:56

M90i42c27h71a18l 24M47i66l52l49e86r 9236802709232

;-D meles nesmysly. Cancellara zpomalil JENOM POKUD se jednalo o pad prominentniho clena VLASTNIHO tymu. V jinem pripade, po padech souperu, naopak ZRYCHLIL! Viz pred par lety etapa TDF jeta na kostkach severovychodni Francie!!

+5/−1
15.5.2014 21:13

T21o64m14á73š 79B92r70a94b66e81c 2718856575966

Jestli se nepletu, tak tehdy zpomaloval balík (trochu teatrálně) kvůli Andy Schleckovi. Zase musím napsat, že Fabiana hodně uznávám R^

+6/0
15.5.2014 21:19

M82i76c15h94a98l 85M79i74l38l37e25r 9206772389702

Andy je notoricky znamy strachem z mokrych sjezdu a obvykle na nich ziskaval zpozdeni. Tento sjezd byl oznacen jako riziko v prirucce instrukci vydanych vedenim TDF2010. Navic byl pokryty kluzkym mokrym listim a ruzni zavodnici se rozhodli sjizdet opatrneji, nez  spicka pelotonu vedena Chavanelem. Andy ziskal zpozdeni hned na zacatku sjezdu jeste pred padem. Vjetim do pankejtu se samozrejme zpozdil jeste vic. Nastesti on a ostatni, kteri sjeli rovnou do pankejtu, pristali na jeho dne na mekke trave a v blate a krome zpozdeni nedoslo k zadnym velkym zranenim.

Frank na Andyho cekal az se vyhrabe ven a Bjaerne Rijjs naridil Cancellarovi, aby zpomalil peloton. Bylo to v 2.etape, Cancellara mel zluty trikot a s nim status de facto mluvciho pelotonu. Premluvit peloton ke zpomaleni nebylo nijak tezke, protoze hodne tymu melo nektereho jezdce v pankejtu nebo na silnici a menilo kola, cimz se zpozdila doprovodna auta. Jeho "rytirske gesto" prislo rytirske jenom nezasvecenym divakum, kteri nevedeli o franaticke radiove komunikaci od Riijse. Jak spravne pises, bylo teatralni a stalo se na pokyn managera tymu Saxo. Spicka pelotonu s Chavanelem to nevedela, jela normalne, proto Cancellara ten den prisel o zluty trikot.

 Jak teatralni to gesto bylo se ukazalo HNED druhy den, kdy TDF jela do Belgie castecne uzemim kostek mezi Parizi a Roubaix. Tam bylo hodne padu, ktere roztrhaly peloton a nektere byly velmi vazne, sanita odvezla nekolik jezdcu. Mezi nimi Franka Schlecka, ktery si zlomil klicni kost. Cancellara byl jako znamy "majstr-kostkar" v celni skupine. Jakmile Riijs videl, ze Frank se nezveda, pady roztrhaly peloton a podstatne ZPOZDILY ruzne favority, ale ze Andy je v dobre pozici, rekl Cancellarovi, aby na to slapnul a urval co muze. Fabian si z toho udelal casovku jednotlivcu, metelil jako Horymir na Semikovi k Neumetelum a skupina za nim mela co delat, aby udrzela tempo. Dostal zpet zluty trikot, na rytire si prestal hrat, ale to nekteri jeho zdejsi obdivovatele nevedi.

+5/0
16.5.2014 2:06

M97i57c19h21a36l 22M14i11l13l91e12r 9856672479782

S Cancellarou byl tenkrat v celni skupine Andy Schleck. Prave kvuli nemu rekl Riijs Fabianovi, aby na to slapl.  Na velmi uzkych, kostkami dlazdenych usecich severovychodni Francie, pad i jen jednoho jezdce vzdycky hodne zdrzi ty za nim i doprovodna vozidla. Contador sam nespadl, ale ze jel za Schleckem, on a dasi favorite na GC se hodne zdrzeli.

Riijs i Cancellara videli skvelou prilezitost pro Saxo, jak vyuzit situace a pomoci Andymu udelat na Contase a dalsi soupere co nejvetsi naskok.Jak znamo, Contas se pozdeji behem zavodu rozjel, cas znovu ziskal, zvitezil, ale nakonec mu odebrali titul viteze TDF ve prospech Andyho Schlecka. Zaplatil za svou nezrizenou zravost spanelskych steaku.

-

Pro ty, kdo se tady naivne ohaneji predstavou "rytirstvi" v prednich cyklistickych zavodech: ten den byl Andy ve vyhode, na zadne teatralni "rytirstvi" se nehralo, naopak se plne vyuzivala situace. Tak se to bezne dela. Spickova profesionalni cyklistika a vydrzovani tymu stoji sponzory vic jak deset milionu dolaru, eur ci svycarskych franku kazdy rok a za to pozaduji od tymu prislusnou vykonnost.

Pozadovat, aby se jezdci citlive zastavili kdyz nekdo spadne, je nesmysl. Jak potom rozhodnout kdy se zastavit a kdy ne? Kdyz zareaguji po padu nekterych a ne jinych, je to diskriminace. To by se po padu nebo pichnuti muselo cekat na kazdeho jezdce, do cile by se jezdilo za soumraku a hlavni cena by byla cena utechy za dokonceni zavodu.

 V profesionalnich zavodech plati pravidlo "poslednich 3 km" = pri padu v poslednich 3 km, vsichni zavodnici padem poskozeni dostanou stejny cas jako peloton i kdyz dojeli do cile s velkym zpozdenim. Zpomalovani pelotonu, pripadne "neutralizace etapy", kdy zavodnici prestanou soutezit a dojedou do cile jako jeden muz, se dela v situacich, ktere ohrozuji celkovou bezpecnost, pri nejakem vnejsim "utoku" na zavodniky ze strany divaku nebo nezodpovednych ridicu doprovodnych vozidel, pripadne pri tragedii, jakou byla smrt Woutera Weylandta predloni.

+2/0
16.5.2014 4:11

M47i28c79h83a80l 63M38i26l96l92e17r 9256652289932

Jeste ke Cancellarovi, Tome. Fabian je ke svemu nespornemu cyklistickemu talentu predevsim velmi chytry, protrely a zkuseny cyklista, ktery pouziva k jizde nejen nohy, ale i mozek. Nenecha se ovlivnit levnym sentimentem a jede vzdy presne tak, aby dosahl sveho cile.

Kdyz se v TDF (2009?) nekdy v puli jedne relativne rovinate etapy podarilo ujet asi 10 -12clenne skupine, byl v ni vedle Cancellary, Hushovda a dalsich take Evans. Skupina si ziskala asi 2 minutovy naskok. V tom zacal Cancellara utocit na Evanse a vybizet ho celkem agresivnimi gesty(bylo videt v prenosu), aby zpomalil a vratil se do pelotonu. Kdyz Evans odmitl, Cancellara zacal objizdet ostatni cleny skupiny, aktivizoval je, aby Evanse premluvili. Nejvic se v tom s Cancellarou potom angazoval Hushovd, vzali si ho mezi sebe do presu (zajimave, po par letech jsou spolu v BMC).

Jejich duvod pro zbaveni se Evanse byl jednoduchy. V cele skupine nebyl zadny silny jezdec z GC krome Evanse a oni vedeli, ze ostatni tymy dostanou drive nebo pozdeji befel je dohonit, protoze si nemohou dovolit nechat Evansovi naskok. Tudiz s nim byl tento unik predurcen k neuspechu, kdezto bez Evanse...kdo vi. Evans je nakonec skutecne musel opustit a nechat peloton, aby ho dohonil, protoze atmosfera v unikove skupine vuci nemu byla diky aktivizaci Cancellary znacne nepratelska. Unikova skupina nakonec stejne neuspela.

+2/0
16.5.2014 2:37

M15i63l43a79n 56K13r42u25p59i49c73a 8648770828

Kdyz neumim na kole, tak tam nejedu[>-]

+1/−11
15.5.2014 19:37

M93i83l75a81n 36K50r56u71p98i90c51a 8278720378

no jo, minusy[>-]

0/−1
15.5.2014 19:56

T57o96m95á16š 18B94r76a45b67e73c 2428246135486

Tak zase cos bys chtěl jinýho za takovou zhovadilost. Smajlíka tam nemáš, takže nepředpokládám, že to myslíš jako vtip

+6/0
15.5.2014 21:04

S33l80a48v48e78k 76J33a38n39s42a 4719435276

Nevím jak vy, ale potom, co Evans dnes udělal mu prostě nejde fandit... Je vidět, že na to nemá, a tak musí útočit, když ostatní leží na zemi... Rv

+3/−7
15.5.2014 19:32
Foto

H32o37n91z32a 83P13e50t72r 4419757457

Naopak. Tým BMC si to vepředu odmakal a díky tomu neskončil v pádech. Zaslouženě na tom pak mohl vydělat. Není to zdaleka poprvé. Tyto situace se stávají a k silniční cyklistice patří.

+8/−3
15.5.2014 19:52

S16l79a86v86e75k 79J15a89n82s82a 4399845876

O pořadí má rozhodovat výdrž a síla v horách, né náhody jestli skončíš v pádu...

+1/−5
15.5.2014 20:19

M13i93c90h88a19l 28M28i82l78l65e44r 9736332559202

o poradi rozhoduje prvni v cili!! Giro a dalsi nejsou zavody o cenu utechy ani o cenu za nejvetsi pocet zpomaleni a cekani.

Hlupaci, kteri nevi, ze pady jsou v cyklistice sice velmi neprijemnou, ale presto kazdodenni soucasti zavodeni a PODSTATNE OVLIVNUJI PORADI v kazdem zavode, by nemeli na cyklistickem foru vypoustet takovehle hlouposti.

Jsou urcite situace, kdy peloton zpomali a pocka, ale tohle nebyla jedna z nich, protoze pad se stal v zadni casti pelotonu v nabehu na posledni stoupani na konci etapy, kdy spicka pelotonu zpocatku nemela ani zdani, ze se neco prihodilo a samozrejme pokracovala jak byla rozjeta. V dobe, kdy se vsechny tymy dozvedely detailne o co jde a mohly podat hlaseni zavodnikum tymovym radiem, 8 clenna predni skupina uz byla v plnem stoupani na posledni kopec a tam se - pro tvou osvetu-nezastavuje!!

Je samozrejme, ze kazdy se snazi vyhnout padum a proto plati pravidlo, kazdodenne v etapacich opakovane zavodnikum v GC kategorii, ze predni jezdci se nemaji flakat na ocase pelotonu, ale udrzovat si misto kdyz ne v prvni 20tce, tak maximalne v prvni 30tce. Statisticky dolozeno, spicka zavodu se vetsinou vyhne padum. Nezbytnou soucasti uspechu v zavode je nejen "výdrž a síla v horách", ale take pouzivani mozku pri zavode, hlidani si situace v pelotonu zvlast pri bocnim vetru, ktery rozdeli peloton na "echelony" a kdy se ztrata pak tezko dohani. (Viz Valverde pri TDF 2013). Mezi pouzivani mozku take patri peclive udrzovani pozice v te casti pelotonu, ktera je povazovana za nejbezpecnejsi, tedy prvni 20tce. To v praxi znamena MAKAT dlouhe kilometry v predni casti pelotonu a ne se flakat na ocase.

+6/−1
15.5.2014 21:10

T85r20i26s48t76a97n 75K47o10l86o31m58a54z83n66í47k 7260470185481

Máš pravdu. Akorát je asi dobrý dodat že pád (ikdyž ho kamery neukázaly) se musel stát v čele pelotonu, když přední skupina měla 8 jezdců. Tam potom těžko vinit ostatní leadery že se flákali někde vzadu. BMC tyhle situace umí a pravidelně Cadela v nebezpečných místech vyváží až do ochranný zóny na špici. A tentokrát se ukázalo proč se to vyplatí. Jeden pád a pro Rodriguuze Giro skončilo. Doufám že odstoupí a připraví se na Tour..ať to v kopcích není jen Froome/Contador, případně Valverde.

+2/−1
15.5.2014 21:50

M54i28c61h68a46l 84M56i96l61l67e14r 9966242709252

pady byly vlastne dva bezprostredne za sebou. Ten prvni se stal vzadu v pelotonu. Ruzni jezdci, kteri tomu unikli, znervoznili, zrychlili a snazili se dostat dopredu. Predek pelotonu v te dobe zrovna zacal najizdet na kruhovy objezd, ktery mel pred sebou takovy trojuhelnikovy rozdelovac. Kdo byl v te dobe na spici, ten objel bez potizi, ale za spici nastal zmatek protoze nekteri jezdci zpomalili kdyz se nemohli v rychlosti rozhodnout kterou stranou jet. Jak znamo, kdo nahle zpomali na mokre silnici casto sebou praskne na zem a par jezdcu doplatilo na pomalost sveho rozhodovani. Do nich naleteli zajici zezadu, znervozneli prvnim padem.

0/0
16.5.2014 2:20

M59i36c29h97a76l 86M55i24l89l43e79r 9286952579162

"BMC tyhle situace umí a pravidelně Cadela v nebezpečných místech vyváží až do ochranný zóny na špici." Presne tak. Kdyz byl predtim v Lottu (Davitamon Lotto, Silence Lotto), ne-Belgican v belgickem tymu, nikdy nemel kolem sebe takovou tymovou ochranu ani na rovine, natoz v horach. Proste se vetsinou musel starat sam o sebe a taky sebou nekolikrat pekne svihnul o zem a zranil. Ze se mu v te situaci podarilo urvat 2x 2.mista a jedno 4. v TDF je ku podivu.

Tohle byl jeho pozadavek prestupu k BMC na konci sezony 2009, ze dostane "ochranku". Proto take neni zadnym prekvapenim, ze vyhral TDF v roce, kdy BMC rekrutoval Hincapieho, aby byl tymovym kapitanem a vedl organizaci tymu na silnici. Hincapie mel velkou zkusenost a cich pro reakce pelotonu na ruzne situace a dirigoval tym kolem Evanse, aby ho drzeli v nejbezpecnejsi pozici. Kdyz bylo treba, byl dopredu obvykle veden Burghardtem. V horach byl ten rok ale zase sam.

Tym se od Hincapieho naucil dost co se tyce ochrany jezdce c.1 a ted to uplatnuje.

+4/0
16.5.2014 2:59

M88i89c65h18a92l 48M12i76l92l57e45r 9166102259392

soudit, ze nekdo na neco nema protozel jel, kdyz ostatni jsou na zemi je hloupy vejsplech nekoho, kdo nema o cyklistice ani sajna.!!Rv Podle tebe by tedy zrejme Zuzana Hejnova take mela zpomalit a pockat na souperky, kdyz nektera z nich ve finale zakopne o prekazku. To, ze pokracuje v zavode podle tebe znamena, ze Zuzana "na to nema, ze musi utocit kdyz nejvetsi souperka lezi na zemi"??????? Boze, to jsou broskvoviny na n-tou.

Pady jsou bohuzel uplne normalni soucast cyklistiky, pokud to nechapes. Take asi nevis, ze Evans si jich zazil sam dost a nikdo, krome clenu jeho vlastniho tymu na nej necekal. Pri silnicnim MS 2013 ho po padu v desti odvezla ze zavodu sanita do nemocnice. V TDF 2009 utrpel osklivy pad a pri TDF 2010 si pri padu dokonce zlomil kustku v lokti v 8.etape a pokud chtel dojet az do Parize, musel jet zbyvajicich 13 etap ofacovany a v bolestech, jak nejlepe mohl a nikdo ze souperu na nej necekal.

+7/0
15.5.2014 20:48

T33o96m86á79š 69B32r54a31b58e22c 2358306845816

Cadel R^.

Tak už abych to pomalu začal sledovat, zatím vůbec nebyl čas :-/

+3/−1
15.5.2014 18:58

V90e69r66o63n80i49k18a 48K18u81r35d92í28k35o58v74á 2206619664548

no ty pády byly strašlivé, pro kluky je to řehole, držím palce, ať jich dokončí ve zdraví co nejvíce...R^

+2/0
15.5.2014 18:47

T36r79i12s65t33a18n 12K20o95l84o48m26a52z64n67í37k 7590340195551

Škoda Rodrigueze. Teď už nemám co řešit a budu fandit Cadelovi. Quintana zatim rozhodně nevypadá v takový formě jako loni na Tour. Ale i tak bude na Zoncolanu se svojí lehkou váhou těžkou váhou.

+4/0
15.5.2014 18:44

H72o68n26z46a 70M31a24y72e95r 7640922103703

Quintana se setri na hory, tam Cadela roztrha na kusy

+1/0
15.5.2014 20:44

J20i70r38k13a 22V36y10s46k51o24č98i79l 3248967422868

Tak to byl masakr. Buldog to má parádně rozjeté.:-)

0/0
15.5.2014 18:43

M42o31j55m93í39r 93S12k70á56l92a 2640912646

Evans R^

+4/−3
15.5.2014 18:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze